Saturday, March 24, 2012


Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Chik terkejut kerana tidak menyangka akan dihalang kira-kira 100 penyokong parti pembangkang daripada menghadiri majlis pelancaran Gelombang Biru di kawasan Parlimen Permatang Pauh hari ini.

Ahmad Shabery yang juga bapa angkat kepada UMNO bahagian Permatang Pauh berkata, insiden itu menggambarkan bahawa ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mula rasa terancam.

"Ramai yang ditahan dan dihalang daripada hadir ke majlis ini. Kenderaan yang saya naiki juga ditahan dan dihalang untuk ke sini, tetapi mujur dengan bantuan pihak polis keadaan dapat dikawal," katanya kepada pemberita selepas majlis pelancaran Gelombang Biru itu di sini.

Ahmad Shabery berkata, insiden itu tidak sepatutnya berlaku kerana tindakan penyokong parti pembangkang itu bertentangan dengan perjuangan kebebasan bersuara dan demokrasi yang digembar-gemburkan pembangkang dan sering menuduh anggota BN sebagai gengster. -BERNAMA.

7 comments:

Anak Perelih said...

hahaha padan muka.. yg puak puak UMNO serang program pembangkang banyak kali tu jadah apa???? hahahahah

Anonymous said...

Kepala hotak hang anak Perelih..
Org UMNO jrg kacau pembangkang kalau xde provokasi
kt tempat aku Anwar dtg menyemak taman aku..taman aku majoriti UMNO..apesal Anwar blh ceramah tnpa bantahan?

si Nuar tu pengecut..kt tmpt org dia nk demokrasi..kt tempat dia.pasang mafia, gangster.. BODOH lah hang jd penjilat peliwat!

Anak Perelih said...

Anonymous... sila lihat video ni...... siap baling mercun, tendang kereta, pecah cermin... tu tak tengok lagi masa anwar pi ceramah di melaka macam mana puak puak UMporNO dok kacau sebelah tempat ceramah anwar... masa program anti lynas di penang macam mana puak puak UMporNO kepung kereta LGE... Program yg mTA sabu hadir di jalan Kebun siap masuk dalam dewan naik motor lagi... ko cari je kat youtube ada video semua ni...

http://www.youtube.com/watch?v=gLUWy7HzmZc&feature=related

HANG NI BANGANG PIANG....

Anonymous said...

Bodoh dan sialnye kalau dah jadi penjilat peliwat... otak dah letak dlm lobang jubuq... ptuiii !!!

Anak Perelih said...

Bodoh dan sialnye kalau dah jadi penjilat pembunuh altantuya... otak dah letak dlm lobang puki Rosmah... ptuiii !!!

ada akai tak pikiaq... go to hell la kat Anwar... tapi apa kes UMporNO buat kat orang boleh, orang buat kat UMporNO tak boleh...??? ada akai guna utk pikiaq... bukan letak kat kepala lutut...

Anonymous said...

anak perelih ko p jilat dan hisap konek anwar lg pg la musibat lahanat ko puki ko punya emak itam hakkkkkkk puiiiiiiiii

MERAH MUDA said...

Melayu sama Melayu sama bodoh...orang bukan Melayu tak gaduhpun... tanda cerdik... Insaflah

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.