Saturday, March 24, 2012


Akhbar milik Umno Utusan Malaysia dilihat masih tidak tahu menjaga sensitiviti umat Islam di negara ini apabila terbaru menyiarkan iklan yang boleh disifatkan lucah dan menjolok mata.
Kali ini iklan produk mandian berjenama Follow Me pada muka surat 25 sisipan Mega yang mempamerkan sepasang kaki 'bertelanjang' dari paras peha yang dalam keadaan menjulang ke atas. - Haprak
Hahahaha...bodoh punya Harakah...dah tak de isu ke nak main?? Sampai isu iklan pun nak dijadikan bahan politik...Kalau harakah kata Utusan siar iklan lucah..habis tu..apa yang harakah buat ni...bukan ke harakah pun menyiarkan iklan lucah ni untuk tontonan pembacanya...

Untung Follow Me...bayar pada satu akhbar untuk siarkan iklan mereka tapi dapat bonus..2 akhbar yang siarkan...hahahahaha...

**Mungkin harakah cemburu kot pasal  syarikat yang besar-besar tak iklankan produk mereka dalam harakah..cuma ubat tekoteko kuat je yang berminat..hahahaha...BANYAK SANGAT FITNAH...MACAM MANA ORANG NAK BERMINAT..

8 comments:

Anonymous said...

berita ttg sokongan terhadap yahudi, xmau dia masukkan. pas skrg dh blh terima yahudi. dlu pemain kriket.. huru hara pas tenteng.... ape pas nk ttegakkan pn dh x tau

Anonymous said...

BODO PUNYA HARAKAH

Bro Yusri said...

kantoi la pulok ...

Anonymous said...

PAS hanya satu yg mereka tahu - TEGAKKAN KOTE. Sebab tu dlm 'koran' (harakah) mereka banyak iklankan alat2 utk PANJANGKAN, KERASKAN, POWERKAN kote org PAS sampai boleh bergegar macam 'vibrator'.

Anonymous said...

Akhbar HaramKah lucah, ubat tahan lama....ubat kuat.....obat utk odtad .....

Anonymous said...

Ubat untuk bertambah ketat tak ade ke?

Muslimat PAS

anjing said...

Laporan dalam harakah hampir 99% berita palsu, berita fitnah, berita bohong, berita dan laporan orang lain semuanya salah, DIA "PAS" "PEMBANGKANG" saja yang betul. Apakah Harakah maksum dan kebal dari dosa serta azab Allah.....cuba lihat berita mengenai Rusuhan Bersih 3.0......Harakah Paling banyak menyediakan laporan fitnah terhadap Polis dan Kerajaan, 100% Polis dan Kerajaan bersalah tanpa sebarang siasatan, inilah wajah Harakah yang di pimpin oleh Ulama, seperti juga Ketua DPP Pusat yang tak fasih berbahasa Melayu antara rempuhan dengan lolos......tulah dulu masa kecil masuk PASTI, kalau masuk TADIKA KEMAS taklah macam tu....bahasa sendiri pun tak pandai, mungkin dia keturunan TANTAWI yang entah gunakana bahasa apa pun tak tahu.....

Anonymous said...

anjing memng sesuai ngan name ko:)

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.