HOT : RESPON ANWAR TERHADAP KES KHALWAT USTAZ KESAYANGANNYA...??

 
Menarik dari MiM..baca jangan tak baca...hehehehe
 
Khalwat ustaz PKR bernama Badrul Amin sudah pasti memburukkan nama ustaz beristeri 2 dan celupar biadap itu dan parti anak beranak PKR.

MiM telah menulis cerita disebalik penangkapan Ustaz PKR tersebut : KLIK SINI

Yang menjadi pertanyaan sekarang ialah respons daripada kepimpinan tertinggi PKR itu sendiri, sama ada Wan Azizah atau Anwar Ibrahim.

Bagaimana pun, kes khalwat ini mengingatkan MiM kepada artikel 2 mukasurat penuh di dalam akhbar TEMPO yang mengesahkan satu sifat Anwar Ibrahim yang tiada masaalah dengan homoseksualiti.

'Homoseksual tak perlu dihukum oleh negara?' 'Kecuali dia pamerkan di tempat publik?'

Anda pasti terkejut dengan pandangan seorang pemimpin yang beragama Islam yang tidak kisah dengan homoseksual!

Sejak bila pula homoseksual tidak perlu dihukum walau pun tidak ditempat publik?baca sini

Di bawah adalah kenyataan beliau :


Aktiviti songsang seperti ini dibolehkan jika anda lakukannya di dalam rumah tapi pastikan publik tidak nampak adegan tersebut. Dan jika anda dan pasangan anda ditangkap, anda boleh bebas sebab seks songsang itu bukan diadakan di publik?

Isunya sekarang, Ustaz PKR Badrul Amin dicekup semasa mengadakan sessi kaunseling kepada isteri orang di dalam bilik hotel jam 3 pagi.

Dan siapa yang tidak terharu dengan kesanggupan Badrul Amin mempertahankan isteri orang daripada gangster. Difahamkam bahawa Badrul Amin kerap berlatih bersilat dengan 2 isteri beliau maka ustaz PKR itu tiada masaalah bersilat untuk isteri orang itu.

Sessi kaunseling yang bersyaratkan pakai tuala sahaja itu diadakan secara private tidak dilakukan di depan publik. Jika merujuk kepada 'fatwa' Anwar seperti di atas, apakah salah aktiviti hati ke hati Ustaz PKR Badrul Amin seperti homoseksual yang bukan didepan publik?

Anwar tidak kisah?
HOT : RESPON ANWAR TERHADAP KES KHALWAT USTAZ KESAYANGANNYA...?? HOT : RESPON ANWAR TERHADAP KES KHALWAT USTAZ KESAYANGANNYA...?? Reviewed by Empayar Pemuda on 12:30 PM Rating: 5

6 comments:

  1. Dengan lain perkataan; Jangan tutuh bini orang, KECUALI one-by-one kat dalam bilik..

    Gitu ka..??

    ReplyDelete
  2. Cube eksperimen ni, HIPOTESIS 1:Badrul Dapt call dr org dikenali(keadaan kecemsan) bilik hotel HIPOTESIS 2: badrul pg jmpe org dikenali (bini org) jam 3Am(private dlm bilik) HIPOTESIS 3:Badrul ada jawatan tinggi dtg sorg(takda org back up) HIPOTESIS 4:Badrul dicekup JAIP Berdua dlm blk kESIMPULAN:Ustaz lebih kuat nafsu dr org biase(biase ustaz2 byk ank)

    ReplyDelete
  3. Boss kencing berdiri,anak buah kencing berlari...tiru la macam saya ramai2...

    ReplyDelete
  4. Mana dia blogger2 PKR, PAS hah awat tak dak idea dah ka nak spin crita......dlm hati depa pasti dok maki si bahalol badrol tu....jenuh nak spin....mana nak spin crita china doll abg dia al juburi....mat sabu lg...mroyan tok guru, khalid azizan d kedah lg...mana nak temberang dlm ceramah lg....kita mau tgk takat mana otak taik blogger depa tuuuu...

    ReplyDelete
  5. AKHIR ZAMAN AKAN DIPENUHI OLEH GOLONGAN MANUSIA YANG BODOH YANG MENGGUNAKAN AGAMA UTK KEPENTINGAN PERIBADI

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.