HOT : DAP BANGGA BILA PUAK-PUAK PAS NI SANGGUP SOLAT ATAS JALANRAYA DEPAN PEJABAT DAP BERBANDING MASJID...??



Pelik puak-puak PAS ni..bila orang kata bodoh marah..tapi dah itu kenyataan..puak-puak PAS ni memang bodoh..Tak cukup menjadi kuda tunggangan DAP, puak-puak PAS yang bangang ni sanggup pula bersolat atas jalanraya dihadapan Pejabat DAP Negeri Perak..Apasal, dah tak de masjid atau surau ke di kawasan tersebut?

Tak salah nak menunaikan solat diatas jalanraya..kalau dalam keadaan perang lain la tapi ini tidak.. Kan lebih afdal jika kita dapat menunaikan solat di masjid-masjid atau surau surau yang telah disediakan oleh pihak kerajaan. Sekurang-kurangnya tidak terdedah pada terik matahari dan yakin kawasan masjid atau surau tersebut bersih..

**Siap ada orang ambil gambar semasa mereka bersolat depan pejabat DAP..Gambar tu nak buat laporan ke atau nak gantung dalam pejabat DAP tersebut??

HOT : DAP BANGGA BILA PUAK-PUAK PAS NI SANGGUP SOLAT ATAS JALANRAYA DEPAN PEJABAT DAP BERBANDING MASJID...?? HOT : DAP BANGGA BILA PUAK-PUAK PAS NI SANGGUP SOLAT ATAS JALANRAYA DEPAN PEJABAT DAP BERBANDING MASJID...?? Reviewed by Empayar Pemuda on 8:51 AM Rating: 5

21 comments:

  1. jenis puak yg xreti brsyukur..

    ReplyDelete
  2. UJUB RIAK TAKBUR PUAK2 PAS NIE.

    ReplyDelete
  3. Puak ni nak menunjuk-nunjuk akulah Islam dan berjihad.

    ReplyDelete
  4. NAMPAK SANGAT PUAK NI BODOH KETANAH. ADA OTAK LETAK KAT BUNTUT.

    ReplyDelete
  5. ...eermmm..pas tengah tarbiah dap tu...jangan kacau...

    ReplyDelete
  6. betul ker arah qiblat tu....cer tgk bayang2.... n nilai sendiri di mana arah kaabah...

    ReplyDelete
  7. Kalau setakat nak menunjuk.nunjuk baik tak payah.sia2 saja amalan riak takabur nie.pelik surau masjid ada tapi buat kat jalan raya.banggang punya pas ada otak tapi tak berakal.

    ReplyDelete
  8. dahlh bodoh tak mau pulak diajar, nilh jadinya..
    susah kalau jadi manusia yg tak tahu bersyukur dgn nikmat ALLAH..

    ReplyDelete
  9. Kalau nak tau otak org pas la paling berharga sekali.apasal?pasal otak tu seumur hidup sampai mati tak pernah diguna lagi.contoh gambar kat atas tu...

    ReplyDelete
  10. sembahyang apa tu? jenazah ke?sapa yg mati?kapal kata klu dy mati langkah je mayat dy buat pe nk sembahyang plak,Alahai Pas

    ReplyDelete
  11. MANA ADA OTAK PARTI ADAT DAN SUKAN NIE.PANDIR SUNGGUH PAS NIE

    ReplyDelete
  12. Ptutlah Khalid ambik Gan DAP jd pembantu jk masjid. Orang PAS kat Perak dah iktiraf pejabat DAP jd masjid!

    Yenna dey, powda! Ni lah contoh mangkuk-mangkuk (jamban) dlm kalangan bangsa Melayu.

    ReplyDelete
  13. itulah cara pas menjaga martabat agama islam.
    Bangang betul.....

    ReplyDelete
  14. terbaik.... nti pejabat2 DAP negeri boleh diiktiraf sbg Masjid..

    masjid2 yg ada hanya sampah

    ReplyDelete
  15. Jangan marah.

    Mereka sedang menjalankan adat istiadat sembah Maharaja DAP. Lepas tu akan berlangsung acara Tarian Singapo.

    Dum, dum cheeeaaa.

    ReplyDelete
  16. ha.. bg angpow kat peniaga babi dah buat.. semayang kat depan pejabat dap pun dah buat.. mmg btoi nak tarik pengundi cina ka ni? mari kita tgk apa plak lepas ni.. btol ka kiblat tu? atau kiblat menghala ke putrajaya? pasal nak tarik sokongan pengundi nak jadi kerajaan la katakan.. bahlol puak puak ni..

    p/s: jurucamera tu tak semayang sekali ka?

    Aryan Brotherhood

    ReplyDelete
  17. satu jer aku perasan kat sni.... Tak ada ker yg Totok pas nak Backup geng2 yang telah solat tue...hahaha... (tahu kalau backup awal2 kene bangang)...hahahaha..

    ReplyDelete
  18. banggang sungguh puak2 parti adat sukan nih

    ReplyDelete
  19. bukankah....ada pejabat PAS area situ..tak leh guna ke...perlu ke bersolat di tengah jalan...bukannya di waktu kecemasan..dalam hutan ke atau masjid n surau tak muat....boleh la bagi alasan....

    ReplyDelete
  20. MENUNJUK NUNJUK...MASJID KAN BANYAK

    ReplyDelete
  21. solat blh dimana.kami nak bgthu..solat tu mudah bukan???tiada alasan untuk org yang suka cari alasan

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.