Tuesday, February 14, 2012


Korang nengoklar sendiri gambar2 serta paparan video dibawah...Ketibaan ANUGAY telah disambut dengan penuh 'MERIAH' sekali oleh orang2 Kg Gadek di Parlimen Alor Gajah Melaka yang MAJORITINYA adalah ahli UMNO@BARISAN NASIONAL.....macam suasana Pilihanraya Kechil pulak gamaknya....!!! Yang kelakarnya, Orang Gadek tunggu ANUGAY kat 'pintu depan' iaitu jalan utama masuk ke Kg Gadek...tapi diaorang lupa yang ANUGAY suka 'pintu belakang'....jadi, tiba2 saja GAY TUA nie dah ada di lokasi program kerana rupa2nya dia ikut jalan belakang Kg Gadek...

Ermmm....Kehadiran ANUGAY telah disambut dengan kibaran bendera2 BARISAN NASIONAL serta lagu UMNO dan lagu2 PATRIOTIK yang MENGGEGARKAN suasana....KAH KAH KAH...!!! naik FENING ANUGAY dibuatnya...!!!

TAHNIAH aku ucapkan kepada orang2 Kg Gadek...aku tahu kampung korang kira kampung contoh dengan pelbagai anugerah yang korang raih terutama ANUGERAH DESA CEMERLANG (ADC) dan pernah juga sampai ke peringkat KEBANGSAAN...semuanya adalah kerana HASIL USAHA dan PERMUAFAKATAN diantara seluruh WARGA Gadek...sudah semestinya korang akan MARAH sekiranya kehidupan masyarakat korang yang AMAN DAMAI dan saling BERMUAFAKAT ini ingin diganggu oleh SITUA SEWEL ini....lebih2 lagi yang meramaikan program PARTI KENCING RAKYAT (PKR) inipun hanya ORANG LUAR Kg Gadek sajer....memang patut kena HALAU keluar...!!!

Hendak membina sesebuah KEJAYAAN tu bukannya senang bro...ambil masa bertahun2...tapi kalu nak MEMUSNAHKANNYA memang senang...satu hari sajer dah boleh lingkup...!!!

Al Maklumlar...kalu Si ANUGAY ini BERUCAP macam orang JUAL OBAT....SALAM dia saja yang BETUL...yang lain semua AUTA sajer...fitnah sana, fitnah sini, janji sana janji sini...tu jer yang dia larat buat...

sesekali kena jugak FIGHT FIRE WITH FIRE...!!!!












37 comments:

Anonymous said...

anwar mampus lebih baik,dah mampus aku beli tiket pergi tanam kat israel..

Anonymous said...

Anwar nih memang SIAL.. Haramjadah.. Pengkhianat Bangsa..

ZoRRo...

Anonymous said...

TERBAIK................
INILAH AHLI-AHLI UMNO YANG AKU SUKA.
BERANI KERANA BENAR.
AKU BANGGA DENGAN UMNO HARI INI.

SYUKUR..
TAHNIAH AHLI-AHLI UMNO YANG BERJIWA KENTAL.

Anonymous said...

tak sedar diri..ali ketam tu taik rasuah korang buta2 kene tipu..bongok

Pemuda TG said...

kpopmak betul la si Buar tu...

bsyok said...

http://bsyokonline.blogspot.com/ terdapat Cannel online ASTRO ARENA ,ASTRO CERIA, ASTRO OASIS ,ASTRO PRIMA ,AXN ,DOCUMENTARY TV ,E-KOREA ,FOX MOVIE, HBO ,MALAYSIA YOUTH Tv . RTM TV 1 ,RTM TV2 ,TV 3 , TV 9.dan radio online

Anonymous said...

anon 1016, ko nk emosional apsal..suke dorang la nk sokong sape...kate demokrasi..dorang pun blh ckp ko bongok sokong anwar tuh..

Anonymous said...

mampuslah ko anwar...syabas orang Kg Gadek Melaka

Anonymous said...

politik ni wat iman kita goyah...mcm2 perkataan taboo yg kuar tau...aduhai......

Anonymous said...

Oi lahanat, apa bukti Ali Rustam perasuah?? Ada bukti? kalau takde bukti ko dah fitnah, tak takut masuk neraka ke lahanat?

Anonymous said...

ali ketam ke tak ali ketam ke, anwar lebih pelesit. tak ada sapa pun di malaysia yang lebih jahat dari anwar. bawa berfikir la wahai pencacai pkr. idola korang tu kaki fitnah. jika timbul satu isu tentang dia, dia akan creat fitnah baru untuk pemimpin umno.

Anonymous said...

org luar melaka jgn pepandai nak ckp KM melaka rasuah.dah mcm2 perubahan yg dibuat kat melaka.anuar ape ade????toron blakang bleh la.pastu takot lari kat US mintak tolong.takde telor....

Anonymous said...

Tahniah orang Melaka, kerana berjaya menghalau Anu War Yahudi tu dari bumi Melaka.

Anonymous said...

Kalu nak cakap Anu War Yahudi ape2 dia sapu halal haram belakang kira yg penting nak jadi PM... Porah...Tu seban dia sokong israel ... nak tajaan..

Anonymous said...

Melaka Maju Dibawah pimpinan Ali Rustam.
BABI baiklah balik majukan kawasan Permatang Pauh.

Apa kejadahnya nak menyibuk kat Gadek tu?

Anonymous said...

UMNO babi haram jadah!! mkn duit rkyat!! najib bini! rosmah suami!! bodoh umno!! ada aku kesah??!! PAS Terbaik!!!

badminton rackets said...

lihat demontrasi budaya orang kita dr madey kasi hantuk kepala bodoh kata bukan budaya orang melayu! tahniah orang melaka jadi kan demontrasi satu budaya !

Anonymous said...

SAPE PELOPOR DEMO WAHAI BADMINTON RACKETS? BUKAN KE PENCACAI2 PENGANGKAT NAJIS PAKATAN HARAM KORANG TU??? KO MEMANG BINGAI DAAAAA...

Anonymous said...

anwar babi sial cepatlah di laknat kalau da ramai celaka kan anwar aljuburi tak lama lagi kena laknat lah

Anonymous said...

umporno x sedar diri.. fitnah, rasuah merata2..

HKS GARRET said...

klu ali rustam rasuah da mmg rezeki dier...klu aku atau kau kat tempat dier pun same jugak..kita manusia geng x payah berlagak baik....ape2 pun steady org KG.GADEK ...u are the best...aku pun org MELAKA jugak...
semua org da tau saper anwar 2....kaki jilat jubo la

Anonymous said...

alhamdulillah..syabas org kg gadek..
slalu dengo org2 depa je dok wat bnde cmni..la ni org2 kite plak wat kt depa..
boooo anu-war

Anonymous said...

Sudah lah aku nak muntah bila tengok muka Anwar ni, tengok je muka dia kepala aku nak pusing , tekak ku mual nak muntah, benci tak perlu cakap lagi, meluat, menyampah, tak tahu tahu nak cakap apa lagi, macamana puak-puah banggang bolih sokong dia akau tak paham le. bodoh betul.

Anonymous said...

padan muka...dimana pun dia pegi..sepatutnya dihalau..macam dikg gadek ni....tahniah..wahai semua para penduduk disitu....semuga menjadi contot dotempat lain.

Anonymous said...

jgn dok kutuk2 melaka ha... korang tengok melaka sekarang, bandingkan dengan 10 thn dulu..

tak mcm 1 negeri tu.. jual pasir je.. tanah negeri dah berlubang2

melaka maju sbb tak terima pemimpin gila..
gila kuasa
gila sex
gila nak jadi pm
gila meroyan..

Anonymous said...

Mangkok mana tu tetiba je keluar isu ali plk ni? Ko pasangan gay si nuar ke? Mmg bangang la ko nih...bnyk2 isu si pengkhianat tu sampai malaysia nk dijual pon, isu si ali lak yg ko nmpk dasyat yea...bodoh piang punya org..nmpk sgt ko tu pencacai yg kalo suruh telan taik pon ko telan...

Anonymous said...

KAH KAH KAH.berap kerat sangat, kalau nak di bandingkan dengan orag yang datang ke ceramah DSAI selama ini?

KAH KAH KAH.Rakyat datang tak pernah di bayar,Rakyat datang bukan dari surat menteri yang suruh,Rakyat datang bukan dari paksaan pegawai2 tinggi kerajaan,Rakyat datang bukan dari guru2 yang di paksa hadir.Rakyat datang kerana PERJUANGAN!!

Anonymous said...

MELAKA MAJU?belajar ekonomi dulu dik.KAHKAHKAH.Maju sbb tgk Jusco baru naik ka?Maju sebab tgk Pantai Klebang kena tambak ka?Atau maju sebab Roda Besi bersidai dekat Melaka raya?KAHKAHKAH..Belajar lagi dik.Belajar tinggi2,Sampai puncak sana,Bila jadi Menteri,Jangan lupa rakyat Jelata.

KAHKAHKAH

Anonymous said...

Lagi satu komn adik yang nakal.Malaysia mau kena jual?KAHKAHKAH.Memang kena jual pun.Itu kerja medey mau jual tanah malaya.

KLCC sudah naik hutang sudah abis ka?Sepang bikin hutang sudah habis ka?KLIA bikin hutang sudah abis bayar ka?

Negara ada hasil,Tapi hutang brapa banyak?Negara banyak hasil tapi rakyat banyak merempat pernah amik tau ka?Negara banyak hasil tapi blaja mau bayar pernah amik tau ka?

Bila rakyat bising,kata itu semua masa depan.Minyak mau abis.itu hasil semua mau abis.Habis pi mana?Habis pi kasi MENTERI.KAHKAHKAH

Bukan rakyat tak tau itu lubang minyak ratus tahun mau abis.Bukan rakyat tak tau itu wang minyak dekat 80billion.Itu duit mana pi?Sudah abis main poker BOYA ka?KAHKAHKAh

Adik2 mana mau komen sila blaja baik2 dulu.Banyak membaca dan berfikir.Jangan sebab budi nanti British datang minta semua rakyat Gadai BODY.

KAHKAHKAH

Anonymous said...

Tengok muka DSAI naik meluat ka,Atau muka RM(Rosmah Mansor)KAHKAHKAH.

Kamu yang tak da otak,Atau yang pi dengar anwar punya ceramah takda otak?

Jawapan ialah =Kamu yang komen lah takda otak.Kahkahka

Ada Internet,Ada astro,Ada Mcm sumber kat malaysia,Yang kamu pi tgk tv3suku dan rakannya menipu dalam TV wat apa?dah tu dok percaya buta2.Atau kamu minat kartun disney sbb tu tgk tv3suku ka?kahkahkah.

Banyak blaja lagi dik.Gunakan semua sumber yang mendapat ilmu untuk jdikan diri anda Penghujah,Pemikir yang terbaik dan Berkaliber di malaysia.

Jangan tunjuk bodoh dalam mana2 blog lagi ya.KAHKAHKAH

Anonymous said...

Ada cakap siapa PeLOPOR Demo.Ini lagi satu kena banyak belajar.KAHKAHKAH.

Sebelum merdeka siapa punya BANGSA bikin DEMO dekat tanah malaya?Sapa punya moyang angkat bendera bawak pi DEMO?sapa punya datuk angkat bendera United Malaya kasi DEMO?Blaja sejarah dulu dik.Menangis moyang kamu kalau dia tahu cicit dia tak kenang jasa moyang pi DEMO.KAHKAHKAH.

Ini semua British punya hal.Ameno Sayang British.Bila Jepun Attack malaya,British minta askar melayu tahan ini malaya.British punya orang mana pi?Kahkahkah

Tok janngut,Datuk Bahaman,Datuk Maharaja Lela Kasi halau british.Ameno punya orang kasi Kasih sayang sama british.Jadi siapa punya parti PENGKHIANAT NEGARA?

Kat sekolah belajar tak pening ka?Dulu tingkatan 2 blajar sejarah lawan british.Naik tingkatan 4 belajar kawan sama british.Mana betui ni?Mau lawan ka mau kawan?kahkahkahkah

Apa pala Jepun Attack Malaya?Ada kata jepun mau kasi besar tanah pertanian.Kahkahkah.Betui ka?

Apa pasal tak amik myammar?Apa pasai tak amik kemboja?apa pasai tak amik Bangla?Ini Malaya besar lubang idung juga dia mau ka.Kahkaahkah.

PIKIR JANGAN TAK PIKIR.KAHKAHKAH

Anonymous said...

kah,,kah kah yg bodoh..cuba cerita bab 13 mei lak..klau tinggi sangat membaca..nak jadik macm tu ke..jgn jadik melayu mudah lupe kay..

Anonymous said...

serupalah dengan hang..dulu moyang hang dok lwan cina (13 mei)..sekrng dok jilat jubo cina..macam anugay tu..jgn mudah lupa haaa..

lepatpisang87 said...

terbaik org melaka ... kasi halau sikit virus jgn samapai merebak ke akar umbi

tun biajid said...

PENIPU, PEMFITNAH, PEMBELIT PETUALANG BANGSA... CUCU-CICIT HANG TUAH 5 BERSAUDARA DAN RAJA HAJI PENENTANG PENJAJAH YG MATI SYAHID MASIH RAMAI DI MELAKA... MEREKA TAKKAN RELA BUMI MEREKA DILACURKAN OLEH PENGHIANAT NEGARA YG SANGGUP BERSEKONGKOL DGN PARA ZIONIS LAKNATULLAH!... ALLAHUAKBAR!

cucu tun perak said...

pembangkang kena bersihkan diri dulu sebelum nak bagi nasihat orang melaka tu...mereka dah selesa hidup dgn penuh harmoni...pemimpin pembangkang yg masih bergelut dgn masalah moral bersihkan dulu!

jurai raja haji said...

sunami politik pru ke-13...pembangkang tak ada isu...banyak isu2 lama yg diresycle...menyebabkan rakyat meluat...rakyat dah menerima PM Najib selaku pemimpin terbaik utk bawa negara ke mercu kejayaan menuju negara maju wawasan 2020...Undi BN!

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.