Monday, March 5, 2012


Cuba anda baca artikel yang disiarkan oleh The Nut Graph di sini. Nabila Nasir (Gambarnya ada dipamerkan bersama atrikel), seorang gadis bandar berbangsa melayu menceritakan pengalamannya dating dengan seorang lelaki cina warga malaysia lalu di serkup oleh sekumpulan polis.


Saya tak tahu macam mana nak rumuskan peristiwa yang diceritakannya samada nak marah pada polis atau nak marah pada gadis melayu tersebut.

Yang pastinya dia tanpa segan silu menceritakan adengan dia bercium dengan teman lelakinya itu seolah-olah tiada lansung rasa bersalah dari segi syariah maupun sivil atau budaya melayu.

Apakah yang cuba dipromosikan oleh The Nut Graph sebenarnya?, kejelekan polis serta penguatkuasa jabatan agama atau kebebasan buat apa yang kita mahu tanpa ada rasa bersalah???

Samalah juga dalam kes Manusia Anugerah Tuhan bersama chinadoll..



Kalau undang-undang Islam pun tak boleh nak pakai, undang-undang sivil pun tak betul..habis tu nak pakai undang-undang mana??Dia jer yang betul...

12 comments:

Anonymous said...

itu cina takde gosok gigi makan makanan non-halal pon ada selera nafsu ka...bawak-bawak bertaubat suci kan diri semula..

Anonymous said...

betina ni tak nak makan babi secara nyata...
cina bangkai tu makan dan cium molot dan betina tu makan la dari mulut cina bangkai tu...

betina melayu sekarang dah terlampau murah...
geli geleman aku dgn betina sial nie...
sapa kawin dgn dia mesti nak kena gosok gigi takk henti2...

kah kah kah...

pejuang hamas...

Anonymous said...

cita rasa gadis melayu memang begitu...becinta ngan bukan melayu tak perlu segan silu...kalu dgn melayu ade rasa segan silu nak buat dosa...nak nak ngan negro...nafsu terus memuncak...walaweeeiii

Anonymous said...

Gelu aku xde nafsu langsung bile bace citer tu.. Cina pemakan babi ni dhle jenis xde istinjak.. makan babi.. kalau kt hostel diorang ni jrg gosok gigi...konon ubat gigi chemical.. pengotor punya bangsa.. kecing plak mcm anjing..bertabur merata2..

xpenh mahu flush.. geli aku betina Melayu ni gamak berboyfriend dgn kafir ni.. nk kahwin mcm mana sornag kafir sorang Islam..bahaya ler!!

Anonymous said...

murah betul perempuan melayu ni... salah satu perempuan ni lah...

Anonymous said...

dah gatal nk bercium tu wanita melayu pasal lak salahkan haram makan babi bf dye tu.wanita melayu konon serba serbi teserlah sopan santun....perghhh

Anonymous said...

if malay women are shy and defensive against their onw malay kind then ill not holding back against kafir and muslim-pretenders

Anonymous said...

Bodoh tak undang2.

Anonymous said...

Kan itu melayu cium melayu? Pantat fitnah dosa kang. Gi link ni tengok la sendiri melyu malukan islam je. http://youtu.be/Xj5R1OvDR5Q

Anonymous said...

Dunia dah kiamat...

Anonymous said...

itu le hasil perjuangan hak asasi wanita yang akhirnye me'murah'kan wanita

vinylviolin said...

This media serves golden ticket to hell

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.