Sunday, February 19, 2012


Bukan kah ini satu kenyataan yang kurang ajar...sengaja bangkitkan isu ini untuk mewujudkan ketengan kaum. Dalam masa yang sama dengan mengeluarkan kenyataan seperti ini, Lim Guan Eang cuba untuk memberi harapan pada kaum cina dan sekali gus mengharapkan undi mereka untuk mengekalkan kuasanya di Pulau Pinang..

9 comments:

Anonymous said...

lihatlah kenyataan lim gila engkau ini secara positif - dia memberi isyarat kepada nmwar berahi dengan perkataan tersirat - nwar berahi lu punya rahsia ada pada kita orang lu jangan mimpi itu menteri perdana senang-senang kita mahu kasi sama lu, samada lu jadi boneka kita olang atau lu tatak lansung jadi menteri perdana. satu lagi kenyataan seperti ini amat bermakna untuk menjadi renungan kepada bangsa melayu inilah buahnya jika kesetiaan kita berikan kepada mereka dan sejenis dengannya. haji adi pun jangan mimpi disiang hari nak jadi menteri perdana, menteri pengangkat najis tu mungkin layak baginya. lu pikir la sendiri semenatara masa masih ada dan tanah ini tak tergadai kalau dah tergadai lu pi cari lubang kubur lu, lu kencing sendiri sebelum anak cucu lu kencing kepada kubur lu kerana marah yang amat sangat kepada lu, kerana pada masa itu bumi dipijak sudah menjadi milik orang....

Anonymous said...

wahai orang² yang beriman sanggupkah kamu dipimpin oleh orang² musyirik?

sendri mau ingat beb!!

info: mati lagi baik dari dipimpin oleh orang² musyirik

Omar Ja'afar said...

wahai orang PAS sokong lagi lah DAP, semuga berjaya!

Hanan said...

ketua menteri pulau pinang dah mengingkari perlembagaan malaysia..adakah ia layak menjadi seorang warganegara malaysia?...fikir2kanlah apa kesudahannya....

Anonymous said...

kalau tak juga sedar, memang bodoh sangat2 la. malu aku nak terima pemimpin Islam yang angkat kafirharbi jadi ketua.. hina sungguh. ni semua nua punya pasal la. harbi dah naik lemak. kalau bapa dia sanggup kata malai si... nak pecaya lagi ka dia nak jaga melayu.. piirah.. mati hidup balik pun aku tak caya

Adi Kencana said...

Guan Eng dah berangan jadi PM?

NURUL IZZAH: ANAK PENASIHAT EKONOMI YANG GAGAL SUBJEK MATEMATIK!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Takut nanti bila anwar jadi PM, rahsia dia DAP kasi bongkar, nanti rombakan nanti orang semua pilih LGE if perdana menteri tak semestinya Islam.

Anonymous said...

APA KOMEN MELAYU PAS DAN PKR?
SENYAP JE...???

umno said...

aku rela org bukan islam perintah dgn adil ...kalau org islam perintah tapi khianat amanah rakyat...lebih teruk dari yahudi...yahudi roboh rumah org palestin..bina semula untuk kaum Yahudi,UMNO ni rompak harta org islam-ROYALTI KELANTAN, songlap duit rakyat sesuka hati(BINI nAJib)....LEBIH TERUK DARI YAHUDI LAKNATULLAH.....

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.