Monday, March 12, 2012



Jika dilihat dari keadaan sekeliling..ni mesti penyokong kuat Red Warriors..Tapi agak-agak sikit la kalau nak tunjuk sokongan pun..jangan sampai jadikan bendera Negeri Kelantan skirt pendek..nampak aurat pulak tu...Banyak lagi kain yang boleh dijadikan skirt...Marah pula Nik Aziz nanti kalau tengok gambar ni..Tak pasal-pasal nanti kena buang negeri...

Kita kena bangga dan hormat dengan bendera Negeri...jangan la letak di bontot...Lain kali jangan buat lagi ye...


9 comments:

ColdHeartedQueen said...

budget hot hahaha

Anonymous said...

boleh main nie..jd cam citer budak kelantan..haha

Anonymous said...

nanti balik kelantan dia bertau-bat lah. :))

Anonymous said...

Geng Anwar nie..kaki bontot..semua nak kat bontot jerrr..

Anonymous said...

dia ceret beret masa tu..habis la sluar dia kena taik. So terpaksa la jadikan bendera kelantan sebagai skirt.

Anti Kelantan said...

haha.. nik aziz dah aturkan sape datang kelantan kena pakai sopan2... tp budak kelantan yang duk luar kelantan lagi haram jadah pakaian dia..

Anonymous said...

agaknya budak ni dah cari dalam kitab hukumnya tak haram!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Di klantan bendera PAS lagi banyak dr bendera negeri.. PAS tak ajar patriotik dan smgt kesukanan..

Anonymous said...

fuck you all

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.