Tuesday, February 7, 2012


Kesian betul Nik Aziz...sebenarnya selama ini bukan saja EP tetapi ramai lagi rakyat Malaysia yang telah salah sangka terhadapnya. Tak sangka EP Nik Aziz sanggup menyimpan rahsia ini dan biarkan dirinya dikutuk dan dikritik dengan hebat..
Manusia tetap manusia..kita bukannya nabi..Rahsia yang dipendam oleh Nik Aziz selama ini akhirnya didedahkan juga akibat tekanan yang hebat supaya rakyat tidak menyalahkan dirinya selepas ini..Agak mengejutkan juga rahsia yang didedahkan oleh Nik Aziz ini..EP yakin ramai yang akan terperanjat apabila mendengar  rahsia ini...

Pernah tak kita terfikir kenapa Nik Aziz sehingga sekarang masih mahu mengekalkan jawatannya walaupun dikatakan dia sudah tidak mampu untuk memikul tanggungjawab tersebut disebabkan faktor usia dan penyakit. Jawapannya ialah TERPAKSA!!!

Nik Aziz pernah dimarahi oleh Pemimpin PAS Kelantan kerana menyatakan hasratnya untuk mengundur diri dari bertanding dalam PRU yang akan datang. Insiden itu telah menyebabkan Nik Aziz demam 3 hari 3 malam kerana terkejut beruk..EP rasa bukan saja Nik Aziz saja yang terkejut beruk malah ramai lagi rakyat Malaysia juga akan terkejut beruk bila dengar Nik Aziz kena marah sebab nak berundur..

Patutlah Nik Aziz kata dia tetap nak bertanding jugak. Rupanya takut kena marah beb. Kesian betul Nik Aziz. Agak-agak la sama PAS Kelantan kalau nak marah orang tua tu..Dia kan sakit..Kalau dia kena heart attack macam mana??Siapa yang susah...

Jadi sindiran Hadi Awang tempoh hari memang tak kena pada Nik Aziz sebabnya Nik Aziz bukannya gila jawatan tapi pemimpin PAS Kelantan yang mahu dia kekal sebagai wakil rakyat dan MB Kelantan walaupun terlantar diatas katil.. Kesian betul Nik Aziz kena seksa dengan PAS Kelantan...

EP harap PAS Kelantan kasihanilah Nik Aziz..biarlah dia berehat dirumah dan menghabiskan masanya bersama keluarga dan cucunya selagi masa masih ada...

Menteri Besar Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata beliau pernah menyatakan hasrat untuk berundur daripada politik tetapi ditolak oleh PAS Kelantan.

    
"Saya nak sebut satu rahsia untuk tidak bertanding, tapi disergah oleh PAS Kelantan, inilah yang menyebabkan saya terus dalam politik hingga hari ini," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan kuliah di Dataran Ilmu di Kota Bharu hari ini.



20 comments:

zopinion said...

Berita menarik... PAS akan gugur bila Nicky bersara.. yang lain semua kan berlaga untuk jawatan... mari kita terus promote untuk Nicky berundur dari politik dan PRU13...

Ini bakal ketuai PAS tapi tak boleh sebab... berbau...
http://wubra.blogspot.com/2012/02/enggan-temu-mat-sabu-pasal-muka-dia-bau.html

Bro EP, kalau sudi harap boleh linkkan blog saya jugak di blog EP ni.

Tq
wubra.blogspot.com

Anonymous said...

pooooorah! butuh la nik aziz kene control drpd bersara!!! memang dia nak. tak kan bersara kene belasah. kot. apa la EP. itu bukan rahsia daaa...

Ahmad Shukri Mokhtar said...

besar sungguh rahsianya. Dah sepatutnya N.ajis ditahan kerana mendedahkan dokumen AKTA RAHSIA RASMI .. Selepas ini semua yg terlibat dalam kes paksaan itu harapnya boleh dibawa ke mahkamah atas pertuduhan melakukan paksaan supaya N.ajis kekal jadi M.B. (menate beruk) Kelantan, ini kes ada sikit2 dekat dgn liwat lah. Ada unsur paksaan., hahaha

Empayar Pemuda said...

paksa tapi rela...

Anonymous said...

Pok nik dah masuk pun masih boleh jadi MB...maklumlah keramat

Anonymous said...

DSNA kalau terlantar atas katil pun boleh jadi MB lagi... sebab dia pernah cakap jadi MB kena pakai Otak jer... Badan terlantar sakit pun tak pe.. sebab badan tak ade guna nya ..orang pakai Otak dia jer.. jadi boleh jadi MB sampai Kiamat kut...

Kalau boleh kalau DSNA mati nanti (kalau mati la)... depa ambik la otak dia simpan kat peti ais ke or simpan kat mana2.... boleh gak depa refer kat kepala Otak dia (DSNA) kalau depa ade masaalah nanti... kalau tak transplant jer otak DSNA tu kat kepala Presiden, timbalan presiden, naib2 presiden or kepala2 penceramah mereka... mereka boleh jadi klon DSNA nanti bila dah di masuk kan otak DSNA tu kat kepala mereka... boleh keluar fatwa2 dan lain2, boleh jadi klon Nabi DSNA... aku rasa orang pas mesti tak bantah nya....

Anonymous said...

ko bior betul situa tu ada otak. selama ni aku tengok dia ikut nafsu aje mana ada guna otak. jadi jangan hina otak untuk memuja situa tu.

Anonymous said...

hampa smua lg xdak otak..mcm kambing..bodoh..p rr jumpa nik aziz bru hampa tau dia mcm mna..bodo pnya org..!!!

albert said...

AKU NI TAK LAA PANDAI TENTANG AGAMA .JADI DISINI AKU NAK TANYA LA.. APA KAH CIRI CIRI YANG HARUS ADA PADA SESEORANG.BAGI MEMBOLEHKAN DIA DI GELAR SEBAGAI ULAMAK

Anonymous said...

DSNA TAK BOLEH BERSARA SEBAB JANJI2 DIA DAH LEBIH 20 TAHUN BELUM DAPAT NAK TUNAIKAN LAGI PADA RAKYAT KELATAN...JANJI TINGGAL JANJI...

Anonymous said...

ntahlah bro aku memang x ble terima kalau seorang yg dikatakan ULAMA'berceramah yg ALLAH SWT bersifat seperti makhluk.Menyambut kelahiran RASUL YG AGUNG MUHAMMMAD SAW itu didaah .menuduh & mengatakan kelahiran NABI kita MUHAMMAD SAW sama seperti mamat2 kg yg ada.... ape semua ni bro... nk aku percaya,dgr.dgn ckp ulamak tua ni....istigrfar mengucap panjang bro....

Anonymous said...

sapa yg gatal mulut gelar dia ulamak??? menate nih hanya seorang ahli politik.

Anonymous said...

aku cabar engkau kutuk Tok Guru berhadapan dgnya LIFE..bkn dlm blog mcm ni..utk kebaikan kau juga ni.

naktolong said...

kau mesti pergi jumpa Tok Guru!!!
kau mesti pergi jumpa Tok Guru!!!
kau mesti pergi jumpa Tok Guru!!!
kau mesti pergi jumpa Tok Guru!!!
kau mesti pergi jumpa Tok Guru!!!
kau mesti pergi jumpa Tok Guru!!!
kau mesti pergi jumpa Tok Guru!!!

safleyamad said...

ingatkan dia kne ikat n dpaksa isi borang kosong oleh pengikut tegar dia. Rupa2nya disuapkan susu supaya TERUS BERCAKAP N KELUARKAN FATWA2 SONGSANG!!

kepala_lutut_mung_pas said...

dah memenag penyokongnya buta hati + BAHALOL, org ckp apa pun tak leh terima

Durian Belanda said...

page ni mmg mcm sampah. followers pun tak sampai 300 org. better tutup la. hujah tak strong and lack of info.

Anonymous said...

Ada dengar Hj Hadi pun dah nak bersara tapi pucuk pimpinan tak benarkan.

Anonymous said...

Tak nak komen.tapi gambar jari kat muka TGNA tu comellah..Muka dah kedut tapi jari masih gebu..Betul ke tuu

Anonymous said...

tuan guru dah janji kalau tun mahadir ketak jawatan lepas 2 3 hari tuan guru pun letak jawatan juga apa kah tuan guru sudah lupa akan taklik yang tuan guru sendiri lafaz kan.tuan guru pun tau hukum tidak menunaikan janji tidak kah tuan guru merasa malu pada diri tuan guru sendiri

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.