HOT : USTAZ KESAYANGAN ANWAR MAIN BINI ORANG..ANWAR PULA MAIN USTAZ???

Menarik..pandangan puak-puak pakatan haram mengenai isu khalwat ustaz Badrul Amin..cuba lihat bagaimana mereka kaitkan isu khalwat Badrul Amin dengan undang-undang yang Anwar kata kuno...Anwar dalam kenyataannya bertekad untuk menghapuskan undang-undang lapuk dahulu, zaman untuk rakyat mengambil tahu apa yang berlaku di dalam bilik tidur orang sudah berlalu.


Adakah Badrul Amin merupakan mangsa Anwar bagi merealisasikan impiannya  untuk menghapuskan undan-undang yang kononnya digunakan untuk menjahanamkan karier politik seseorang..





PKR adalah sebuah parti dengan beratus ribu ahli yang menganggotainya. Setiap satu dengan karekter dan masalah yang tertentu juga, mana mungkin pucuk pimpinan mampu nak mengawal satu persatu masalah ahlinya.

Begitu juga halnya dengan kes khalwat dengan isteri orang yang dikaitkan dengan Ketua Ranting PKR Sabak Bernam, Dr. Badrul Amin.

Sementara pertikaian mengenai kebenaran kes tersebut masih belum ditentukan, adalah penting untuk semua ahli parti dan penyokong Pakatan Rakyat tidak gelabah dengan berita ini, sebaliknya membiarkan proses yang sepatutnya berjalan.

Lagipun isu ini terlalu remeh untuk dipolitikkan. Soal khalwat, bukannya soal zina. Pengertian mengenai khalwat itu jelas, berdua-duaan ditempat sunyi sehingga boleh menimbulkan syak. Sudah ramai yang terperangkap dalam isu sama sebelum ini dan akhirnya didapati tidak bersalah seperti dalam kes melibatkan Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu pada 1995.

Inilah yang disebutkan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila berjanji akan menghapuskan undang-undang lapuk yang boleh digunakan untuk menjahanamkan karier politik seseorang, penulis yakin, undang-undang membabitkan khalwat ini juga tidak terkecuali.

Pemimpin politik memang mempunyai jadual harian yang sibuk dan pembantu yang ramai. Ada masa dan ketika, urusan itu melajak sehingga ke tengah malam atau awal pagi. Itu tidak bermaksud ada hal-hal yang tidak diingin berlaku di antara pasangan yang terlibat.

Menjadi persoalan juga, kenapa dalam banyak-banyak bangunan hotel di Kuantan, hanya hotel yang diketahui didiami pemimpin PKR yang terbabit dengan program Temurapat Pemimpin PKR itu juga yang menjadi sasaran Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP)?

Apa pun, penulis ingin menegaskan disini, dihadapan kita menanti banyak masalah rasuah dan penyelewengan oleh kerajaan yang lebih memerlukan perhatian dan tindakan segera rakyat. Itu lebih penting daripada membuang masa bergosip dengan kes terpencil sebegini.

Ini juga yang pernah disebutkan Anwar dalam kenyataannya untuk menghapuskan undang-undang lapuk dahulu, zaman untuk rakyat mengambil tahu apa yang berlaku di dalam bilik tidur orang sudah berlalu. Apatah lagi bila pasangan yang ditangkap bersama Badrul Amin ini dikatakan mempunyai masalah rumah tangga dan dalam proses bercerai.SPR
HOT : USTAZ KESAYANGAN ANWAR MAIN BINI ORANG..ANWAR PULA MAIN USTAZ??? HOT : USTAZ KESAYANGAN ANWAR MAIN BINI ORANG..ANWAR PULA MAIN USTAZ??? Reviewed by Empayar Pemuda on 1:55 AM Rating: 5

11 comments:

  1. pulak dah, ostad pun anwar main? main belakang ke beb? tapikan beb gambar awek yg lu posting tu mmg cun dn seksi. klu mcm ni mmg lelaki mcm gua steam tapi klu dgn jantan pun main mmg perangai B.A.B.I.

    ReplyDelete
  2. Kalu sorang dh gatai puki.. Yg sorang kote gian.. Nak heran apa.. PKR ~ Parti Kongkek Rakyat..

    zoRRo...

    ReplyDelete
  3. Jaip x serbu sembarangan, memang ada report dari org awam iaitu dalam kes ni suami pompuan tu, aku pun biasa report kat Jaip pasal muda mudi yg aku nampak masuk hotel2 berpasangan. Namun begitu operasi yg diadakan jarang sekali memasuki hotel 3 bintang ke atas melainkan ada report. Kalau buat operasi pun kat hotel budget murah. Jd jgn salahkan Jaip , salahkan umno, salahkan suami pompuan tu. Awak tu lelaki otak atas kepala takan takleh pikir bl tgok pompuan., lainlah awak ni jenis lelaki main bedal aje. Dah tak tau halal haram dah tak layak memimpin

    ReplyDelete
  4. aku ingat dia kena tangkap dengan wan jijah atau dengan nurul jijah

    ReplyDelete
  5. Ak menentang habis habisan knyataan d atas..knp sbb lam alquran pn ckp jgn la kamu mghampiri zina kerana zina adalah sekeji keji perbuatan..knp ostad badut amin perlu smpai ke bilik knp tidak buat kat lobby hotel jea..setau aku lobby hotel yg ada nama ni mmg luas kerusi pun empuk..bodoh la knyataan ko ni...agpn ko gat snang ke jbatan agama islam nk masuk hotel yg ad bintang ni...klu xde yg report xkn blh msuk..yg jd slh kt cni knp seorang yg berstatus ustaz nk kna bg nasihat smpai ke bilik..msti dia ag pham ttg hukum hakam islam..agak agak ar der nk bela pn.

    ReplyDelete
  6. Mcm mana pulak yang kata JAIP hanya tahu hotel tu saja... kan ada yang buat laporan... Lagi satu aku kurang ariflah sikit mcm mana dalam hotel ada sampai dua bilik... kalau dikatakan nak carikan bilik takkan lah tak boleh beurusan di lobi. dah lah kata kena pukul 20 orang... takkanlah takpi report sick... kebalnya dia...ni geng2 Ular dalam semak ni

    ReplyDelete
  7. Biasa la kalau dah buat salah,sapa nak mengaku...lebih2 lagi kalau kena kat pemimpin baik dari umno atau pkr.Elok lagi presiden mca mengaku salah walaupun dia bukan Islam....

    ReplyDelete
  8. LU LANGSI LA MAMAT. WA RASALAH LU PUN JENIS KELEPET BINI ORANG JEGA KOT. JANGAN NANTI SAMPAI JADI BAJA POKOK PISANG HUTAN DAH LAH. TAUBAT LAH WEI. KALAU NAK TOLONG, HANTAR KE BILIK DAN KEMUDIAN TIDOR DI BILIK LAIN KE DALAM KERETA KE, BARU LOGIK. AP KEJADAH DUA ORANG DEWASA LAIN JANTINA DALAM SATU BILIK JAM DUA TIGA PAGI. NAK BODOHKAN PEMBACA, PEMBACA FUCKATAN DAN ANAK PASTI BOLEHLA, RAKYAT KEBANYAKAN NYA DAH MELUAT KAT OSTAD PUTAR ALAM GINI. CIS. KECIK2 TAK NAK MAMPOS, DAH BESAR NYUSAHKAN PARTI JE.

    ReplyDelete
  9. Memang betul sangat bos. Tak logik langsung alasan ostat fuckatan ni.Nama saja ostat, tapi ikut iblis.Apa? dia tak tahu ke dosa gomol bini orang tu haram? Ini kes sama macam si sabu al burit tu gak. Kaki penipu besar...Dia pasti akan salahkan UMNO atau BN.. Ini muka ostat kaki burit. Dah bini dua tak sedar diri. Rumah kata pergi kubur kata mari.. Wei,, Ostat bongok kenapa kau gomol biniu orang? BINI ORANG? kau buta ke? Dia tak de keluarga ke? Kenapa dia cari kau? Kau dah jilat pantat dia ke? berapa kali? pasti lebih sekali...kan?

    ReplyDelete
  10. kalau ampa smua masih ingat masa mat sapu kena tangkap kat bilik Hotel Perdana Kota Bharu pun cam tu gak...bini org gak...biasalah bila da tsepit katala org wat perangkap...toya depa perangkap penguatkuasa tunggu samapai brapa minit baru nak buka pintu pasaipa baru dok pakai seluar kaa...pastu depa sanggup wat roadshow seluruh Malaysia nak bgitau kat org ramai Mat Sapu kena nanyaa...nanya kena kat dia yang betoi-betoi nanya suami pompuan tu laaa bangang. Yg seronoknya Tok Guru Nik Ajis pun kata Mat Sapu kna perangkap...Masyaallah punya la bangang...ni la pakatan punya kelentong kalau untuk kepentingan depa halal org len buat haram...dulu BN bergabung ngan MCA MIC hukumnya haram...lani depa bergabung ngan DAP hukumnya harus plak...apa punya dakyah daaa

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.