HOT VIDEO : AKSI BEBERAPA WANITA CURI BARANG, LETAK CELAH KANGKANG..MEMALUKAN!!!


Amat memalukan apabila beberapa orang wanita bertudung dan seorang lelaki telah berpakat mencuri barang disebuah kedai di Senai, Johor. Video rakaman cctv telah diupload ke Youtube pada 7 Februari 2012 yang lalu.Mereka mencuri dengan cara menyumbat barang-barang di kedai tersebut di celah-celah badan mereka, termasuk celah kangkang.

EP bukan berniat untuk memalukan mereka tetapi cuma nak mengingatkan kepada yang lain bahawa perkara yang sama boleh berlaku pada anda iaitu tersiar aksi memalukan mereka di internet jika mereka melakukan perkara yang sama...mana nak letak muka agaknya lepas ni..


HOT VIDEO : AKSI BEBERAPA WANITA CURI BARANG, LETAK CELAH KANGKANG..MEMALUKAN!!! HOT VIDEO : AKSI BEBERAPA WANITA CURI BARANG, LETAK CELAH KANGKANG..MEMALUKAN!!! Reviewed by Empayar Pemuda on 12:07 AM Rating: 5

10 comments:

  1. Ni mesti org PAS punya kerja..

    ReplyDelete
  2. nak letak kat mana lagi BARANG memangnya di celoh KANGKANG laah

    ReplyDelete
  3. Anonymous said...

    Ni mesti org PAS punya kerja..
    February 14, 2012 1:05 AM
    ___________________________________________
    JGN MAIN TUDUH2 BRO.
    WALAU KEJA HARAM YG MEREKA BUAT NI TETAP SALAH BIAR UNDANG2 DUNIA DAN AKHIRAT YG MENGHAKIMI PENCURI NIE...

    KITA SEBAGAI MANUSIA BIASA JGN CARI DOSA FREE DGN TUDUH MEMBABI BUTA...

    SORY KALAU BAGI U SAKIT HATI...

    SEKADAR NASIHAT AKHIR ZAMAN...

    PEJUANG HAMAS...

    ReplyDelete
  4. JGN MAIN TUDUH2 BRO.

    WALAU KEJA HARAM YG MEREKA BUAT NI TETAP SALAH BIAR UNDANG2 DUNIA DAN AKHIRAT YG MENGHAKIMI PENCURI NIE...

    KITA SEBAGAI MANUSIA BIASA JGN CARI DOSA FREE DGN TUDUH MEMBABI BUTA...

    SORY KALAU BAGI U SAKIT HATI...

    SEKADAR NASIHAT AKHIR ZAMAN...

    PEJUANG HAMAS...
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    pejuang hamas??? setakat duduk kat malaysia goyang telur ada hati nak jadi pejuang...kau ni mesti orang pas...hanya orang pas aje yang sanggup jual agama untuk dapat dunia yang sementara...

    ReplyDelete
  5. Politik bukan utk saling menuduh siapa yang salah siapa yang betul @ siapa yang baik siapa yang jahat. Tiada perlunya saling menuduh antara satu sama lain. Tujuan asal berpolitik, dengan perbezaan ideologi dan perjuangan adalah kesejahteraan rakyat sejagat. Sejahterakah kita bila saling menuduh begini?

    ReplyDelete
  6. apa punya dul ..la mamat ..tu boleh main tuduh2 pulak.......apa orang umno semua baik ...ke,,,,bawa2lah bertaubat mamat oi.......

    ReplyDelete
  7. kesian diorang ni...mungkin terdesak kelaparan kot...

    ReplyDelete
  8. kepada tuan punya supermarket,..maafkan mereka tu,..jangan la memalukan lagi dgn post cctv recording ni...
    tak pun buat polis report.
    ramai org melayu susah sekarang ni...retrenched, susah cari kerja ataupun malas...
    anyway,...god bless malaysia...

    ReplyDelete
  9. memalukanla makcik ni...adoii..melayu bob...

    ReplyDelete
  10. pakai gelang emas lg, t'desak mendenyer. memacm keje kat malaysia nih, cuci pinggan pn leh dpt duit.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.