HOT : SIAN NURUL IZZAH..NASIB BAIK MATANYA TAK LEBAM KENA TUMBUK??


Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar berkata, jika tidak ada campurtangan penyokong Pakatan Rakyat pada ceramahnya di Gambang, Pahang semalam, beliau pasti mendapat 'mata lebam' seperti bapanya Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum ini.

Katanya, serangan terhadapnya oleh lelaki pada ceramah di Felda Lepar Hilir I pada malam semalam itu hampir-hampir mengenainya

"Ia hanya beberapa inci (hampir mengenai), kamu pasti tidak mahu ukur, ia sangat tidak menyenangkan," kata Nurul Izzah.

Menurutnya lagi, penyerang yang memakai baju merah perlahan-lahan memasuki tempat ceramah di sebuah kedai kopi sebelum melancarkan serangan.

Bercakap kepada pemberita selepas membuat laporan polis di Petaling Jaya hari ini, Nurul Izzah berkata sekiranya tiada penyokong yang menahannya, beliau pasti menerima nasib seperti Anwar yang dipukul menjelang perbicaraan kes liwat pertamanya lebih sepuluh tahun lalu.

Nurul Izzah mendedahkan, polis tempatan berjaya mengenali identiti penyerang itu sebagai Asrullah Affendi Abdullah. Bagaimanapun, maklumat lain masih belum diketahui setakat ini.

Nurul Izzah turut menunjukkan kepada pemberita beberapa keping gambar ketika kejadian bagi menyokong dakwaannya.

**Ada ke patut nak tumbuk muka Nurul Izzah yang comey tu...sian la kat dia...cuba tengok...belum lebam lagi dia dah spin cerita mata bapa yang lebam dulu...cuba bayangkan kalau mata nurul izzah betul betul lebam..apa pula nanti dispinkan... EH LUPA PULA NAK TANYA NURUL IZZAH...MACAM MANA DIA BOLEH TAHU MAMAT TU DATANG NAK TUMBUK MATA DIA?? PELIK JUGA??
HOT : SIAN NURUL IZZAH..NASIB BAIK MATANYA TAK LEBAM KENA TUMBUK?? HOT : SIAN NURUL IZZAH..NASIB BAIK MATANYA TAK LEBAM KENA TUMBUK?? Reviewed by Empayar Pemuda on 9:20 PM Rating: 5

11 comments:

  1. ni helah pakatan pkr la yang rancang kan pkr ni memang pakar membuat huru hara dalam malaysia ni

    ReplyDelete
  2. lelaki itu nak cili mulut anak al juburi malaysia kot serta nak ramas buah dada izzah sbb geram sgt..gila sex mcm ketua pembangkang

    ReplyDelete
  3. izzahhhh... izzahhh... lakonan kamu tu tak cukup kuat lagi zahhh nk jadi calon pelakon tersohor mcm bapak kamu. kalau btl org tu nk pukul, tumbuk muka kamu zah... dia selamba kodok je pi tempeleng kamu tak perlu nk slow2... org ckp 'IN SUDDEN'... penyokong kamu tu pun tak sompek nak tahan derr... melainkan kamu upah org kamu jugak belakon boleh la dia slow slow kan zah kan? mcm tuan punya blog ckp... BLH PULAK KAMU TAHU DAN JANGKA DIA NAK TUMBUK KAMU? MAKNANYA DIA DAH SIAP2 KEPAL PENUMBUK LA KAN ZAH?

    CUBA LAGI YE ZAH KALAU ADA LAGI LA REZEKI TAHUN DEPAN KAN?

    ReplyDelete
  4. Kalau lebam mata anak yahudi tu maka keluar la sticker gambar dia mata lebam pulak untuk ditampal kat cermin kereta. Pegi jahanam la pr!

    ReplyDelete
  5. bukan shj mamat tu aje yg nak kasi lebam mata dia,tapi SEMUA RAKYAT MALAYSIA akan buat begitu..sebab dah teruk sgt jahatnya anak beranak ni..

    ReplyDelete
  6. i like sangat sangat minah ni disontot,apa pulak kata bapak dia nanti

    ReplyDelete
  7. muka bdak yg air mani bapa dia bercampur dgn taik sukma...baru dpt bdak taik ni. ekekeke

    ReplyDelete
  8. kalau si anak juburi ni kena tumbuk, aku tabek si mamat tu. kalau ada orang datang rumah kita bawa benda yg tak betul nak biarkan je? nasib baik tak di bom. nak jadi wakil rakyat, mulut macam sial. tak boleh ke bagi idea yg bernas sikit?

    ReplyDelete
  9. bapak anak sama jer perangai
    bak kata pepatah
    bapak burek anak klentek
    bapak borek anak rintek
    eh eh mna satu btoi nie
    konpius konpius toink! toink! toink!

    ReplyDelete
  10. Tak sempat kena tumbuk pun dada dah bengkak dua.dua belah .. hehehe ...

    ReplyDelete
  11. Caya la org kmpung ak tu yg nk tibai dia.. Asrullah affendi abdullah atau lbih famos pngglan roy.. Terbaek.. Pasni ad event dri awek lahanat ni jom kte sme2 bom je trus.. Bru la xde org snap gmbo kte.. Ni ak nmpk gmbo ko dlm harakah td..dan dan je dia snap gmbo ko n ckp ko nk tmbok dia kn..hahahahha...pastu ad gmbo asrullah affendi ni naik stage.. Ak tngk gmbo tu mcm gmbo edit jerkkk.. Puiiii la lu izahhh.. Ank bapak same je...pakat menjuburi...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.