HOT : MAJLIS SYURA PAS BAGI AMARAN PADA MAT SABU..JANGAN MEMANDAI-MANDAI..??


Kalau tak silap EP Majlis Syura PAS adalah badan tertinggi di dalam PAS..Ni apa cerita pula Mat Sabu, boleh ketepikan keputusan yang telah dibuat oleh Majlis Syura hanya untuk membela Anwar Ibrahim.Dia ingat dengan sokongan yang diberikan oleh Guan Eng dan Anwar terhadapnya dalam pakatan haram, dia dah cukup besarla nak melawan Majlis Syura..

EP agak tertarik apabila Mat Sabu mengatakan itu adalah pandangan peribadi dan dasar partinya..Kiranya Mat Sabu dan PAS secara langsung bersetuju dengan pandangan peribadi Anwar dan dasar parti PKR..kalau tidak bagaimana kerjasama boleh dijalankan jika pandangan dan dasar berbeza..

Dah lebih 4 tahun puak-puak ni berkerjasama tetapi sehingga sekarang mereka masih tidak boleh menentukan dasar dah halatuju pakatan haram...bagaimana agaknya jika mereka ni memerintah Malaysia...lingkup rasanya..Kejap PAS kata A, DAP kata B dan PKR kata C...macam mana tu??

HOT : MAJLIS SYURA PAS BAGI AMARAN PADA MAT SABU..JANGAN MEMANDAI-MANDAI..?? HOT : MAJLIS SYURA PAS  BAGI AMARAN PADA MAT SABU..JANGAN MEMANDAI-MANDAI..?? Reviewed by Empayar Pemuda on 6:20 PM Rating: 5

5 comments:

  1. mat sabun terhutang budi pada pak sheikh..tu yang sanggup lawan cakap majlis syura

    ReplyDelete
  2. lakonan yang kedua ....
    puak alamak sepakat meminta nwar berahi menyatakan pendiriannya yang sebenar terhadap isu pernyataan dia di WSJ. itupun setelah melihat reaksi dunia islam yang tidak menyenangi kenyataan nwar berahi. tidak ada ugutan keluar Pakatan Rosak, hanya minta pernyataan sebenar nwar berahi, nwar berahi jumpa father nicky dia akan ceritakan visionnya kepada father nicky dan kumpulan alamak. mendengar vision nwar berahi ini maka father nicky dan kumpulan alamak akan ternganga dan percayakan nwar berahi. amaran lemak manis yang dikeluarkan olih puak alamak melalui father nicky hanyalah lakonan untuk menunjukan kepada rakyat bahawa mereka amat perihatin tentang islam dan musibah umat islam di Palestine. hasil dari lakonan ini natijahnya ialah memulih wajah pas pada kaca mata umat melayu dalam isu memperjuangkan islam. undi umat melayu pun kembali kepada pas. kita kena ingat niat perjuangan puak agama pas ialah mendapat undi bukan memartabatkan islam sebagai addin dalam usaha mendapatkan undi maka pelbagai kaedah yang digunakan, hata menghalalkan haram, contohnya berzina untuk mat sabu adalah halal kerana dia memperjuangkan pas. jikalau pas ikhlas dalam niatnya memartabatkan islam sebagai addin, mereka yang fasik (berzina) ini akan dibuang dari tampuk kepimpinan. tetapi kenapa mat sabu kekal dalam kepimpinan pas bahkan dia menginjak ketingkat yang lebih tinggi lagi. jawapannya mudah mat sabu diminati diakar umbi, setiap kali mat sabu ceramah, ramai umat pas datang mendengar dengan penuh kusyuk. mereka akan menderma dengan banyaknya, mereka tidak akan peduli bagaimana mat sabu menggunakan kutipan itu untuk membayar sewa hotel dan menggunakan hotel itu untuk berzina dengan normah, kerana mereka seronok dengan kata caci nista yang keluar dari mulut mat sabu dan mereka anggap derma mereka ikhlas.
    menyentuh tentang mat sabu, kini mat sabu tampil dengan kenyataan untuk melunakkan keadaan. mesej yang hendak disampaikan olih mat sabu adalah mudah. pas dan pkr serta dap akan kekal bersama, walau apa pun isu yang timbul diantara. pas bahkan sanggup mengorbankan orang yang berkorban demi parti pas asalkan kekal bersama pakatan rosak ini. contohnya hasan ali dibuang kerana ketegasannya dalam mempertahankan islam yang menyebabkan dap tidak menyenanginya dan pkr membencinya lantaran suaranya lantang tidak menyetujui nwar berahi. pas telah berkorban maruah, dasar perjuangan bahkan ahlinya sendiri demi mencapai surga putra jaya.
    tidak lama lagi kita akan mendengar suara-suara puak alamak yang menyokong pernyataan nwar berahi dan asas perjuangan nabi digunakan - perjanjian hudaibiyah akan disama tarafkan dengan pernyataan nwar berahi, kita kena ingat dasar pas kini, nwar berahi adalah pengjaga pintu surga merangkap imam mahdi, satu darjat yang amat mulia yang tidak dapat ditandingi olih sesiapapun di zaman yang penuh dengan fitnah ini. maka tunggulah kehancuran umat melayu dan terpinggirnya islam di bumi malaysia ini akibat dari pengorbanan dan kebodohan laksana ini.

    ReplyDelete
  3. Eleh aku tak heran ler....bulan ke mereka ni satu kepala sama2 suka balun isteri orang...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.