Saturday, February 11, 2012

Cuba bandingkan dua kenyataan ini yang dibuat oleh orang yang sama untuk insiden yang sama..kenapa ianya berlainan?? Siapa yang cuba tipu siapa sebebarnya..

Ini kenyataanya kepada media..


Dan ini pula komennya semasa memuatnaik video tersebut..


Macam celaka kan, nampak sangat ada unsur penipuan dan percubaan untuk menipu seluruh rakyat Malaysia yang mengikuti perkembangan insiden...DAP tolong jawab percanggahan ini..

14 comments:

Anonymous said...

kalau dah cina..dimana pun tetap perangai cina...hati busuk...jika jumpa babi..dan cina....katok cina dulu..

Anonymous said...

si celaka babi DAPig dah nampak najis didepan adakah dia nak biarkan isu ni?... mana boleh! kalau dah jenis pemakan najis babi...selamanya akan tetap jadi pemakan najis babi!!!..isunya bukan sahaja duit!! yang dibangkitkan oleh BABI2 HARAM JADAH TU!,, tapi lebih kepada isu RASIS yang merupakan saraf nadi dan jantung DAPig babi tu. ini kerana pekerja KFC adalah majoriti melayu..dan kedua.. syarikat KFC diMalaysia adalah hak milik Bumiputera di mana majoriti sahamnya pemilik bumiputera dan KFC pula syarikat yang paling menguntungkan sejak dulu.. tu yang menjadi nanah kepada si JAHANAM RASIS DApig tu!!! oleh itu Si BABI2 RASIS DAPIg tu mulalah mengacau KFC jika ada peluang!!!.. tambah sekarang bila peningkatan sokongan Bumiputera terhadap keluaran barangan Bumiputera dan kedai 1Malaysia...

Anonymous said...

Kalau kat Indon nidah kena sembelih cina celaka tu.

Anonymous said...

Tapi kalau DAP nak gunakan isu ni untuk cetuskan insiden 13 Mei, aku suka gak.

Hanif Idrus said...

Niler politik..kita lak jangan cepat melatah...hehehehe

Jom Exchange Bloglist
Hanif Bloglist
Salam Kenal dan I follow sekali
Sila komen setelah letakkan bloglist
Thanks

Anonymous said...

cinapig nie,agenda diorang memang mcmtuu,,,pandai cari masalah,,,lepas tuu kata melayu buat hal,,kalu melayu buat hal dah lama dah melayu ada kat negeri china nuu,,,ppuuuihhh!!!!!kasi halau je dari malaysia nie,,
cina-menipu memang kuat!!

Anonymous said...

jangan kasi peluang kat cina babi bermaharajalela

Anonymous said...

"Finger Lickin Good" to Danny Ng. Padan muka cinaPIG.next time pls try to get voucher for Itik panggang restoran Ah Pig. KFC pun padan muka.kena saman. aku dah byk kali terkena, order lain, dpt lain.byk berangan minah2 yg keje kat kaunter.ingat pakwe je.staff mek D tak plak camtu.

Anonymous said...

Masing2 ada akal,berfikir dgn rasional adalah pelita hati,memang bangsa yg bt hal ni dah lbh tp kt blh bt apa,ekonomi bangsa depa yg kongker & kerajaan skrg bergantung dgn depa.

Anonymous said...

ni la Cina, Pasal ayam pon nak gadoh2.. Bikin panas jer..

Anonymous said...

bangsa cina celaka kat mesia ni semakin naik tocang sebab melayu berpecah belah. Ada melayu yang kuat sokong cina. jgn cuba kata apa kat bangsa cina, dia akan cakap rasis. Bukan cina sj yang kata melayu rasis, melayu sendiri pun kata melayu rasis. itu pasal cina celaka kat mesia ni semakin kurang ajar dengan melayu. pemimpin melayu plak lembek, penakut, takdak teloq. kita yang melayu kat bawah ni yang memendam rasa, jadi macam api dlm sekam. itu pasal la apa yang dah jadi kat kfc tu.

Anonymous said...

tutup KFC seluruh malaysia lagi bagus

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=B9b_k7LkCEA version full penindasan kepada/terhadap mangsa.. ini pasti dap akan buat pless kofelens..

Anonymous said...

Danny Ang....sedap tak kena penyepak budak melayu...?..sure finger lickin' gooooodddddd.....

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.