HOT : ANWAR SOUND TUM M SUPAYA " DUDUK DIAM-DIAM"..HEBAT ANWAR??

Hahahaha..Nampaknya Anwar sudah tertekan dengan komen-komen yang diberikan oleh Tun M mengenai kenyataannya menyokong Israel sehingga terpaksa menyuruh Tun M tutup mulut..

Anwar oh Anwar..apasal marah ni..hari-hari lu kutuk dan fitnah orang dalam ceramah lu..tiada siapa pun melenting tapi bila orang komen pasal lu kenapa nak melompat tak tentu pasal...apasal betul ke apa yang dicakapkan oleh Tun M pasal lu???
Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini menasihatkan mantan perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamed supaya “duduk diam-diam di rumah dan jaga cucu di rumah” serta tidak ‘menyerangnya’ tanpa sebarang asas.

Katanya, beliau sudah lali dengan tohmahan yang dilemparkan kepadanya sejak bertahun-tahun itu.

"Itu orang tua belum habis lagi ka? Sudah la tu. Dia dan keluarga sudah kaya-raya, Mirzan dah berbilion.

"Cukuplah, duduk diam-diam di rumah dan jaga cucu di rumah," katanya kepada lebih 1,000 hadirin di acara rumah terbuka Tahun Baru Cina PKR Batu di Dewan Sekolah Jenis Kebangsaan (C) Jinjang Selatan, Kuala Lumpur.

Anwar yang juga ketua umum PKR mengulas serangan bekas ketuanya pada Isnin lalu yang berkata bekas timbalan perdana menteri itu memang mempunyai hubungan rapat dengan Yahudi dan malah berkawan dengan anggota kongres Amerika Syarikat yang berbangsa Yahudi.

Mahathir juga dilaporkan berkata Anwar suka jika dipuji oleh orang Barat.
HOT : ANWAR SOUND TUM M SUPAYA " DUDUK DIAM-DIAM"..HEBAT ANWAR?? HOT : ANWAR SOUND TUM M SUPAYA " DUDUK DIAM-DIAM"..HEBAT ANWAR?? Reviewed by Empayar Pemuda on 5:40 PM Rating: 5

7 comments:

  1. ni lah PARASIT BESAR YG BERKELIARAN dimuka bumi MALAYSIA ni.masih tebal dgn sifat FASIK.AnuWar AL JUBURI saat kau akan ditalqin smakin hampir.
    x ada kerja lain.fitnah.....saje.

    ReplyDelete
  2. A war memang x gun a....jgn terpengaruh dgn dia

    ReplyDelete
  3. ANU WAR DUK DIAM DIAM KAT RUMAH BERMAIN DENGAN 1KOTENYEEEEE

    ReplyDelete
  4. aku berdoa hari2 semoga manusia bengap ni mati cepat2.. aman sikit bumi malaysia

    ReplyDelete
  5. KOTE BENGKOK TAK PERNAH DIAM ...KERANA SELALU JAGA LUBANG JUBOR DAN LUBANG ZINA...

    ReplyDelete
  6. Apa2 je lah. Tapi Anwar kamu kena ingat, mungkin Mahathir dan anak2nya kaya tapi dengan titik peluh dan kerja keras. Tak di nafikan sebagai bekas perdana menteri, mungkin marketing senang sikit. Tapi kamu ni Anwar, mana datang duit? nak kata kerja kuat tak le aku nampak. kalau duit kapir Yahudi ke duit Israel, wallahualam. Kau nak kutuk Mahathir memang tak layak, nak mengatakan pasal bulu ketiak pun kau tak layak. Look at yourself, masyaAllah, the problem you are in and the problems you created for the country and its people. You nak kami semua jadi susah mcm negara Amerika dan Europah yg bankrupt tu...isshhh, issshh...Allahu Akhbar...I am nobody but you can take from me, taubat lah wahai umat Islam yg Allah sayangi. Taubat lah dan kembalilah ke pangkal jalan. Biarkan lah DAP tu yg akan dan nak hancur Islam tu. Dengar pada Allah bukan isteri kamu atau anak kamu yg dah terpesong akidah sejak jadi ahli politik. Maafkan aku kalau aku kurang ajar tapi kita kan sedara Islam. Jgn marah aku, aku hanya dapat beri nasihat sebab aku tiada wang nak bagi, aku miskin dan yang kaya itu Allah. nak duit minta kat dia, bukan tuhan Amerika. Akhir kata..maafkan aku dari hujung rambut ke kaki..maafkan saya..

    ReplyDelete
  7. Org cerita benda betul apsal lu nak meroyan bro? mmg patut la lu diberi gelaran BABI.. Bro Anwar Bin Ibrahim.. Kalau Tun cakap tak btol apsal lu pi sana sini mintak simpati barat pasal nak dapat sokongan kes liwat lu bro.. Kalau lu rasa Tun M tak betul lu saman la dia.. Kalau lu kata Tun M kaya sebab harta anak dia berbillion lu report sama SPRM kasik diorang siasat.. Negara kita ada undang2 lg bro.. Pakai otak la.. Lu kata kat org bleh.. Org kata kat lu mau melompat.. Lu yg patut duduk rumah jaga cucu bro.. Lu sudah tua kes lu pun sudah banyak tak selesai.. Lagipun lu ada sakit tulang belakang yg kronik sampai tak bleh tunduk.. kah kah kah..

    Aryan Brotherhood

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.