Saturday, February 25, 2012

 
Berikut SMS yang dihantar oleh Badrol Amin kepada beberapa ahli PKR :
"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula"

Status kononnya seorang "ustaz"..tapi boleh benarkan isteri orang masuk ke dalam bilik dan berdua-duaan bersamanya..lepas tu boleh bagi alasan kata perempuan tu ada problem...apa cerita ni ustaz..jumpa kat lobby hotel kan boleh...kenapa sampai perlu benarkan perempuan tu masuk bilik lu...

Yang peliknya perempuan tu tahu pula nak cari ustaz ni di hotel mana dan bilik mana..tak ke pelik namanya...kalau ustaz sendiri yang tak beritahu kat perempuan tu bilik mana..masakan perempuan tu boleh sampai ke bilik...hahahahaha...

Ikuti kisah sebenar kes tangkap khalwat ustaz PKR ni - pisau.net
  

Dakwah Badrul Amin hingga ke dalam kain isteri orang,begitulah hebatnya berdasarkan maklumat Badrul bersama pasangannya ditangkap jam 3 pagi di sebuah bilik di Swiss Garden,Balok Kuantan oleh suami kepada pasangan khalwat Badrul.

Badrul Amin hadir di Kuantan untuk menyertai Temurapat Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR di Swiss Garden And Spa, Kuantan yg dijadualkan pada 24-25 Feb 2012. Badrul Amin kini menjawat jawatan sebagai Ketua Penerangan PR Selangor bertaraf Exco Kerajaan Negeri.

Menurut sumber,Pasangan Badrul bernama Zati Iwani 28 tahun isteri kepada Fazli Pungut,Zati bertugas sebagai juruteknik Kolej Komuniti Rompin.


Berdasarkan maklumat daripada saksi, Jabatan Agama Islam Pahang terpaksa menunggu hampir setengah jam sebelum pintu bilik dibuka.Apabila pintu dibuka Badul Amin hanya bertuala bersama pasangannya

Pihak Jabatan Agama Islam membuat pemeriksaan berdasarkan laporan oleh suami Zati Iwani,berlaku sedikit kekecohan apabila beberapa pemimpin PKR cuba merasuah pegawai penguatkuasa agar kes khalwat ini didiamkan agar kes ini disorokkan dari pengetahuan umum demi menyelamatkan maruah parti mereka.

Pegawai penguatkuasa tidak gelap mata dengan tawaran rasuah yang mahu diberikan oleh pemimpin PKR sebaliknya terus mengambil tindakan terhadap pasangan tersebut.Berita penangkapan Badrul Amin dan isteri orang turut disahkan oleh Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip), Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz.

Tindakan Badrul Amin tidak mengejutkan,kerana berdasarkan perjuangan PKR,berkhalwat adalah salah satu hak asasi manusia seperti mana yang diperjuangkan oleh Anwar dan seluruh penyokong pakatan.

Badrul Amin mendapat penghargaan daripada pemimpin tertinggi khawarij PAS apabila telah menyertai kelab tibai isteri orang ,Presiden Kelab Tibai Isteri Orang Mat Sabu mengalu alukan penyertaan pemimpin PKR itu kerana sedikit sebanyak akan menaikkan reputasi PAS dan PKR dimata rakyat.


48 comments:

Anonymous said...

Ana hampir ngak percaya....namun ana percaya ostat juga manusia biasa.

Anonymous said...

salam,

kemaluan ostad juga keras apabila berjumpa pompuan terutama yang bukan muhrim. tang haram semuanya keras. tak tau la kalu kemaluan ostad pas pun keras bila jumpa anwar n the geng.

Anonymous said...

Ini bukan sebarang ostat....ini Mursyidul Am PKR yg sama taraf dgn Nicky Ajis......bolih tentukan orang PAS dan PKR masuk syurga.
Muka ostat ni pun macam burit tak heran le dia suka memburit.

Anonymous said...

Lpas ni kuar knyataan suami pompuan nie berpakat gan umno tuk tangkap ostad ni...ak dh leh agk knyataan ni...klu xkuar dr ostad ni msti dr azmin...hehe...pkr pkr

stresssik said...

jgn stress sgt politik nie..
jom gelak ketawa di...

http://stresssik.blogspot.com/

Anonymous said...

AHHHH.. KOTE USTAZ BESOR, SEDAP DAN TEGANG.. OWHHHH.. MASUK DALAM CIPAP ZATI SODAAAAPPPPP.. UGHHH.. CIPAP BASAH.. OH ZATI CIPAP ENTE BUAT KOTE ANA NAK PANCUTTTSSSS... - USTAZ BAD BOY

Anonymous said...

OH ZATI.. PANTAT ZATI KETAAATTTTT...

Anonymous said...

Tu namanya kuliah sebelum subuh...

Anonymous said...

ostad ada program di kuantan ya. semoga beres programnya.... anta lebih tahu dari ana. ya blus blus.

Anonymous said...

tecabut tudung e kono kojo kan dek nyustad tu. ana kahwin tiga (p.ramlee).. bagus lagi cerito madu tigo tu .. tipu bini yoo.

cl said...

apa ketatnya kalau bini orang,ari2 kena belasah ,biji pon dah naik hijau,,,

Anonymous said...

nak tolong ke..nak nasihat ke..ada cara dan adabnya..takkan itu pun xtahu?
klu aku la, sama ada pompuan tu tak boleh masukbilik atau pompuan tu masuk tp aku keluar dari bilik..

Anonymous said...

betul tu,x pun jumpa kat lobi je pun dah ok.x payah sibuk2 hal keluarga org lain.bini org,ada laki dia.mak bapak pun ada lg,cepatnya bg masuk bilik.klo nak bawak bini org masuk bilik pun,biarlah ada bini sendiri skali.

Anonymous said...

Jawaban yang pasti.. Inilah konspirasi UMNO.. kote pancut suka2, main puki sedap sorang2, org lain dipersalahkan.. PUKIMAK punya manusia. !!!!

Anonymous said...

BADRULAMIN KHALWAT?

BENARKAH SEPERTI JALAN CERITA ENGKAU ORANG NI?
sekiranya tidak seperti yg kamu ucapkan tu... satu lagi tambahan DOSA BESAR QAZAF yang berkekalan yg orang buat & tanggung sepanjang hayat jika tidak melalui hukum hudud atau kemaafan dari tuan ampunya diri.


aku berlindung dari murka Allah terhadap para PENFITNAH & KONSPIRATOR sebagaimana ahli2 munkar yahudi disumpah kerana sifat2 keji yg kronik mereka seperti diatas"

Anonymous said...

Sunday, February 26, 2012
Terkini - Penjelasan Ustaz Badrulamin Baharon dan akan menyaman mereka yang memfitnahnya
Penjelasan Tuduhan Berniat Jahat Terhadap Dr Badrulamin Baharon

Saya menafikan dengan sekeras-kerasnya dakwaan media bahawa saya ditangkap khalwat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) di Kuantan.

Saya ke Kuantan untuk menghadiri Temurapat Pemimpin Parti Keadilan Rakyat pada 24 Februari sehingga 26 Februari 2012. Saya mengambil peranan aktif di dalam Temurapat ini.

Pada petang 24 Februari 2012, wanita tersebut telah menghubungi saya dengan nada cemas dan menyatakan hasrat beliau untuk melarikan diri daripada rumah kerana bimbangkan keselamatan diri beliau. Saya dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian.

Walau bagaimanapun pada jam 2.00 pagi 25 Februari 2012, beliau telah menghubungi saya memaklumkan bahawa beliau sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin Keadilan.

Saya telah mengenali pasangan suami isteri ini sejak lebih setahun lalu semasa wanita itu bersama keluarganya mengikuti rombongan umrah saya. Pasangan suami isteri ini sering berhubung dengan saya bagi mendapatkan nasihat mengenai masalah keluarga yang mereka hadapi termasuk kes keganasan rumah tangga. Di dalam usaha membantu pasangan ini, saya dan isteri pernah menziarahi keluarga ini di Rompin.

Di atas rasa tanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, saya membantu beliau mendapatkan bilik penginapan. Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya. Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.

Lelaki-lelaki bersikap ala samseng ini berhenti memukul saya apabila pihak keselamatan tiba dan menghalang mereka. Namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik. Hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) tiba dan menahan saya yang berseorangan di dalam bilik.

Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali. Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya. Saya hanya dipanggil untuk membantu siasatan JAIP pada 27 Februari 2012. Saya akan hadir bersama peguam untuk memberi kerjasama penuh kepada siasatan ini.

Dengan penjelasan ini, saya berharap semua pihak menghentikan tohmahan dan fitnah terhadap saya. Saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana pihak yang membuat tuduhan dan fitnah terhadap saya.


Dr. Badrulamin Bahron

Cherok To' Kun said...

Kesiannnnn kat ostat tu kan!!!!!!!! Dah kecoh satu malaysia.... cepat coverline. Mari tuduh umno, jom salahkan jaip pulak!!!!

Anonymous said...

ostad ni nak ajak qiamulail kot...kul 3 pagi tu...buat apa la pulak jaip tangkap ostad sorang2 dlm bilik? yang minah ni pun satu...mcm tak ada mak bapak? benda mcm ni...UMNO jugak yg kena.?? PKR NI MEMANG GILERR

Anonymous said...

Tahniah ustd buridul amin alpukiamak, kau mempunyai kekuatan zahir dan batin, memang batang kau hebat, dapat puki bagui punya, celaka bah kau, bikin malu aja

Anonymous said...

Pada pencacai2 PKR yang mati2 ingat Ustaz bukan manusia biasa, suruh lah ustaz kamu tu bersumpah mubahalah. Tak payah bicara pun tak apa, kalau dan bersumpah. Tapi aku gerentu, diorang ni mesti guna nama Ulama Yusuf Qardawi tak galakkan sumpah mubahalah. Pegi la mabuk ustat burit. Lain kali jgn suka2 label dan maki2 ulama lain.

hudy76 said...

Kalaulah cerita ni palsu, korang semua dapat dosa maha besar; apatah lagi penaja blog ini. Rajin2 la pi belajak ilmu agama, nanti jd tau la apa hukum mengumpat, menfitnah, mencarut dll. Jgn pi ikut buta tuli style org2 maha jahiliah ni semua

Anonymous said...

masih ok lah bini org tu...mane ostaz tak syiok...

hudy76 said...

Kenapa manusia suka membuat judgement menerusi khabar yg belum tentu kesahihannya. Memang semua org tak lari dari melakukan dosa. Kenapa jikalau org yg difitnah itu seorang ulamak, cepat2 kita menghukum dia. Berilah peluang proses pengadilan dulu. Jgn jadi pak turut pada mereka2 yg jahil. Ingat! Ulamak pewaris nabi. Jgn sekali2 menghina para pewaris nabi. Saya xde kepentingan politik bila berbicara tentang hukum. Yg hak itu hak & yg batil itu ttp batil

Anonymous said...

rentikanlah wat fitnah kt org....bwk2 la bertobat..

Anonymous said...

berapa kali kau "inject" Ustaz Dr?

Anonymous said...

Kesian anak2 muda Melayu. kerjanya meroyan. jauh sekali menyimpang untuk dilihat. sebagai harapan bangsa. gelap masa depan jika inilah standard yg ada..teruskan dedah kelemahan kamu anak2 melayu.

Anonymous said...

Ciri-ciri Melayu dan bukan ciri-ciri Islam. Harap jangan ada prasangka rencana ini mencerminkan pemikiran Islam. Ini pemikiran Melayu. Melayu kalau bukan diIslamkan oleh perlembagaan bukan tentu lagi seorang Muslim.

Anonymous said...

dah ditangkap dalam bilik,berduaan masih kata fitnah lagi ke para taksub2 PR??? waktunya 3 pagi...adoiiiii
taksub melampau..

Anonymous said...

Buruknya perangai org2 melayu sekarang ni, suka membuka aib org, salah satu dosa2 besar...na'uzubillah. Dah tak ingat nak mampos agaknya.

Anonymous said...

Ostat kata pompuan datang bersama anaknya.. knp kena tangkap xdelak anak kat dalam bilik.. kantoi..

Anonymous said...

haha...kiranya dalam hukum hudud kalu dijatuhkan hukuman depan orang ramai tu buka aib la yerrr...ramainyer org2 spesis ustut yang tuli agama...kahkahkah,dasar munafik...berlagak mcm tahu agama tapi dalam hati penuh setan...munafik...munafik...

Anonymous said...

Yang pompuan tu plak, kalau nak selamatkan diri dari suami sekalipun (kalau dah menyampah sangat kat laki)kenapa mesti pergi cari ostad? Tengah2 malam plak tu. Xde mak bapak? Xde sedara mara? Xde kengkawan tempat berlindung? Slalunya orang yang ada masalah rumahtangga ni, mak bapak n adik beradik la tempat yang paling sesuai untuk menyelamatkan diri...tapi kalau dah lari pergi kat jantan lain, apa ke halnya? Jauh plak tu...datang dari jauh semata2 nak 'kaunseling' ngan ostad? Musykil....

Anonymous said...

jangan kata dalam bilik tu salah , jumpa kat lobi pun dah kira salah sbb bukan muhrim dan perempuan tu pun rasanya keluar tanpa izin suami. jangan pandang jauh2 pun kita sepatutnya tahu nak menilai. takan seorang yang bergelar ustaz perkara kecil macam ni buat2 tak faham. Nafsu serakah tak mengenal org. Tu lah sebab suka sangat mengata orang. Tuhan dah bayar cash.

Anonymous said...

ostat kata samseng pukul ostat..report la pulis ostat..pastu CCTV kan ada ostat? sesi kaunseling ostat ni pukul 2 pagi aje?pastu nak pulak hotel berbintang2.. ana xleh join la camtu ostat...ostat kepala bana..abah kau

Anonymous said...

kalau yang jumpa dalam bilik tu bukan ostaz tak rety hukum tak pa bro .. tapi kalau dah ostaz dah buat buat cam tu yang lain2 buat cam mana .. tak ostaz boleh buat kita tak boleh

Anonymous said...

buruk pelantak betui a ustaz badrogol ni
suka makan yg haram
kalo dh kemaruk sangat pg siam la

Horonkajay19 said...

saya ank thai dan berugama islam sama jgak dgan ugama org mlsia,dan sya sdah baca smua yg d papar d net ini,dan nak beri skit,yg diri sya npak.masaalah ostad dan istri orang ni.klau di kirakan dgan ugama memanglah ostad yg teruk dan kalau dikirakan dgan hukum.istri org tu gi cari jantang spai bilik tu hak mna teruk.kalau istri org tak gi cari masaalah ini tak akan berlaku,dan pendapatan saya istri org di kenakan denda berat pada lelaki.sapa cari sapa?DAH JADI ISTRI ORG DOK GI CARI LAGI,POMPUAN MCAM NI TAK BOLEH BUAT BINI.HATI BERCABANG 5

Horonkajay19 said...

saya hah lupa angan2 nak cari kawan2 masa saya dok di msia dlu,klau ada kwan2 yg knal sya.sya di pgil AWANG atau AWAE,tlong hubungi (haronkajay19@gmail.com) ATAU
(ramadam0141@hotmail.co.th)kwan2 yg sya knal dok di Kuala Nerang,KEDAH dan Gua Musang,KELANTAN,dan ingin mengucapkan SALAMAT BAHAGIA SELALU.Sekolahlah berrajin-rajin,dan klau ada omur pjang kita akan jpa lagi OK.terima kasih kepada EMPAYAR PEMUDA kerana mpamerkan kata2 yg sya tlis ni.saya suka MALAYSIA.

Assassin Cyber said...

GAMBAR ARTIS HOT-HOT ADA DISINI. POSE-POSE YANG MENGIURKAN, TERMASUK SEKEPING GAMBAR P&C SEORANG PELAKON LELAKI PALING POPULAR 2011

http://assassincyber.blogspot.com/2012/03/artis-seksi-malaysia-koya

Anonymous said...

weh,..korang2 nihhh,... sudah2 la tu,..
ostat tu niat dia baik,..nak bagi nasihat,..tapi tergoda, terus sumbat la pulaks!!! eh?, alamak! sorry. tersha-shul.....ehehehehhehe..

Anonymous said...

errgg besh nya mashuk sampai tulur.. yg dia nak try bini org tu bwat ape? bodoss.. Elizabeth Wong kan ade? kalo aku, aku try Eli dulu, musti ngam hoo.. bodoss punya pelir

Anonymous said...

KOMEN BANGANG DAN MENUNJUKKAN KETIDAK MATANGAN BERPOLITIK..NAMAPAK SANGAT YG UMNGOK HANYA TAHU SEKS DAN BERCERITA LUCAH SAHAJA....KLU BAB FITNAH UMNGOK LAH JUARA RAKYAT..

Anonymous said...

Blog yg bodoh menunjukkan tuan punya blog juga bodoh..dasar umporno....berhujahlah secara matang!

Bollywood Girls said...

Nayanthara in Black & Blue Cute Pics

Anonymous said...

gambonye mane? tu gambo pompuannye aje. adeh.

Anonymous said...

Ulama pewaris nabi?? Ulama pewaris nabi tak terlibat nak jatuhkan orang.Dia buat dakwah tak terlibat politik pilihanraya yang dicipta yahudi. Ini sangka diri baik dan pandai tadbir negara dari oarang lain: pewaris nabi ka?Kalau ulama dia yakin dengan dakwah bukannya kata dah tak ada jalan lain lagi nak jatuhkan pemimpin zalim. Satu lagi yang pelik :nak tentu alim seseorang tu.. kena main undi ka? macam pemilihan PAS. Menang je jadi mursyidul dan presiden dah tentu bertakwa dan masuk syurga yang kata-katanya betul sampai nabi pun kita kata macam budak kampung je... yang bererti budak bodoh,ketingalan, tak matang dan berilmu berbanding budak bandar.

MPRM90 said...

Pembangkang ni dia pandai kona. Dia kata orang rasuah,bunuh orang: tak ada bukti dia kata polis jahat.Dia kata hakim jahat.Dia kata semua jahat. Dia tak baca kitab kaaa. Orang yang kata semua jahat dialah jahat: Yang pasti jahat sangka. Dalam kitab atau hadis (sorry lupa ) dikatakan tak berpakat umat Islam tu dalam berbuat dosa.Maknanya bukan semua polis tu jahat, bukan semua orang UMNO tu jahat, bukan semua hakim tu jahat,Bukan semua penjawat awam tu jahat,bukan semua orang politik tu jahat, bukan semua askar tu jahat. Kalau jahat berbagai jahat .Ada jahat pompuan, ada jahat gay, ada jahat rasuah, ada jahat pukul orang, ada jahat kutuk oarang ada jahat fitnah orang. Jadi taklah boleh borong tuduh orang jahat segala-galanya: Ini dosa tau. Anwar kata apa betui. Mahathir kutuk PAS hampa suka bukan main.Puji sana puji sini. Bila dia kutuk PAS pula hampa kata kat dia rasuah kroni dan sebagainya. Kalaulah hampa tau kisah konspirasi ( hampa tau istilah ni pun sebab anwar popularkan )dan apa akibatnya serta apa yang mahathir dah buat. sebagai orang Islam patut hampa malu kat dia. Kalau dia buat dosa itu dia dengan Tuhan.Dialah yang menyelamatkan Malaysia dari konspirasi yahudi nak menjahanamkan negara ( Bukan soros.. itu kecil jee walau pun banyak negara bangrap oleh penyanggak ni.Ini sebelum tu lagi. Masa malaysia miskin ).Ingat ramai pembangkang dah buat dosa sebab kutuk pembangunan kerajaan seperti membazir,buat niat nak bagi kroni, gajah putih : Soalnya berdosakah buat KLCC? Berdosakah buat kilang proton? Berdosakah tak turunkan harga minyak? Berdosakah bagi RM 500 kat orang? ( Ingat ini bukan rasuah sebab kerajaan memerintah. Rasuah sebenar ialah tawarkan sesuatu untuk dapatkan kuasa seperti pembangkang.Ini jelas termasuk manifesto PAS. Ulama PAS tak fahamkah ayat yang selalu di baca: Wahai orang beriman amat besar kebencian di sisi Tuhan, kamu mengatakan apa yang tidak kamu perbuat " Ingat :BUKANNYA APA YANG AKAN KAMI BUAT BILA MENANG NANTI...

Anonymous said...

Innalillah hi wainna ilaihirojiun... Yg menghakimi lebih dr Allah ni berada di tempat kejadian ker... Semua yg komen cam feeling2 pahala & amalan terlalu besar utk di agihkan pada org lain. Sepengetahuan saya ada sahabat yg dtg kepada Rasulullah mengakui melakukan zina lg Rasulullah palingkan muka dr sahabat tersebut & mengatakan mungkin engkau hanya ciom. Lg dia ngaku dia buat zina, lg Rasulullah bersangka baik dgn mengatakan mungkin engkau hanya raba2... Kalau sungguh berzina dia org buat taubat nasuha... Allah ampunkan penzina. Tp yg mengutuk & mengumpat selagi x dpt keampunan dpd yg dikutuk/diumpat/difitnah. Pahala & kebaikan yg seciput kita buat akan dibagi kepada mereka. Elok2 kita nak langkahkan kaki ke syurga tetiba org yg kita aibkan... Tunggu Ya Allah. Dahulu di dunia dia hina aku. Dia kutuk aku. Aku belum tuntut bahagian itu... Kerana ke khilafan kita berbicara balasan jd neraka. Istighfar saudara sekalian. Idup hanya sekali... Sebaik baik umat adalah yg bersangka baik dan mampu menutup mulot dpd membicarakan yg tidak berfaedah... In Sha Allah hu Taala.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.