Friday, February 3, 2012



Datuk Seri Anwar Ibrahim mencerca kembali Tan Sri Harussani Zakaria, Mufti Perak dan Ustaz Fathul Bari Mat Jahya, Pengerusi Sekretariat Ulama Muda dengan kata-kata sinis, ‘Apa hang bangang sangat ni’.. ‘Kepala Bapak Hang’ apabila mereka berdua menegurnya berkaitan dengan ucapannya di BBC News, 12 Jan.

“(Anwar berkata soalan wartawan kepadanya adalah) ‘awak telah difitnah berulang kali mengenai liwat..apakah awak akan pinda undang-undang atau batalkan undang-undang kalau awak jadi Perdana Menteri.

“Saya jawab..kita umat Islam dan saya percaya majoriti bukan Islam..terima institusi perkahwinan di antara lelaki dan perempuan..dan saya tidak pernah minta maaf..itu keyakinan kita..itu apa maknanya..maknanya tak terima lah..apa hang bangang sangat ni..apa hal..

“Kemudian saya sambung..bagaimana dengan undang-undang sekarang..377B..yang kenakan saya, yang fitnah, yang khianat..yang pergi siasat ke bilik-bilik orang..reka..bagi DNA la..(air) mani la..apa semua..saya kata undang-undang sekarang ini..yang ada dibuat undang-undang di Malaysia..bukan undang-undang Islam..undang-undang ini saya kata..usang..jumud..mesti dipinda..

“Tafsirnya panggil ustaz tua sorang, ustaz muda sorang..’eh tak patut..tak patut Anwar kata begini..saya minta dia beristifar dan bertaubat’..Kepala bapak hang..”, kata Anwar dalam program Mesra Rakyat Bersama Rakyat, di Dengkil, Selangor, 27 Jan. Seterusnya..

4 comments:

Anonymous said...

Anwar penjual obat yang sudah sewel

Anonymous said...

siBABI ni dah tak relevan di Malaysia..p je duduk di israel supaya lu ditibai hari2 oleh negara syurga gay dunia..adanya lu memalukan umat islam di malaysia..hakim tak kata kamu tak meliwat ttpi dilpskan sbb tak cukup bukti nak sabitkn tabiat meliwat kamu..kamu tak boleh selama2nya menipu ramai org..smpai masa tuhan akan jemput kamu..la ni dah nak masuk 65 thn..dah senja sangat tu...tak takut ke ular, lipan dsbnya dlm alam kubur nnti..silap2 hb ruang kubur pun tak muat sbb nabi tak ngaku umat golongan gay ni..sekali org caye temberang kamu banyak kali menipu org anggap kamu ni gila mcm2 ,,ada bukti dpn mata pulak tu..habislah kamu nuar dlm pru13 nnti...

Anonymous said...

si BABI dah meroyan sehingga sanggup memamki hamun seorang mufti dan seorang yang lebih tahu hal ehwal ugama. dia mana ada pegangan ugama yang kuat. kalau dia tidak masa kan dia jadi peliwat tua kutuk tegar. laknat lah kamu NWAR aka BABI. just time will tell..

Anonymous said...

dia kaki spin...bila org komen ckp dia dia akan putar gi tempat lain, janji selamat...hehehehe, tunggulah Allah akan bayau cash atas kata2 hang pd ulamak spti Harussani....

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.