Wednesday, February 29, 2012

 
Alangkah baiknya punya sifat pemaaf!  Payah nak jumpa satu manusia yang luhur sifatnya, yang besar jiwanya.  Kengkadang akak rasa diri akak terlalu rendah berbanding ketinggian ilmu seorang pemaaf seperti Badrolamin!  Walaupun dipukul oleh 20 orang lelaki, Badrolamin masih tetap tersengeh.  Malah dia tidak akan membuat laporan polis terhadap orang yang telah memukulnya.  Masyaallah!  Tinggi sungguh ilmu agama yang bersarang pada diri Badrolamin.  Akak betul2 terharu......

Sebab tu bila Badrolamin kata dia akan saman para blogger, akak tak percaya.  Mana mungkin seorang pemaaf macam Badrolamin tidak boleh memaafkan perbuatan blogger-blogger yang menulis tentang tangkapan khalwat di bilik 8365 tu.  Memang Badrolamin tulis sendiri kata-kata ugutan tu seperti yang akak petik di bawah:

Di atas rasa tanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, saya membantu beliau mendapatkan bilik penginapan. Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya. Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.

Lelaki-lelaki bersikap ala samseng ini berhenti memukul saya apabila pihak keselamatan tiba dan menghalang mereka. Namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik. Hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) tiba dan menahan saya yang berseorangan di dalam bilik.

Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali. Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya. Saya hanya dipanggil untuk membantu siasatan JAIP pada 27 Februari 2012. Saya akan hadir bersama peguam untuk memberi kerjasama penuh kepada siasatan ini.

Dengan penjelasan ini, saya berharap semua pihak menghentikan tohmahan dan fitnah terhadap saya. Saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana pihak yang membuat tuduhan dan fitnah terhadap saya.

Dr. Badrulamin Bahron

Nampak?  Nampak tak yang Badrolamin buat ugutan?  Mana sifat pemaaf Badrolamin?  Tak kan marah kot bang???   Kena bantai dengan 20 orang samsengpun cik abang boleh maafkan.  Tak kan lah dengan para blogger cik abang nak hilang sabar kot???  Semua blogger tu sekadar nak naikkan nama abang jer.  Nama abang Badrolamin dah semakin meniti di bibir semua kaum wanita terutamanya yang punya masalah rumahtangga.  Tak payah lagi nak susahkan kementerian Shahrizat.  Ye lah kan, Shahrizatpun dah sibuk dengan urusan suami dan anak-anak, mujur jugak ada abang Badrolamin yang amik kisah hal kaum wanita....akak@nilai
 
**EP dengar cerita blogger PAPAGOMO dah ada video ustaz kesayangan Anwar ni kena belasah...ye ke??

11 comments:

oRang kAmpong said...

ostaq ni baik sgt ropenyer.org pukul xnak repot.huuuuussss payah nak cari org mcm ostaq ni geng.

Anonymous said...

ostas pun manusia.. punya nafsu..cakap boleh la..kau letak bburit depan mata..tikar sembayang dbuat alas...kita yg jahil ni pun tak ganas mcm tu...tak gitu. tp boleh cuci dosa jumpa aja pak nik...settle..leh beli tiket ke syurga..syuarga dunia...

Anonymous said...

salam,

ostad kata, dia dah banyak zikir, solat berbagai solat, qiamulai dan berbagai sunat dan wajib. dia amat mengetahui dan mengamalkannya. tu pasal dahi dia hitam. tapi bab iman, nipis. kena goda je dengan pompuan cair. rupanya dahi hitam dok tenyeh kat tempat lain.

Anonymous said...

Dlm dunia ni mana ada manusia yg maksum melainkan para nabi dan rasulnya....

Anonymous said...

Mmg takde yg maksum. Tp puak2 pas dan pkr yg perasan maksum. Ujub!!!
Sebab tu asyik salahkan org lain walaupun depa sndr yg kantoi..

Anonymous said...

yg istri org tu kcau ust bad watpe kn kn kn

Anonymous said...

ALAH, JENIS MANUSIA BERAK TEPI JALAN, SAPA YG NAK MENGAKU BUAT JAHAT, DAH KENA CEKUP MASIH NAK BERDALIH, INGAT INI MAHKAMAH RIMBA KER???

Anonymous said...

Ala Ostad weeiii...sudah la, tk kira la lu kena belasah ke..konspirasi ker..tkkan kepala otak lu tk bleh fikir pompuan tu bini org la bahlol!!!..nk kaunseling apa pagi2!!!...dasar binatang, pantang sunyi sepi jer kira nak mengawan..bini org la bahlol!!..bini org la bahlol!!!..bodoh!!!!..meh bini ko plak datang hotel malam2..kitaorg nk kasi kaunseling plak..tkkan tk bleh kooottt...mcm baik sgt konon, habis tu report polis tahun 2005 tu amacam?//...dahi hitam, muka tk ada cahaya!!!!..joi!!...Allah s.w.t dh bg tau siang2 ler bahawa salah satu tanda keimanan seseorang itu bukan terletak pada hitam dahi dia..dasar bangsat suka merosakkan isteri org..

Anonymous said...

OSTAQ hat ni la kata Anuwaq Brahmin tu imam mahdi...

Anonymous said...

mcm banggang la hampa nih..bnda xtaw lagi dh dok kata yg tu,yg nih..zman la psai politik smua bleh jdi..taw bca pstu pcaya..bajet mcm hampa ada time tu..nk kata sikit2 dh la..hmpa pkiaq tgk..xkn la dia nih nk romen bwak anak?xka banggang??kalo hampa nk romen ank bini owg xkn nk bwak anak skali?xdk akai kot..hahaha..pada dok kata mcm2 bnda hmpa xtaw baek hmpa diam la UMNGOK..bangang..xdk otak maw pkiaq..

Anonymous said...

tengok muka sigampang badrulamin ni pun dah terserlah muka kaki burit bini org..phtuiih!!!

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.