MENARIK : ANUWAR BUAT GILA SEMASA KENDURI KAHWIN???

Mencari kelainan? Ada yang kata lucu dan ada yang kata merosakkan majlis dan tradisi orang Melayu..terpulanglah pada persepsi masing-masing..Yang suka kata elok dan yang tak suka pula kata tak elok..samalah juga dalam politik..kalau dah taksub..cakap lah apa saja..semuanya tipu atau konspirasi..walaupun bukti sudah dihidangkan didepan mata..

Bagi EP apa yang penting ialah kita menggunakan akal  dan fikiran yang dianugerahkan oleh Allah kepada kita untuk menilai yang mana baik dan mana yang buruk..jangan sampai pilihan kita ini akan menyebabkan anak cucu kita merempat dibumi sendiri sudah la..masa tu menyesal pun tak guna...

MENARIK : ANUWAR BUAT GILA SEMASA KENDURI KAHWIN??? MENARIK : ANUWAR BUAT GILA SEMASA KENDURI KAHWIN??? Reviewed by Empayar Pemuda on 7:15 AM Rating: 5

10 comments:

  1. Perut spiderman tu tak macam Anwar punn.. Hahahaha...

    ReplyDelete
  2. sebenarnya, mamat spiderman tu bukan budak melayu. kalau bukan pun takpe, apa salahnya tunjuk muka..

    ReplyDelete
  3. dia sempat diet kot..hari hari makan kurma

    ReplyDelete
  4. Macam Anwar Ibrahim. Tapi tak pakai Jam Omega.

    ReplyDelete
  5. ANUGERAH PARTI ADAT DAN soSIAL...

    PEJUANG HAMAS...

    ReplyDelete
  6. hehehe 'zaman transisi' budaya melayu ke arah budaya spiderman...sikap macam kanak-kanak berhingus...

    ReplyDelete
  7. Ape cite nih bang...Kalau tak suka Anwar pon bagi la bukti..Kang nanti jadi fitnah lak...Kalau nak jadi spiderman pon biarkan lah...dia kan nak jadi superhero...

    ReplyDelete
  8. Sah bukan Anwar, kalau dia tentu tak pakai spender punya.

    ReplyDelete
  9. Anuar jugak yang kena? Anuarphobia tul la umnu ni..

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.