Sunday, February 26, 2012

Gambar ini dirakamkan di DUKE yang mana Tun Mahathir memandu Porsche Cayenne dengan beberapa orang penumpang di dalam kereta berkenaan . Melihat pada gambar ini EP begitu kagum kehebatan Tun M yang mana masih lagi mahu memandu kereta sendiri walaupun umur beliau sudah melebihi 80 tahun . Bukannya dia tak mampu nak pakai driver tapi...Very Humble !!


18 comments:

Anonymous said...

DR.M pasti lebih nampak garang kalau pandu EVOLUTION X!!!!

hafiz said...

Terbaik Tun M

Anonymous said...

Siap pakai tali keledar tu, bro...!!

Love u, Tun M..!!

Anonymous said...

aku tengah mendoa kan yang mamak sialan 44 kerturunan mampus cepat disebabkan mamak bahalol kehidupan raayat malaysia tergadai.amin

Anonymous said...

anon 11:40,

ko yang patut mampus dulu..xguna hidup..

Anonymous said...

bebal doakan mampus antara muslim. ajaran ayah pin pun x ajar lah bebal!

Anonymous said...

ustaz badrul amin pun sembahyang najib pecah perut. tetiba, ustaz (pukimak) yg pecah rahsia. kaki sapu bini orang. nik aziz kalau muda, tentu abih bini org dia sapu.

belang said...

anwar pon mamak darahnya...bagus la ko doakan mamak anwar tu...

Anonymous said...

anon 11:40,

Psl org yg kau ckp mamak ni lah yg byk buat jasa pd Malaysia & rakyatnya sekalian termasuk kau & jgk aku.

Kau doa lah byk-2. Berdoa kpd tuhan meminta sesuatu yg buruk untuk org lain.... adakah akan dimakbulkan? Sembahyang hajat yg org-2 parti 1 bulatan tu buat utk menjahanamkan org ni dulu pun dh byk kali. Ttp beliau makin sihat & tegap. Nk dibandingkan imam masa sembahyang hajat tu. Errrm, skrg ni pun dh tk larat tua kerepot.

Ayahanda Tun M, semoga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki.

Anonymous said...

Anonymous said...

aku tengah mendoa kan yang mamak sialan 44 kerturunan mampus cepat disebabkan mamak bahalol kehidupan raayat malaysia tergadai.amin
February 26, 2012 11:40 AM

Doa awak ni kat tokong ke atau kuil...? Jahat, kotor, jijik sungguh hati kalbu kamu.
Silap haribulan doa itu kena pada mak bapak, anak bini kamu.
Bertaubatlah dan mohon maaf pada Tun M.
Buka mata dan hati kamu, lihat dengan hati yg tulus sekeliling kamu. Malaysia adalah negara yg paling aman damai di dunia.

Anonymous said...

Semoga Allah SWT kekal melimpahkan rahmat kepada Tun M sekeluarga dan seluruh rakyat Malaysia dan negara Malaysia yang tercinta, semoga kita dihindari dari manusia-manusia munafik dan khianat yang tega menggadai Islam demi kepentingan politik dan menggadai maruah bangsa dan negara demi kuasa dan wang ringgit, amin...

Anonymous said...

Apa yg tergadai???? Kalau DSAI yg memimpin.......bkn lagi tergadai.... hancur boncai. Kerana mamak ni lah....kau dpt pakai internet, naik lrt, tau apa itu F1, putrajaya... dan byk lg..... kita bersyukur kerana adanyer pemimpin mcm ni sedangkan negara lain rakyat nyer berdoa memohon di lahirkan pemimpin mcm ni kat negara diorng....... bersyukur dan pakai akal lah beb....

Anonymous said...

moga Tun M sentiasa dirahmatiNya ....

we always with u, Tun M <3

worldLORD said...

Anon 11:40


Kamu lagi bangsat....mampus lebih baik dari hidup....

Semoga Tun bertambah sihat dan di panjangkan umur.......

Anonymous said...

the best PM in the world.....

Anonymous said...

Salam Tun, whatever u are always the best,u are perfect tun, we proud to be part of u.kami semua sayang tun,
Kesian 11.40 mental. cepat cepat ke T.RAMBUTAN. Masih sempat lagi.

Anonymous said...

kehidupan rakyat malaysia tergadai?apa nya yang tergadai?geli hati aku dengar..hahaha...
seluruh rakyat malaysia mendoakan Tun sihat dan selamat dunia akhirat..amin..

Anonymous said...

Kasih sayang dari kami semua kepada Tun...semoga dalam kasih sayang dan rahmat Allah jua...Sebak menonton klip sajak Tun...Tun ikhlas kepada rakyat...jika ada berbuat salah pun itu manusia manakala memaafkan kesalahan itu kemanusiaan.

Kepada yang suka sumpah seranah kepada Tun, berhati-hatilah...tak di dunia, di akhirat nanti pasti ada 'Imbuhannya'

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.