HOT : KENYATAAN TERBARU USTAZ KESAYANG ANWAR MELAMPAU!! GADAI MARUAH ISTERI HANYA UNTUK JATUHKAN NYA??


EP betul betul tak sangka seorang ustaz boleh mengeluarkan kenyataan seperti ini...oooops..silap track record tak cantik..pernah kena tangkap khalwat..jadi tak hairanlah kenapa dia boleh berkata sebegitu..ada ke patut kata suaminya berkomplot dengan umno nak jatuhkan kerier politiknya...bodoh ke apa..kiranya si suami sanggup menggadaikan maruah dan kehormatan isterinya untuk dihidangkan kepada ustaz kesayangan anwar ini...hahahaha...dia yang sedap, lepas tu nak tabur fitnah pula..

Cuba baca kenyataan ustaz yang kena tangkap khalwat..tuduh tanpa sebarang bukti...ustaz pun boleh main persepsi ke...patutla islam lingkup bila bersama hangpa...


Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr Badrulamin Bahron mendakwa insiden beliau ditangkap khalwat dengan seorang wanita bersuami pada Sabtu lalu merupakan perangkap terancang yang didalangi Umno.

Malah menurut beliau, suami wanita berkenaan yang dikenali sebagai Faizal turut terlibat dalam usaha menganiaya dan menghancurkan karier politiknya.

"Faizal yang merupakan suami kepada wanita berkenaan dipercayai terlibat dalam rancangan untuk memerangkap saya.

"Malah saya diberitahu oleh bapa wanita itu bahawa seorang pemimpin Umno menghubungi dia bagi mendapatkan nombor telefon bimbit Faizal. Jadi saya percaya semua ini ada pertalian dan hubung kait bagi memerangkap saya," katanya ketika dihubungi mStar Online di sini, Isnin.

Pada Ahad Badrulamin tampil menafikan bahawa beliau ditangkap khalwat bersama seorang wanita berstatus isteri orang oleh Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) pada awal pagi Sabtu di sebuah hotel di Balok..

Malah Badrulamin mendakwa kejadian berkenaan merupakan tindakan terancang pihak tertentu untuk memerangkap dan mengaibkan beliau.

Dalam pada itu ditanya kemungkinan peragkap yang dimaksudnya itu didalangi oleh ahli PKR dan penyokong pembangkang sendiri, Badrulamin menolak perkara berkenaan.

"Saya tak fikir rakan-rakan saya terlibat. Saya yakin dalam perjuangan kami bersama, mereka tidak akan khinati saya," katanya.

Pada pukul 3 petang ini Badrulamin akan hadir ke pejabat Jaip ditemani peguamnya, Ahmad Nizam Hamid bagi membantu siasatan berhubung kes berkenaan.
HOT : KENYATAAN TERBARU USTAZ KESAYANG ANWAR MELAMPAU!! GADAI MARUAH ISTERI HANYA UNTUK JATUHKAN NYA?? HOT : KENYATAAN TERBARU USTAZ KESAYANG ANWAR MELAMPAU!! GADAI MARUAH ISTERI HANYA UNTUK JATUHKAN NYA?? Reviewed by Empayar Pemuda on 7:11 PM Rating: 5

26 comments:

  1. mmg la suami ppuan tu perangkap ostat tu.. sbb c ostat tu brkhalwat dgn bini die.. ape la bodoh punye ostat tu..

    ReplyDelete
  2. laki dia hantar bini dia sebagai umpan untuk perangkap ostad?? kah kah kah kah

    Bini orang tu Ostad! Di TendangTerajang

    ReplyDelete
  3. nasib dia perangkap saja.......... patut dia sula terus atau potong terus anu ostat tu......main dgn bini dia depan dia 3 hari dah pulak tu....

    ReplyDelete
  4. Kalau suami tu nak perangkap niat jahat, buat ape dia merayu-rayu bini dia pulang. Lagi satu yg herannya, kalau bini dia ada masalah, kenape dia terus tuju kat bagidol tu? Melainkan bini dia memang dah cintan dan bagidol melayan. Alasan tu semua tak logik.

    ReplyDelete
  5. wahai ostat tibai bini orang cari la alasan lain yg ilmiah sikit.... asyik2 konspirasi2.....alasan tu dah byk diguna oleh abg2 hang.. aljuburi n al saburi....alasan tu tak blh dpt simpati dah ostat ooi....carry on syndrome laa....

    ReplyDelete
  6. Penyokong bagidol share dosa subahat...
    - dosa menghancurkan rumahtangga orang
    - dosa melayan bini orang
    - dosa menipu
    - dosa fitnah suami orang
    - dosa fitnah JAIP
    - dosa tuuuuut...(jika berlaku)

    ReplyDelete
  7. pandai ostat ni corner sana sini nk cover line...konon kata suami pompuan tu perangkap lah...yg ostat berdua-duaan dgn bini org pagi2 buta dlm bilik tu sape pulak yg buat perangkap??? apasal ostat tk ckp jer perkenalan dg pasangan suami isteri tu sewaktu menunaikan umrah dulu pun satu perangkap jugak??? biol punya manusia...

    ReplyDelete
  8. usetat badrol amin ni seorg ahlil politik dan jgk knonnya seorg pendakwah..mcm pelik jgk,badrol amen dah tau byk org respect dia n byk jgk org yg benci nk menjatuhkannya,takkan c badrol ni begitu bodoh tanpa pkir panjang sanggup menggadaikan maruah dia semata2 hanya nak sedapkan nafsu dgn bini org dlm hanya masa 3 hari????..sdgkan dia sndiri dah ada bini yg lg cantik..hahahaha...kalo dia sanggup,mmg dia ni bodoh r..org yg pecaya bulat2 yg usetat ni bt benda trkutuk tanpa pkir pnjg pon bodoh jgk..

    ReplyDelete
  9. kote dia tak naik pun konspirasi umno.

    ReplyDelete
  10. Dengar2 dia pun marah pasal konspirasi UMNO lah dia "terkawin" dua.

    Kerana UMNO jugaklah dgn bini org dia terkhalwat. Kerana UMNO jugaklah yg menyebabkan dia tershahwat. Kerana UMNO jugaklah org lain dah menjadi terlebih-lebih meluat.

    PKR = Parti Kongkek Rakyat

    ReplyDelete
  11. Salam semua;
    Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
    Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

    ReplyDelete
  12. statement makan diri.. tak ker bangang nama nyer.. sudah sudah laa ose-stud!!!

    ReplyDelete
  13. dia seorang ustaz ,apa pun alasan dia berduaan dgn bukan muhrim hukumnya haram ,

    ReplyDelete
  14. sorang yg mengaku ustat boleh masuk perangkap seks!!!! hahahaha....apa la bongok sangat ustat oi. dalam kepala otak tu langsung tak terfikir ke berdua-duaan dlm bilik bersama perempuan bukan muhrim itu haram, boleh mendatangkan fitnah? asyik2 diperangkap. bodoh bangang otak lembu je yg teringin sgt masuk perangkap!!!!

    ReplyDelete
  15. Lepaih ni kalau kena tangkap khalwat aku nak kasi alasan PERANGKAP UMNO la jugak... hahahaha...

    ReplyDelete
  16. ustaz bengong! perangkap ke tak perangkap ke yg kau boleh benarkan bini org masuk bilik kau tu apahal? bersahur ke ustaz? USATAZ BENGONG MACAM KAU NI LAH YG MEMALUKAN ISLAM

    ReplyDelete
  17. apabila nafsu telah menguasai pemikiran maka tindakan menghalalkan cara pasti berlaku..ustad tu maanusia bukanya malaikat atau nabi..lagi pun ketuanya sendiri rosak akhlak maka pengikutnya pun buat perkara yg sama..PR kata meliwat,berzina,berkalwat adalah hak asasi maanusia dn xboleh disabitkan kesalahanya kecuali dilakukan dikalayak ramai..klo xpercaya tanya aljuburi..adalah amat malang para pemimpin PKR rosak akhlak dn xberintigriti..Wan Azizah buat apa ya..klo xboleh mentadbir dn memimpin lebih baik letak jawatan..amanah yg dipikul amat berat..dosa yg dilakukan oleh org yg dipimpin siapa yg tanggung????lebih memalukan lagi jika dilakukan oleh insan yg bergelar ustad..ni dah mcm ketam mengajar anak jln lurus..klo takut dipukul ombak jgn berpolitik..rakyat sentiasa memerhatikan gerak geri anda..yg benar tetap benar tapi jika bersalah terimalah hukumanya..jgn letak kesilapan sndiri pada org lain..munafikkkkk

    ReplyDelete
  18. Memang le masuk perangkap ... perangkap syaiton

    ReplyDelete
  19. Ape perasaan ustaz kalu isteri ustaz pi jumpe suami orang di bilik hotel jam tiga pagi. Uztaz rsa curiga tak. fikir2.. Asal kena tangkap tuduh UMNO.. Macam mene agaknya klu Ustaz kena tangkap khalwat dengan mak jah.. nak tuduh UMNO gak ke.. Tapi anu war restu kot..

    ReplyDelete
  20. Kalu saya pun kalu isteri saya berkhawat, saya akan panggil pihak agama unt tangkap..

    ReplyDelete
  21. saya sebagai seorang isteri,tidak mungkin akan berjumpa seorang lelaki yg bukan muhrim pada tengah malam hanya untuk menceritakan keburukan rumah tangga saya..sudah tiada lagikah kawan2 perempuan utk sama2 berkongsi kisah sedih kita?kalau tak ada 'sesuatu' tak mungkin dia berada di tempat mencurigakan pada waktu yang juga mencurigakan..apa susah,kalau dah tak suka dgn suami berkatalah terus-terang...jumpalah pakar kaunseling kalau tidak pun..rasanya suami wanita itu masih siuman lagi,kalau setengah2 org mahu dibalun terus ostat tu...dulu ostat nu kata mufti perlis bapak setan...skg sapa yg setan sebenarnya..he..he..allah bayar cash saja zaman ni yop....

    ReplyDelete
  22. Nilah kebodohan dn kebanggangan Setat PKR..,Islam dh gariskan panduan sesiapa yg bole masuk rumah/kediaman jika sdg berseorangan....Hukumnya adalah HARAM,jika bukan muhrim satu bilik (tkkan setat tk belajau dolu2 kot bab ni ??). kalu kesian pun kat pompuan tu dgn anaknya, sewakan 1 bilik dn Setat jgn masuk...kalu nk tarbiah org pun duduklah kat lobi supaya org lain turut nampak dn tk timbul fitnah...Alasan ni kalu ckp pd Nuar Berahim memang dia terima sbb dia bodoh tp kalu dgn rakyat Malaysia...kami tk bole terima, sbb kami tau hukum hakamNYA.Allah SWT bayar cash sbb setat ckp Mufti TSri Harussani bapak setan.....Bezanya mereka berdua TSri Harussani level ulamak yg perjuangkan Islam tp setat pulak ulamak yg dok dlm semak....Kesian Islam ada pendakwah begini....

    ReplyDelete
  23. ada berlaku liwat atau jilat menjilat tak, mana tahu guru dia bung nuar dan mat sabu, sebab tu bini orang tu ikut aja masuk bilik 3 hari 3 malam

    ReplyDelete
  24. BAGUS LA USTAD NI.TARBIAH BINI ORANG DALAM BILIK HOTEL PUKUL 3 PAGI.MANA ADA USTAD LAIN BUAT LAGI.KECUALI MAT SABU DENGAN ANWAR IBRAHIM JE.TAKTAU PULAK KOT KOT ADA LAGI USTAD DALAM PARTI PAK LEBAI KULUT BUAT BENDA YANG SAMA.DULU DENGAR JUGAK USTAD PARTI LEBAI KULUT TARBIAH BINI CIKGU DALAM GERABAK KERETAPI..APA-APA PUN CEPAT PERGI JUMPA TOK GURU MINTA AMPUNKAN DOSA.HAHAHA

    ReplyDelete
  25. mmg babi ustaz ni...rasa nak terajang je muka dia...babi pun tak hina mcm dia ni...hipokrit tahap babi. fuck you badrol kimak...

    ReplyDelete
  26. perangai cam lahanat, konek gatal nak berzina, lepas tu salah kan umno. mmg kepala butoh betul ustad jahanam ni.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.