GEMPAR : HARAKAH KANTOIKAN UTUSAN SIAR IKLAN LUCAH...


Akhbar milik Umno Utusan Malaysia dilihat masih tidak tahu menjaga sensitiviti umat Islam di negara ini apabila terbaru menyiarkan iklan yang boleh disifatkan lucah dan menjolok mata.
Kali ini iklan produk mandian berjenama Follow Me pada muka surat 25 sisipan Mega yang mempamerkan sepasang kaki 'bertelanjang' dari paras peha yang dalam keadaan menjulang ke atas. - Haprak
Hahahaha...bodoh punya Harakah...dah tak de isu ke nak main?? Sampai isu iklan pun nak dijadikan bahan politik...Kalau harakah kata Utusan siar iklan lucah..habis tu..apa yang harakah buat ni...bukan ke harakah pun menyiarkan iklan lucah ni untuk tontonan pembacanya...

Untung Follow Me...bayar pada satu akhbar untuk siarkan iklan mereka tapi dapat bonus..2 akhbar yang siarkan...hahahahaha...

**Mungkin harakah cemburu kot pasal  syarikat yang besar-besar tak iklankan produk mereka dalam harakah..cuma ubat tekoteko kuat je yang berminat..hahahaha...BANYAK SANGAT FITNAH...MACAM MANA ORANG NAK BERMINAT..

GEMPAR : HARAKAH KANTOIKAN UTUSAN SIAR IKLAN LUCAH... GEMPAR : HARAKAH KANTOIKAN UTUSAN SIAR IKLAN LUCAH... Reviewed by Empayar Pemuda on 12:35 PM Rating: 5

8 comments:

  1. berita ttg sokongan terhadap yahudi, xmau dia masukkan. pas skrg dh blh terima yahudi. dlu pemain kriket.. huru hara pas tenteng.... ape pas nk ttegakkan pn dh x tau

    ReplyDelete
  2. BODO PUNYA HARAKAH

    ReplyDelete
  3. PAS hanya satu yg mereka tahu - TEGAKKAN KOTE. Sebab tu dlm 'koran' (harakah) mereka banyak iklankan alat2 utk PANJANGKAN, KERASKAN, POWERKAN kote org PAS sampai boleh bergegar macam 'vibrator'.

    ReplyDelete
  4. Akhbar HaramKah lucah, ubat tahan lama....ubat kuat.....obat utk odtad .....

    ReplyDelete
  5. Ubat untuk bertambah ketat tak ade ke?

    Muslimat PAS

    ReplyDelete
  6. Laporan dalam harakah hampir 99% berita palsu, berita fitnah, berita bohong, berita dan laporan orang lain semuanya salah, DIA "PAS" "PEMBANGKANG" saja yang betul. Apakah Harakah maksum dan kebal dari dosa serta azab Allah.....cuba lihat berita mengenai Rusuhan Bersih 3.0......Harakah Paling banyak menyediakan laporan fitnah terhadap Polis dan Kerajaan, 100% Polis dan Kerajaan bersalah tanpa sebarang siasatan, inilah wajah Harakah yang di pimpin oleh Ulama, seperti juga Ketua DPP Pusat yang tak fasih berbahasa Melayu antara rempuhan dengan lolos......tulah dulu masa kecil masuk PASTI, kalau masuk TADIKA KEMAS taklah macam tu....bahasa sendiri pun tak pandai, mungkin dia keturunan TANTAWI yang entah gunakana bahasa apa pun tak tahu.....

    ReplyDelete
  7. anjing memng sesuai ngan name ko:)

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.