HOT : LIM GUAN ENG SEMAKIN KURANG AJAR?? TAK SETUJU PERDANA MENTERI MESTI ORANG ISLAM?


Bukan kah ini satu kenyataan yang kurang ajar...sengaja bangkitkan isu ini untuk mewujudkan ketengan kaum. Dalam masa yang sama dengan mengeluarkan kenyataan seperti ini, Lim Guan Eang cuba untuk memberi harapan pada kaum cina dan sekali gus mengharapkan undi mereka untuk mengekalkan kuasanya di Pulau Pinang..
HOT : LIM GUAN ENG SEMAKIN KURANG AJAR?? TAK SETUJU PERDANA MENTERI MESTI ORANG ISLAM? HOT : LIM GUAN ENG SEMAKIN KURANG AJAR?? TAK SETUJU PERDANA MENTERI MESTI ORANG ISLAM? Reviewed by Empayar Pemuda on 8:32 PM Rating: 5

9 comments:

  1. lihatlah kenyataan lim gila engkau ini secara positif - dia memberi isyarat kepada nmwar berahi dengan perkataan tersirat - nwar berahi lu punya rahsia ada pada kita orang lu jangan mimpi itu menteri perdana senang-senang kita mahu kasi sama lu, samada lu jadi boneka kita olang atau lu tatak lansung jadi menteri perdana. satu lagi kenyataan seperti ini amat bermakna untuk menjadi renungan kepada bangsa melayu inilah buahnya jika kesetiaan kita berikan kepada mereka dan sejenis dengannya. haji adi pun jangan mimpi disiang hari nak jadi menteri perdana, menteri pengangkat najis tu mungkin layak baginya. lu pikir la sendiri semenatara masa masih ada dan tanah ini tak tergadai kalau dah tergadai lu pi cari lubang kubur lu, lu kencing sendiri sebelum anak cucu lu kencing kepada kubur lu kerana marah yang amat sangat kepada lu, kerana pada masa itu bumi dipijak sudah menjadi milik orang....

    ReplyDelete
  2. wahai orang² yang beriman sanggupkah kamu dipimpin oleh orang² musyirik?

    sendri mau ingat beb!!

    info: mati lagi baik dari dipimpin oleh orang² musyirik

    ReplyDelete
  3. wahai orang PAS sokong lagi lah DAP, semuga berjaya!

    ReplyDelete
  4. ketua menteri pulau pinang dah mengingkari perlembagaan malaysia..adakah ia layak menjadi seorang warganegara malaysia?...fikir2kanlah apa kesudahannya....

    ReplyDelete
  5. kalau tak juga sedar, memang bodoh sangat2 la. malu aku nak terima pemimpin Islam yang angkat kafirharbi jadi ketua.. hina sungguh. ni semua nua punya pasal la. harbi dah naik lemak. kalau bapa dia sanggup kata malai si... nak pecaya lagi ka dia nak jaga melayu.. piirah.. mati hidup balik pun aku tak caya

    ReplyDelete
  6. Guan Eng dah berangan jadi PM?

    NURUL IZZAH: ANAK PENASIHAT EKONOMI YANG GAGAL SUBJEK MATEMATIK!! Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Takut nanti bila anwar jadi PM, rahsia dia DAP kasi bongkar, nanti rombakan nanti orang semua pilih LGE if perdana menteri tak semestinya Islam.

    ReplyDelete
  8. APA KOMEN MELAYU PAS DAN PKR?
    SENYAP JE...???

    ReplyDelete
  9. aku rela org bukan islam perintah dgn adil ...kalau org islam perintah tapi khianat amanah rakyat...lebih teruk dari yahudi...yahudi roboh rumah org palestin..bina semula untuk kaum Yahudi,UMNO ni rompak harta org islam-ROYALTI KELANTAN, songlap duit rakyat sesuka hati(BINI nAJib)....LEBIH TERUK DARI YAHUDI LAKNATULLAH.....

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.