Friday, February 10, 2012


Untungnya rakyat Selangor..sejak kerajaan pakatan perintah, macam macam ada..tapi yang jamu makan topping gro china memang hebat..tak pernah lagi EP dengar. Kat Pulau Pinang pun belum ada lagi..atau dah ada..tak kama lagi adala tu..DAP tu DAP juga..mana nak lari..

Siapa sangka di tengah kebun kelapa sawit di sini wujud sebuah restoran yang bukan saja menyajikan masakan Cina malah mempunyai pilihan untuk mendapatkan 'hidangan tambahan' berupa khidmat seks daripada pegawai perhubungan pelanggan (GRO).

Restoran itu baru sebulan beroperasi dan hanya dibina dengan kayu. Ia terletak 500 meter dari jalan besar dan kira-kira 3.5 kilometer dari pekan Jenjarom, Banting.

Kegiatan tersebut terbongkar, hasil risikan polis Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor sejak seminggu lalu sebelum membuat serbuan pada pukul 8.30 malam kelmarin.

1 comments:

Adi Kencana said...

PAS dulu dabik dada kononnya bila menang, mrk akan hapuskan maksiat sebelum ayam berkokok. La ni ayam dah puas berkokok sampai hilang suara, tapi maksiat di Selangor makin subur!!!

SETELAH DITELANJANGKAN DI LEMBAH PANTAI, NURUL IZZAH LARI KE SINGAPURA!! Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.