Friday, February 10, 2012


Patutla masalah di negeri Kelantan tak pernah selesai..Hari ini timbul masalah..esok je hilang begitu saja bila dapat riba bini..apa la nasib rakyat Kelantan dapat MB yang ada ilmu hilangkan masalah..Tapi kita tak boleh nak salahkan Nik Aziz 100%..bukannya dia tak mahu nak selesaikan masalah tersebut, masalah itu yang hilang..dia nak buat macam mana...

Sekarang ni barulah EP faham kenapa rakyat Kelantan merana dan Kelantan tak maju maju sejak Nik Aziz jadi MB Kelantan..

****patutla bila wartawan interbiu Nik Aziz..dia asyik kata Kelantan maju dan tiada masalah di bawah pimpinannya dan PAS..rupa rupanya wartawan tu interbiu pagi..kalau interbiu petang pula..no komen dan kalau interbiu malam jawapan STANDARD Nik Aziz ialah CELAKA, CELAKA, CELAKA!!!

Sering tidur di riba isteri setiap kali pulang ke rumah selepas menjalankan tugas harian antara rahsia kebahagiaan rumah tangga Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Menurutnya, walaupun kadangkala pulang ke rumah pada jam 2 atau 3 pagi, isterinya, Datin Tuan Sabariah Tuan Ishak tidak pernah merungut dan sebaik meletakkan kepala di riba isterinya, semua masalah yang semak dalam benak seperti hilang begitu saja.

9 comments:

YB Raz said...

orang tua..bila nafas dah dekat dekat nak habis ni,biarlah dia bermanja manja hehehe

Brother Nagos said...

Biarlah..........

Anonymous said...

lebih baik dari balik keje tepuk bontot GRO kan......

Anak Lenggong said...

Lepas ni si El akan datang jumpa nike ajis sekali lagi sebab nak kasi dia tidur dicelah kangkang ..baru nike ajis leh cuci dosa dia sama saperti kes sewaktu gambar dicelah kangkang nya keluar dulu...jumpa nike ajis terus dapat keampunan

Pewaris Wasiat said...

Tok Guru paling Bongok atas muka bumi dan diantara tujuh petala langit tujuh petala bumi....!!!

Anonymous said...

Suke ko la pok nik... nak buat camner pun takpe.. sepatutnya ko melepek kat peha isteri setiap masa almaklumlah umur pun dah lanjut.. bukan lepak office potong kek hari jadi... bongok punya pok nik!

Anonymous said...

Laki bini pun jadi isu ke...
Zaman nabi dulu juga Muhammad digelar mcm2 istilah keji malah dikatakan Sesat di muka bumi ... tapi itulah nabi kita ikut sampai sekarang.. kadang2 apa yg ada depan mata, kita selalu kata itu bukanlah cara islam tapi sebnrnya itulah anugerah tuhan utk kita lihat. Sbbitulah ada bezanya diantara org yg jahil dgn org yg berilmu.... fikir2lah..

Anonymous said...

Salam,
Ini pun boleh jadi isu ke? Bukannya dia tidur atas peha orang lain. Isteri dia sendiri dan benda tu tak salah di sisi agama.

Lg 1 tak payah cakap negeri kelantan tak maju, tempat saya yang ADUNnya BN pun dah lebih 10 tahun pegang tak pernah maju sampai sekarang. Kelantan tu 10 kali ganda lebih maju dari tempat saya.

Anonymous said...

patutlah masaalah air bersih tak selesai lagi dah lama ni ...balik rumah cari peha bini pass tu lelap sampai pagi..bagun rasa lapang kepala..dah selesai semua masaalah!!!!

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.