GEMPAR : NIK AZIZ KESAL RADIN CUBA MERASUAH RM3000 UNTUK MENUTUP KES KHALWAT BADRUL AMIN..??

Seperti yang dilaporkan sebelum ini, pada malam Ostad Badrul ditangkap berkhalwat bersama isteri orang berlaku cubaan untuk merasuah agar ditutup dari pengetahuan umum.

Menurut sumber dalang yang terlibat bersekongkol menghalalkan ngentot isteri orang adalah Radin Shamsul Kamar, Setiusaha Pengelola PKR.

Radin Syamsul Kamar dihubungi oleh pihak hotel untuk memaklumkan kejadian tersebut memandangkan beliau yang berurusan dengan pihak hotel untuk program retreat PKR di Swiss Inn.

Pegawai yang bertugas ditawarkan RM3 ribu untuk menutup mulut agar berita penangkapan khalwat Badrol Amin tidak tersebar. Demi selamatkan PKR, mereka sanggup menghalalkan yang haram,sudahlah berdosa dan haram berkhalwat ditambah pula dengan cubaan rasuah.

PKR dipenuhi oleh ahli yang rosak moralnya, inikah yang anda harapkan dari sebuah parti untuk menjadi pemerintah dinegara kita.

Sebelum ini Radin juga turut terlibat dalam salah guna dana Perbadanan Menteri Besar Selangor.

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor menyoal siasat setiausaha pengelola Parti Keadilan Rakyat (PKR) Radin Shamsul Kamar dipercayai berhubung kes penyalahgunaan dana Perbadanan Menteri Besar (MBI).
Pengarah SPRM Selangor Datuk Jaafar Mahad berkata proses soal siasat itu adalah prosedur biasa apabila SPRM menerima laporan berhubung dakwaan kes-kes berkaitan rasuah.
"Tujuan kita panggil hari ini ialah untuk menyoal siasat berhubung dakwaan dan laporan yang kami terima," katanya ketika ditemui pemberita di luar pejabat SPRM Selangor di sini, Khamis.
Radin Shamsul dilihat memasuki pejabat SPRM di Tingkat 8, Wisma PKPS di sini, pada 11.30 pagi diiringi dua peguam, N.Surendran dan Lateefa Koya.
Jaafar enggan mengulas lanjut ketika ditanya mengenai kes yang dikaitkan dengan Radin Shamsul berhubung soal siasat yang dijalankan hari ini.Bernama - pisau.net

GEMPAR : NIK AZIZ KESAL RADIN CUBA MERASUAH RM3000 UNTUK MENUTUP KES KHALWAT BADRUL AMIN..?? GEMPAR : NIK AZIZ KESAL RADIN CUBA MERASUAH RM3000 UNTUK MENUTUP KES KHALWAT BADRUL AMIN..?? Reviewed by Empayar Pemuda on 11:59 PM Rating: 5

8 comments:

  1. semoga maklumat yang disampaikan ini benar...terdapat banyak percanggahan...tak tau mana satu benar dan mana satu salah...

    ReplyDelete
  2. tkpayah nk pusing2 hujah..

    ostad Jantan tu jumpa Betina BINI ORG!!! pukul 2 pagi!!! ape ke jadah?? kalau terancam sgt BETINA tu pegilah BALAI POLIS atau UMAH SEDARA DIA!!

    ReplyDelete
  3. Huh korg xkenal sapa ustad badrul amin ni.pernah dgr kaset mengaji die?jd makmum sembahyg terawih, tahajud berimam kn die? Ini la tanda kiamat mmg teramat dekat, golongan ulama di fitnah dan masyarakat semakin mmbenci golongan imam dn mengagung kn yg terang2 batil.

    ReplyDelete
  4. http://really.tigaline.com/really-ustaz-badrul-amin-keadilan-ditangkap-khalwat/ kan aku dah ckp.jgn la dok fitnah org die tu ustaz, ko nk menjd punca kiamat dekat ke kerana membenci ulama? Bahlol btul.aku jiran die ni di kepong aku tau la perangai die mcmne.org nye elok xde nk duduk mahligai mcm pemimpin2 lain.taubat la sesiapa yg menyebarkn dan mempercayai fitnah ni

    ReplyDelete
  5. Terbaik...ada ramai "Yang Arif" dibayar utk bekerja secara professional...biar mereka yg urus...kan mudah...kita lihat keputusan nya...kemudian ambil iktibar yop!

    ReplyDelete
  6. aku tak kenal dia secara rapat, tak pernah dengar kaset mengaji dia atau bermakmumkan dia dalam mana2 solat berjemaah dan aku percaya sebagai ustaz mungkin dia seorang imam yang baik kpd jemaahnya dan juga seorang yang baik terhadap jiran...

    dan aku percaya jugak orang yang baik ini juga diduga oleh tuhan...

    dan orang baik ni jugak dihasut oleh syaitan yang pastinya bukan berpangkat prebet koman-koman pon pangkat sarjan

    tapi baik dan beriman jangan disamakan kerana orang beriman dah tentu baik tapi yang baik belum tentu beriman.

    so jgnlah kita sumer berasa gundah, sana sini dengan fitnah, serahkan sahaja kepada Allah...jgnkan dalam bilik dia jugak tahu apa yang ada di dalam tanah.

    kalau kita mengaku sedara seislam carilah jalan penyelesaian jgn menyangka yg bukan-bukan. org islam kena maju kehadapan. insyallah doa kita diperkenan...


    wallahualam.

    ReplyDelete
  7. Saya menafikan tuduhan ini sekeras-kerasnya. Saya tidak langsung terlibat dalam sebarang cubaan untuk merasuah sesiapa, dan saya tidak mengetahui jika wujudnya perbuatan cubaan merasuah seperti yang didakwa. Mohon jadilah seorang yang bertanggungjawab dalam melapor sebarang berita yang boleh mengaib mahupun menimbulkan prasangka tanpa disiasat. - Radin Shamsulkamar, Setiausaha Pengelola, Parti KEADILAN Rakyat

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.