GEMPAR : PERSATUAN BOMOH SEMALAYSIA SAMAN ANWAR RM100 JUTA??


Agaknya ilmu apa yang Anwar pakai ye...hebat tul..bila tiba je pilihanraya ada saja masalah pengundi hantu yang dapat dikesannya..bukan sikit pulak tu..berbelas belas ribu banyaknya hantu...tak sia sia Wan Azizah panggil Anwar manusia anugerah tuhan..lepas ni bomoh pun tak boleh nak cari makan halau hantu..hahahahaha...

Apa susah bang nuar..kan kata dah cukup bukti..buat je laporan polis dan kalau tak puas hati juga, saman je SPR..kan itu kerja utama bang nuar...saman menyaman..

Buat apa nak susah susah nak tipu rakyat...kan lagi senang kalau kata pakatan anak haram nak buat perhimpunan bersih 3.0..tak payah buang masa banyak orang nak siasat itu dan ini mengenai dakwaan palsu bang nuar ni...

GEMPAR : PERSATUAN BOMOH SEMALAYSIA SAMAN ANWAR RM100 JUTA?? GEMPAR : PERSATUAN BOMOH SEMALAYSIA SAMAN ANWAR RM100 JUTA?? Reviewed by Empayar Pemuda on 10:23 AM Rating: 5

10 comments:

  1. LANTAK KO LAH ANWAR, AKU PUN BOLEH CAKAP ADA SEJUTA PENGUNDI HANTU, TAPI STANDARD LAH SIKIT, BUKTI BIAR KAW-KAW BRO, TAKKAN LAH NGKO NI KOMAN SANGAT SAMPI BUKTI PUN TAK RETI NAK CARI....

    ReplyDelete
  2. aku pun xtahu nuar ni spesis plenet mana cakap ikut sedap mulut atas bawah saja londeh seluar dalam x bertempat mooral diri dah lah tahap longkang hakkkk tuiiii buat ky

    ReplyDelete
  3. BODOH..!! Tak da negara lain ke ko nk buat contoh? satu dunia tau INDIA ni negara RASUAH..sbb tu blh bkawan dgn ko..sama2 PUTAR ALAM.!!

    ReplyDelete
  4. teringat 16september.... cakap macam yo yo jew
    tetapi hampehhhhhh
    Pak Pandir lagi bijak dari anwar.
    Memang taik, nasib baik aku tak terpijak!

    ReplyDelete
  5. aljuburi ni dh tau dia akan kalah besar nnti PRU13...then bolehlah wat alasan pngundi hantu ni...muka pun xde nur lngsung dah....kuat sgt kencing rakyat...pirahhhhhhhhhh....

    ReplyDelete
  6. persedian awal jawapan bila kalah pru 13

    ReplyDelete
  7. bila menang kata pula hantu dah belot mengundi pr

    ReplyDelete
  8. letak aja kat ibupejabat SPR utk kenal pasti hantu yg berdaftar dgn SPR, kita tengok berapa banyak hantu dia tangkap

    ReplyDelete
  9. setakat pandai ckp je kt sidang media klu dh byk sgt bukti ap lg antr la wt report bodoh sgt

    ReplyDelete
  10. Mat kelintong mat jubur

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.