TERKINI : LAGI FAKTA TERBARU MENGENAI KES KHALWAT USTAZ KESAYANGAN ANWAR...

Ustaz kesayangan Anwar ini mendakwa pembantunya ditawarkan imbuhan lumayan oleh sekumpulan lelaki sebagai dorongan supaya menjadi saksi memburukkannya. Kalau ikut cerita ustaz ini, pembantunya itu diugut supaya memberi kerjasama dan ditawarkan upah lumayan bagi membantu menjayakan satu rancangan pihak tersebut.

“Ketika saya berada di Kuantan, pembantu saya didatangi enam lelaki dengan nada memujuk dan mengugut meminta supaya memberikan kerjasama.

“Sekiranya dia (pembantu) sanggup berikan kerjasama dengan menceritakan kononnya saya begitu dan begini, dia akan diberikan imbuhan lumayan,” katanya semasa menyampaikan ceramah sulungnya di Ampangan, dekat sini, malam kelmarin.

Nasib baik pembantunya itu kuat semangat tidak melayan tawaran berkenaan sebelum memaklumkan kepadanya mengenai perkara itu.Oleh yang demikian ustaz kesayangan Anwar dan pembantunya yang diugut untuk menerima tawaran lumayan bercadang membuat laporan polis dalam masa terdekat ini bagi membersihkan kembali namanya berikutan kejadian ditangkap khalwat lalu.
Hebat betul siapa yang membuat storyboard kisah penangkapan khalwat ustaz kesayangan Anwar... Bermula dengan pergi umrah..saling berhubungan untuk mengeratkan tali silatulrahim..masalah keluarga, sesi kaunseling, pernah pergi kerumah di rompin, bergaduh suami isteri, ustaz kesayangan Anwar menjadi orang tengah...kebetulan masa ustaz kesayangan Anwar ada di Kuantan mereka bergaduh suami isteri...telefon ustaz nak lari (wanita tu tahu pula ustaz ada di Kuantan, hotel mana dan bilik mana..) datang ke hotel pagi-pagi buta..ustaz kesian dan rasa tanggungjawab cari bilik..suami datang bersama 20 orang gangster, kena pukul dan kurung dalam bilik, pembantu di sogok..bersambung...ooopsss lupa plak...semua ni perancangan UMNO nak jatuhkannya...Banyak betul pelakon yang terlibat...oh lupa pula nak sebut ustaz kesayangan Anwar tu ada saksi semasa dia bersama wanita tersebut...anak wanita tu yang berumur 2 tahun...

Di atas rasa tanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, saya membantu beliau mendapatkan bilik penginapan. Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya. Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.

Lelaki-lelaki bersikap ala samseng ini berhenti memukul saya apabila pihak keselamatan tiba dan menghalang mereka. Namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik. Hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) tiba dan menahan saya yang berseorangan di dalam bilik.

Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali. Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya. Saya hanya dipanggil untuk membantu siasatan JAIP pada 27 Februari 2012. Saya akan hadir bersama peguam untuk memberi kerjasama penuh kepada siasatan ini.

Dengan penjelasan ini, saya berharap semua pihak menghentikan tohmahan dan fitnah terhadap saya. Saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana pihak yang membuat tuduhan dan fitnah terhadap saya.

Dr. Badrulamin Bahron

** Ustaz bercadang nak buat laporan polis pasal kena pukul ke atau pasal pembantu kena ugut untuk terima ganjaran lumayan... Sebelum ni EP pun ada juga beberapa kawan perempuan yang bergaduh teruk dengan suaminya sehingga berlaku aksi pukul memukul tapi mereka lari ke rumah ibubapa mereka atau ke rumah kawan karib mereka..tak la pula cari ustaz pukul 2.30 pagi...sebab mereka pun tahu ustaz yang mereka kenal tengah tiduuurrr dengan isterinya ketika itu melainkan dah plan nak jumpa pukul 2.30 pagi...

Cuba lihat video dibawah ini...ni baru kata kena pukul sebab kacau bini orang... 


TERKINI : LAGI FAKTA TERBARU MENGENAI KES KHALWAT USTAZ KESAYANGAN ANWAR... TERKINI : LAGI FAKTA TERBARU MENGENAI KES KHALWAT USTAZ KESAYANGAN ANWAR... Reviewed by Empayar Pemuda on 1:44 PM Rating: 5

16 comments:

  1. Segala jalan cerita macam nak buat drama bersiri, semakin hari semakin suspen membuat penonton tak sabar nak menyaksikan episod akan datang. Kalau pun macam betul tetapi hakikatnya penulis,pengarah dan pelakon utama drama serta penonton menyaksikan dan terhibur akan PEMBIKINAN DRAMA.

    ReplyDelete
  2. Salam semua;
    Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
    Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

    ReplyDelete
  3. lu punya cerita ostad boleh bikin filem la.....apa masalah lu ni nak kait kan org lain dlm masalah kes khalwat ni....cuba lu pk sket ko tu bukannya org kenamaan sampai org sanggup nak naya ko.....klau ko ni menteri ker....ahli parlimen ker ok jugalah citer ko ni ,stakat jadi punahsihat agama menteri besar sgor apalah sgt...ko pun bingai sama mcm khalid ibrahim.....ni lah dunia akhir zaman luaran ostad tp jiwa dalaman mcm setan......bertaubatlah ko dah ada 2 bini yg dok kongkek bini org lain tu buat apa....../ko tak tahu halal haram ker.....buat malu bangsa melayu dan ugama islam je ko ni...

    ReplyDelete
  4. Dah lama aku cakap orang alim sekarang memang tak boleh dipercayai. Yang pakai kopiah dan jubah lagi besar pembohong. Kalau nak tahu pasal ugama, refer Al-Quran dan buku2 ugama. Iman kita antara kita dengan Allah terus. Aku dah lama hilang respek dengan orang rupa paras alim. Kalau perangai elok sikit pun dia tetap pengotor, jubah meleret sapu najis lepas tu sembahyang. Mengadap Allah cara apa tu? Lagi satu antara mereka pun tak sepakat. Satu kata boleh, yg satu kata tak boleh. Walhal kita ada 4 mazhab dan kita boleh memilih mana2 satu pendapat dlm keadaan tertentu.

    ReplyDelete
  5. aku tak percaya dah cerita2 si badrul amin ni..cukup pasal pembohongan dia dibelasah oleh samseng tu je.. yang itu pun dah terang2an dia menipu. kalau dah hari pertama pun menipu, for sure cerita seterusnya adalah tipu belaka.

    sorrylah badrul amin. awal2 timbul isu ni aku pun ragu2 jugak. mgkn benar kamu diperangkap. tapi kamu sendiri kantoi menipu pasal dibelasah samseng. padahal itu semua cerita palsu kamu sahaja.jadi aku yakin memang kamu bersalah dlm hal ini.
    sekian

    ReplyDelete
  6. ustat macam ne lah yang bikin malu orang islam ...mualap di sabah pun tidak palui macam dia..tapi itu perempuan pun sundal juga...kalau agama dia macam si eli wong ok juga sebab si eli mana dia tau dosa tu! yg dia tau siok ja....bah ngam juga lah tu ustad palui jumpa muslima sundal...tapi sia bilang jangan ada di KK tapi semuanya ada di sana...pakatan keadilan rakyat PKR patut tukar nama...ke Parti Untuk Keadilan Insan(PUKI)presiden dia si nurul Puteri Spin PUKI.

    ReplyDelete
  7. kalau pembantu hang dah bagi tau macam tu kenapa benda nie masih berlaku........hang membohong..menipu

    ReplyDelete
  8. nafi dan nafilah,tapi rumahtangga yang dh runtuh tu(bakal runtuh tu)sape yang bertanggungjawab..xrasa bersalah dan berdosa ke

    ReplyDelete
  9. Dah tahu pembantu nak kena sogok, jd camne blh terperangkap kononnya?
    Tipu lg!

    ReplyDelete
  10. Dah tiga hari boleh lekat tau, tapi kalau pakai kondom selamat. Uh uh uh Aduhn tak sempat nak ceramah dah kena......

    ReplyDelete
  11. Sudahlah hentikan memfitnah org dan membuka aib orgsemogaallah swt mentup aib kita juga...:-):-)semoga allah swt melindungi kta semua. bertaqwalah kepada allah swt sahabat:-):-):-)

    ReplyDelete
  12. tak kira la apa yg berlaku...yang penting ustaz ni bersama2 bini org pukul 3 pagi..pelik je kalau mcm ni org gile pun akan buruk sangka..betul tak?

    ReplyDelete
  13. fitnah brdosa besar lebih drp m...nuh

    ReplyDelete
  14. letak gmbar pn gambar org lain.. sah blegger nie penipu..

    ReplyDelete
  15. petanda akhir zaman... orang yg benar dikatakan salah... orang yang bersalah dikatakan benar... bertaubatlah.. kerana dunia kita sudah uzur... hanya tnggu mase sahaja...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.