WOW!!! NURUL IZZAH TERSELAK KAINNYA...HABIS NAMPAK...??

Sian betul EP tengok Nurul Izzah, perjuangan politiknya terbatas..ditakdirkan hanya untuk membela bapanya yang semakin gila kuasa..Sudah terang lagi bersuluh..nak pertahankan apa lagi Nurul Izzah..apa yang cuba dilakukan oleh Nurul Izzah hanya mengulangi kata-kata bapanya, tak lebih dari itu dan tiada pendirian langsung..menegakkan benang yang basah dan cuba untuk menyalahkan orang lain diatas kesilapan sendiri..

Sudah terbukti atau kantoi Anwar sebenarnya lebih menyokong keselamatan Israel daripada membela nasib rakyat Palestin yang dibunuh dengan kejam setiap hari oleh Israel...Buktinya WSJ telah membetulkan kenyataan Anwar setelah Anwar dikritik hebat walaupun tidak diminta oleh Anwar...KLIK SINI 

Kenapa perlu WSJ membetulkan kenyataan Anwar itu...Jika benar WSJ telah memutarbelit kenyataannya dan telah menyebabkan dia dikritik hebat, Anwar sepatutnya mengambil tindakan undang-undang terhadap WSJ kerana telah merosakkan namanya dengan laporan palsu...Ada berani??

Nasihat EP pada Nurul Izzah, jadilah ahli politik yang mempunyai pendirian, berani dan adil dalam segala hal. Kalau salah berani untuk akui kesalahan itu bukannya jadi mesin photostat yang hebat..main ikut je macam orang bodoh..

 
Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar mendakwa bahawa kenyataan bapanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang juga Ketua Umum Pakatan Rakyat, berkaitan Israel yang disiarkan oleh Wall Street Journal minggu lalu, telah dimanipulasi oleh musuh politiknya.

Nurul Izzah yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai berkata, pendirian PKR ialah mengecam sekeras-kerasnya kezaliman dan kejahatan yang dilakukan Israel.


"Ketika soalan itu ditanya, 'adakah kita akan menjaga keselamatan rantau di Timur Tengah, Anwar berkata Ya. Tetapi bersyarat iaitu jika memberi kebebasan pada warga Palestin dan hentikan keganasan di tanah-tanah sempadan seperti di Gaza.


"Islam mengajar kita untuk mempertahankan diri. Tetapi bila sudah diberi kebebasan, kita juga perlu bersedia untuk melindungi masyarakat dan agama lain," katanya kepada Sinar Harian Online ketika ditemui pada majlis rumah terbuka Tahun Baru Cina Taman Sentosa hari ini.


Beliau turut menegaskan, apa yang disebut Anwar dalam wawancara itu sehaluan dengan pendirian kerajaan Malaysia. Nurul Izzah turut mempersoalkan mengapa setiap yang dikatakan Anwar akan dipolitikkan.


"Apa sahaja yang Anwar kata akan dipolitikkan. Enam bulan lalu mereka kata Anwar anti-Israel. Sekarang pro-Israel pula," katanya. 


Anwar dilaporkan menyatakan sokongan terhadap usaha bagi menjaga dan melindungi keselamatan Israel ketika beliau ditemu bual oleh Wall Street Journal, 23 Januari lalu.
Bagaimanapun, dalam kenyataan Anwar pada 28 Januari, beliau mendakwa ia semata-mata mahu menyebar fitnah kononnya beliau "mengkhianati aspirasi rakyat Palestin."
WOW!!! NURUL IZZAH TERSELAK KAINNYA...HABIS NAMPAK...?? WOW!!! NURUL IZZAH TERSELAK KAINNYA...HABIS NAMPAK...?? Reviewed by Empayar Pemuda on 7:39 AM Rating: 5

10 comments:

  1. Sudah2 lah tu Nurul oi... Nasihat la bapak tu suruh bertaubat duduk rumah jaga cucu.. takpayah nak putar belit lg.. Bapak anda tu suruh dia bertaubat dan jaga cucu kat rumah lagi berfaedah..


    Aryan Brotherhood

    ReplyDelete
  2. Nurul, just shut your mouth like the picture. We dont want to hear any comments from you be it your politics, father mother, or anything lah. You always create problem for PR when you open your mouth. We are tired of correcting things for you. Since you want to be a candidate in your kampong, so just go there and stay there until we register you as a candidate in the PRU13. We in PR, very tired with your low level comments and statements. Please lah, ok? Thank you.

    ReplyDelete
  3. PKR dgn DAP sama saja.. parti anak beranak.. semua depa dgn anak beranak depa yg btoi.. org lain semua salah.. apa punya parti yg dok anak di malaysia ni.. mcm ni nak pimpin malaysia? kita perlu ingat.. jika salah memilih kapten kapal.. beribu anak kapal akan mati jika kapal itu tengelam.. renung2lah dan selamat beramal..

    Aryan Brotherhood

    ReplyDelete
  4. boleh percaya ke dia jaga cucu

    ReplyDelete
  5. ..jaga cucu??harapkan pagar,pagar makan padi nanti

    ReplyDelete
  6. ....bertaubatlah selagi masih ada di beri kesempatan...

    ReplyDelete
  7. Astghfirullahaladzim,
    tak baik menyelak kain orang lain wpun hnya khabar angin yg datang menyapa dan menyelaknya.
    Lainlah kalau ada yg memang sengaja mahu menyelak kainnya sendiri

    ReplyDelete
  8. budak ni hidup atas bayang bapak dia. bercakap atas suara bapak dia. kelakuan mewakili kelakuan bapak dia. seorang pemimpi dan pengigau siang hari. bila dia sedar diri nanti dia baru tau bapak dia adalah iblis pemecah bangsa melayu dan penghina agama Islam.

    ReplyDelete
  9. pasal tu tak jaga cucu, tau serakah dier tu...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.