Wednesday, February 8, 2012

Mencari kelainan? Ada yang kata lucu dan ada yang kata merosakkan majlis dan tradisi orang Melayu..terpulanglah pada persepsi masing-masing..Yang suka kata elok dan yang tak suka pula kata tak elok..samalah juga dalam politik..kalau dah taksub..cakap lah apa saja..semuanya tipu atau konspirasi..walaupun bukti sudah dihidangkan didepan mata..

Bagi EP apa yang penting ialah kita menggunakan akal  dan fikiran yang dianugerahkan oleh Allah kepada kita untuk menilai yang mana baik dan mana yang buruk..jangan sampai pilihan kita ini akan menyebabkan anak cucu kita merempat dibumi sendiri sudah la..masa tu menyesal pun tak guna...

10 comments:

MPP said...

Perut spiderman tu tak macam Anwar punn.. Hahahaha...

Anonymous said...

sebenarnya, mamat spiderman tu bukan budak melayu. kalau bukan pun takpe, apa salahnya tunjuk muka..

Empayar Pemuda said...

dia sempat diet kot..hari hari makan kurma

Pengundi Baharu said...

Macam Anwar Ibrahim. Tapi tak pakai Jam Omega.

Anonymous said...

ANUGERAH PARTI ADAT DAN soSIAL...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

hehehe 'zaman transisi' budaya melayu ke arah budaya spiderman...sikap macam kanak-kanak berhingus...

SEO Malaysia said...

Ape cite nih bang...Kalau tak suka Anwar pon bagi la bukti..Kang nanti jadi fitnah lak...Kalau nak jadi spiderman pon biarkan lah...dia kan nak jadi superhero...

Omegayman said...

Sah bukan Anwar, kalau dia tentu tak pakai spender punya.

Anonymous said...

Anuar jugak yang kena? Anuarphobia tul la umnu ni..

Malaysia SEO said...

...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.