Thursday, February 16, 2012


Aik..wang kertas RM36..pelik tu..agak menarik jika wang kertas ini digunakan di pasaran sebabnya Malaysia akan jadi negara yang pertama menggunakan wang kertas yang mempunyai angka 6. Designnya juga menarik..macam real..

Di Pulau Pinang, lagi menarik..tak lama lagi wang ini akan digunakan untuk pemberian wang ehsan kepada warga emas oleh kerajaan DAP..RM100

2 comments:

Anonymous said...

ANAK HARAM RAMBUT AFRO NI LAWAK LA BRO...

THANX...

DUIT RM36 SENANG NAK BAYAR YURAN KAT GENG 360...
BAGI JER 10 KEPING DAH BLEH JADI AHLI KONGSI...

PEJUANG HAMAS...

Zombie Kiri said...

kahkhakha! cantik design duit tuh,sultan afrao!

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.