Sunday, February 26, 2012


PKR mahu anggota Majlis Pimpinan Tertinggi parti itu, Dr Badrul Amin Baharon, yang ditahan oleh Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) awal pagi semalam berhubung kejadian, didakwa berdua-duaan dengan seorang wanita, disiasat secara profesional.

Setiausaha Agungnya, Datuk Saifuddin Nasution Ismail berkata, pihaknya menuntut agar Jaip dan pihak berkuasa membuat siasatan secara telus dan profesional

"PKR mengambil maklum bahawa Dr. Badrul Amin Baharon diminta oleh Jabatan Agama Islam Pahang untuk membantu siasatan berikutan sebuah insiden di Kuantan pada 25 Februari 2012 (semalam). "Justeru, PKR menuntut agar Jaip dan pihak berkuasa membuat siasatan secara telus dan profesional," kata bliau dalam satu kenyataan hari ini. Menurutnya, PKR juga mengulangi komitmen parti untuk terus memelihara prinsip keadilan bagi semua pihak yang terlibat.

Badrul Amin, 51, dijangka akan hadir di pejabat Jaip esok.


**NAK PROFESIONAL APA LAGI KALAU DAH KANTOI DALAM BILIK HOTEL DENGAN WANITA YANG BUKAN MUHRIM..PUKUL 3 PAGI PULAK TU??ADAKAH PUAK PUAK PAKATAN CUBA NAK MENGATAKAN ISLAM TIDAK ADIL??MEMPERTIKAIKAN TUGAS JAIP?? NAK SURUH KUMPULAN HAK ASASI MANUSIA MASUK CAMPUR KE BARU ADIL??


Published with Blogger-droid v2.0.3

9 comments:

Assassin Cyber said...

Ostat Bad-roll mesti tengah membuat karangan sekarang nie. Apa lagi yang dia nak spin esok.

Anonymous said...

jawapan spin dia, muka macam saya, badan macam saya, suara macam saya, jalan macam saya, tapi itu bukan saya. ha ha ha

hangkedee said...

kazaf 4 saksi.20 orang tak sah terlebih tak ada dalam undang
undang.

Anonymous said...

Pesal tak bagi kaunseling kat owangpuang tuu kat lobby je...wlaupun dah 3 pagi..apsalah nyer...sapa yg buka pintu bilik?....ishhh ishhh! Wal halalku walharam mu

Anonymous said...

Apasal itu malam ente ta dak bawak ente punya bini tido sama2 ente?? hehehe...ari2 mkn kankung boring yer bro badrul..

Anonymous said...

Mat Indon tu mesti bela kawan Indon dia. Hoi!! balik kampung kaulah.Buat burok nama Malaysia jer

Anonymous said...

suka sangat perlekehkan orang...nak uruskan muka sendiri yg mcm limau purut pun x profesional....nak kata kat orang....

Anwar said...

1) Ust Badrol kena lah bertaubat atas apa yang beliau lakukan. Elakkan dari cuba berselindung dan berdalih dgn alasan yang berbagai. Kalau pun dirancang oleh pihak lain (kononnya), mana mungkin seorang yang mempunyai gelaran ustaz melakukan perbincangan tertutup dgn seorg wanita sehingga tertangkap? Masyarakat sebenarnya tidak percaya pada dolak dalih anda.

2) Ust Badrol perlu membuat pengakuan atas kesilapan. Manusia tidak lari dari kesilapan, buat azam baru secara terbuka beliau akan membetulkan kesilapan. Masyarakat akan lebih repect. Perbetulkan segala silap dan salah dan mulakan dgn matlamat baru, bukan lagi mempersendakan kredibiliti org lain. Buang ego yang ada supaya byk nilai2 murni dpt diamalkan secara berkesan melalui kepimpinan yang beliau ada.

3) Gud luck

Anonymous said...

Ust badrol nak spin sana sini... kata perempuan tu (bini orang) nak jumpa dia pasal masalah rumah tangga ...

1. ust badrol - dah ternyata dah nak rembat bini orang lagi nak spin.. hahahahaha.. kantoi kantoi...

2, ust badrol - laporan polis pasal ko pukul isteri ko pun belom settle.. lagi nak spin cerita pasal ko bagi nasihat atas keganasan rumah tangga orang... apsal ko tak cakap benda tu alasan untuk ko rembat bini orang aaaa?... hahahahahaha...
MALAUN betul la...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.