PANAS : SALAHUDIN AYUBI SINDIR NIK AZIZ BAIK PUNYA...


"Saya rasa manifestasi daripada ucapan beliau itu menggambarkan tentang jiwa besar dia sebagai seorang pemimpin, yang saya yakin dan percaya bahawa beliau ingin melihat kelangsungan perjuangan dan ucapan itu menggambarkan beliau telah menjadikan... bahawa jawatan dan kedudukan dalam parti bukan segala-galanya, bukan sesuatu yang saya anggap presiden ingin mengajar ataupun mendidik kita bahawa perjuangan dapat mencapai matlamat menduduki jawatan atau memenangi atau bertanding dalam mana-mana pilihan raya," katanya. SH

EP rasa Salahudin dan seluruh kepimpinan PAS faham kenapa Hadi Awang keluarkan kenyataan di media perdana untuk berundur tanpa merujuk atau berbincang didalam mesyuarat PAS terlebih dahulu. Sebenarnya Hadi Awang tidak bermaksud untuk mengundur diri tetapi hanya mahu menyampaikan masej ini kepada orang-orang yang tertentu dalam PAS.

Mesej yang dihantar oleh Hadi Awang ini sebenarnya ditujukan khas buat Mursyidul Am yang disayangi supaya sedar  yang ramai lagi di luar sana boleh memimpin PAS tetapi sebaliknya bagi Nik Aziz. Rakyat dan PAS masih perlukan khidmatnya sebagai Mursyidul Am, sekiranya Nik Aziz tiada, PAS akan hancur...

Walaupun semua orang tahu tahap kesihatan Nik Aziz yang  kian merosot dan sudah tidak mampu lagi untuk memimpin PAS, senang cerita rumah dah kata pergi dan kubur dah kata mari...Nik Aziz masih berdegil mahu mengekalkan kerusi yang beliau wakili di Pulau Melaka dan cukup takut untuk melepaskan jawatan sebagai Menteri Besar Kelantan..

Sebab itu Nik Aziz boleh mengeluarkan kenyataan maut ini konon-kononnya mahu memujuk Hadi Awang tetapi sebenarnya dia ingin mempertahankan dirinya daripada melepaskan jawatannya..

“Penjawat awam ada had masa untuk bersara tapi pimpinan parti tiada had masa, boleh berkhidmat sampai mati,” – Nik Aziz

PANAS : SALAHUDIN AYUBI SINDIR NIK AZIZ BAIK PUNYA... PANAS : SALAHUDIN AYUBI SINDIR NIK AZIZ BAIK PUNYA... Reviewed by Empayar Pemuda on 8:55 AM Rating: 5

3 comments:

  1. fuyohhh... Penjawat awam ada had masa untuk bersara tapi pimpinan parti tiada had masa, boleh berkhidmat sampai mati,” – Nik Aziz ...power puny aayat maa.. tapi lu ingat la takkan samapi nak tongkat ke langit kot??? ALLAH jadi ramai khalifah dimuk abumi ini dan bukan nik azizi sorang sahaj boleh jadi pemimpin...CERMINLAH DIRI DULU...paku dulang paku serpih kata orang dia lebih....poooodaaaaaaaaaaaaaa ciittttttttt,

    ReplyDelete
  2. kalau lepas jawatan meneteri besar tu banyak benda akan timbul...

    biasalah, kalau bab mengutuk orang PAS no. 1, setaraf dengan PKR dan DAP, bila dah CONFIRM ANWAR MEMANG PENYOKONG TEGAR YAHUDI PUN BOLEH DIHALALKAN LAGI!

    Baru UMNO 'conncet-conncet' dengan APCO, satu firma perhubungan untuk mengukuhkan hubungan dengan AS dah PR mencarut, memkik erlolong tak tentu hala! baru firma perhubungan awam tu!

    ramai rakyat Malaysia tak sedar bahawa pentadbira AS adalah 'corrupt to the core'. dipenuhi dengan corruption, kalau nak naik nama kat sana kena pakai lobbiyist @ tukang lobi @ tukang kipas! kat Malaysia kena popular dikalangan rakyat, cuba fikir sendiri, negara mana lebih demokrasi dan BEBAS? SEPATUTNYA PAKATAN RAKYAT BERHIJRAH KE AS DAN PERJUANGKAN DEMOKRASI DISANA, BIAR DI MALAYSIA NI KEKAL AMAN DAN PEGANGAN ISLAM DAPAT DIPERKASAKAN!

    TOLAK LGBT, TOLAK LIWAT!

    ReplyDelete
  3. pencen lah tuan guru. ramai lagi yang boleh ganti pun. makin lama tuan guru makin kurang wibawa. kalau la ni tuan guru pencen, ya lah kot masih orang dok sayang, jasa tuan guru akan dikenang. tapi kalau berhenti ketika orang dah benci, padah jadinya. dulu tuan guru saran DR M berenti, la ni orang saran tuan guru la pulak. hukum karma kannn. namun tuan guru tak sebesar jiwa Dr. M. saya sayang Dr.M walau beliau tak kenal saya.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.