HOT : RAHSIA NURUL IZZAH TERBONGKAR SEMASA URUT....??


Sempat duduk dengan ramai AMK Lembah Pantai malam semalam di Telawi memang menyeronokkan. Macam-macam cerita keluar. Nak tahu cerita daripada budak-budak AMK PKR ni senang sahaja. Senang sangat. Banyak cara. 

1) Belanja mereka minum air setan. Lepas dua tiga gelas, mereka akan membebel benda yang tak patut mereka cerita pun. 

2) Belanja mereka urut body to body. Sambil urut, ajak mereka berbual. Habis cerita dalam kain semua mereka cerita.


Ramai AMK Lembah Pantai kecewa kerana memang Nurul Izzah akan ABANDON Lembah Pantai dan pindah ke kawasan lain. Banyak dana yang pada asalnya dirancang untuk diguna di Lembah Pantai, sudah dihentikan secara berkala. Banyak program Izzah sudah dihalakan ke Kelana Jaya. Menarik? Memang menarik.

Budak-budak AMK yang mabuk malam tadi sempat menceritakan – mereka kecewa dengan tindakan Izzah. Sebabnya, mereka anggap Izzah boleh menang walaupun berdepan dengan Raja Nong. Walaupun mereka tahu, Raja Nong menggunakan banyak sumber kewangan dalam mencari sokongan rakyat; tapi ini tidak ada kena mengena dengan dana. Izzah masih dianggap calon favourite di Lembah Pantai.

Kata budak-budak AMK, Anwar mahukan Izzah bertanding di kerusi selamat. Gwo Burne yang bengap itupun boleh menang di Kelana Jaya, takkan Izzah boleh kalah. Lagipun Anwar sudah baca mentaliti orang Kelana Jaya. Dia orang memang main ikut-ikut sahaja. Tak ada pendirian. Izzah boleh menang selesa di Kelana Jaya.

P104 KELANA JAYA
Jumlah Pengundi: 79,648
Peratusan Kaum: M:41.88% C:38.72% I:17.92% L:1.48%
1. Gwo-Burne Loh (PKR) (30,296)
2. Datuk Lee Hwa Beng (BN) (25,267)
3. Lim Peng Soon (Bebas) (1,895)
Majoriti: 5,029
Jumlah undi: 58,523
Peratus mengundi: 73.48%
Undi rosak: 1,065
Penyandang: Loh Seng Kok (BN)
(Majoriti: 21,671 undi)

Anwar anggap kerusi ini kerusi mudah untuk Izzah. 38.72 % pengundi Cina memang satu bonus untuk Izzah. Anwar yakin, Izzah akan menang dengan lebih besar, sesuai dengan kedudukannya sebagai Naib Presiden parti.

Orang lain? Anwar peduli apa…janji Izzah menang. GELAGAT ANWAR
HOT : RAHSIA NURUL IZZAH TERBONGKAR SEMASA URUT....?? HOT : RAHSIA NURUL IZZAH TERBONGKAR SEMASA URUT....?? Reviewed by Empayar Pemuda on 10:24 AM Rating: 5

6 comments:

  1. mashaallah bro, politik2 gak agama wajib ada batasnya, kalo demi cari masalah org len arak bkn caranya

    ReplyDelete
  2. memang amno kaki arak nak heran apa,benda2 macam tu dah jadi kegemaran AMNOOOO KINI DAN SELAMANYA,tuan2 boleh tengok diaorang punya bloger bukan main santai lagi gelaih depan dia.tu yang menulih ni pun mesti mau kena dulu sebotoi baru setan nak mai bagi idea.

    ReplyDelete
  3. bajet je tajuk ngan gambar. blanja 'minum' eh? pstu suh org mabuk bgtau rahsia2 berkenaan? huh! cakap ngan org mabuk apajadah... cam bodoh je.

    ReplyDelete
  4. memang orang mabuk tak reti nak simpan rahsia! sbb tu Allah Ta'ala haramkan arak & semua kaitannya...
    yg penulis cuba nak bgtahu di sini ialah betapa rapuhnya iman amk pgayr krn senang dibeli & mudahnya mrk berputus asa terhadap pemimpin mrk!! siapa yg kuat iman tentu awal2 lagi tak sentuh @ inginkan arak tuh!
    asyik nak salahkan umno, dosa minum arak tolak tepi...pr punya pasal!!

    ReplyDelete
  5. Kene kat ayat2 menyokong umno...abis semua dimaki...kalau pemimpin pr sah2 terpampang muka dlm video...halal...halal...sokong...sokong... Taksub yg melampau! Heran aku!

    ReplyDelete
  6. 2x5 , 5x 2 lu sapa nk citer ni hal , jgn cuba jolong kapal terbang sedangkn lu pakai keta je....

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.