GEMPAR : HODOHNYA BILA CINA DAP BELAAN GUANG ENG SANGGUP BERBOGEL UNTUK PROTES LYNAS..??


Aku nak cerita pasal Wartawan cina DAP yang tak habis-habis nak menunjuk pandai kononnya dia jadi mangsa pukul pemuda-pemuda Melayu di Padang Kota hari tu, dah seminggu cerita ni der.

Sampai ke tarikh ni pun cerita ni tak habis-habis lagi, di mainkan oleh media-media DAP kononnya pemuda-pemuda Melayu SAMSENG. Hari ni penuh gambar-gambar yang dikatakan SAMSENG keluar kat surat khabar cina.Sekutu DAP kot. 

Berbalik pada cerita Adam Chew yang kena pukul, Der aku nak cerita sikit la, yang si Adam ni mula menendang pemuda-pemuda tu buat aoa? Nak cari pasal?? kata wartawan tgh buat kerja?? kerja apa menendang orang? kerja tendang orang ni DAP bayar ke?? Bodoh ini ka WARTAWAN?? WARTAWAN APA NI??
Ni wartawan ke haiwan? Suka-suka hati nak tendang orang. Banyak sangat 
ke DAP bayar ko? Kepada rakan-rakan wartawan semua, inikah kawan orang? dalam etika kewartawanan korang ada ke, dibolehkan menendang dan mula mencetuskan pergaduhan?
Adam ingat dialah GENGSTER CINA PALING HEBAT tapi dia tak tau ada 10 lagi lebih hebat dari dia. Jadi Tak payah dok bising sana sini kata kamu MANGSA PUKUL sedangkan hakikatnya kamu yang mulakan pergaduhan.


Habis semua si Adam ni buat kecoh kononnya di MANGSA. TUIIHH !! .. Polis pun tau lu buat apa atas pentas tu ADAM, tak payah bising la. Lu nak kecoh sana sini kata pemuda-pemuda Melayu pukul lu, tapi lu yang mula pukul pemuda-pemuda Melayu. AKTIVIS PENDANG JR.

GEMPAR : HODOHNYA BILA CINA DAP BELAAN GUANG ENG SANGGUP BERBOGEL UNTUK PROTES LYNAS..?? GEMPAR : HODOHNYA BILA CINA DAP BELAAN GUANG ENG SANGGUP BERBOGEL UNTUK PROTES LYNAS..?? Reviewed by Empayar Pemuda on 12:41 AM Rating: 5

6 comments:

  1. ASAP rokok lagi bahaya dari kesan lynas la.. samdol nye DAP.. sebab takut penguasaan 95% export rare earth produk from china tergugat ke?? DAP super RACIST..

    ReplyDelete
  2. Cina memang babi..eh,babi tu cina..memang dasar cina tak sedar diri...
    fuck daPIGS??

    ReplyDelete
  3. ABANG nUAR MESTI SYOK TENGOK GAMBAR NI.Yg wartawan kulup tu ingat dia hero gamaknya tak pun ada hati nak jadi PA LGE

    ReplyDelete
  4. Ini lah perjuangan DAP Dan pakatan yang bertaut dibawah DAP yang anti Islam .Bertamabah meluat aku dengan pembangkang

    ReplyDelete
  5. DAP memang racist. Itulah kesimpulannya. PAS patut keluar daripada Pakatan Rakyat.

    ReplyDelete
  6. Hilang selera la tgk gambar paling atas tu... Apa ke jadahnya nk protest bogel mcm ermmm... Malu ler nk ckp... Apa tak de akai ke? Anak yg umoq dua tahun ni pun pandai segan kalu tak pakai bju.. Siap kata.. Ehh.. Bogel, tak maluuu la dia... Kalu dia kurang ajar, mmg patut kena belasah... Ciayokk...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.