Wednesday, February 15, 2012


Cuba lihat gambar-gambar dibawah ini..memalukan??Adakah ini menggambarkan perangai budak-budak sekolah zaman sekarang yang terpengaruh dengan budaya barat..walaupun bertudung tetapi budak sekolah ini berani melakukan perkara ini di tempat yang terbuka..Adakah meraka tidak mendapat didikan agama yang secukupnya sehingga ada yang bertindak melampaui batas.??

Walaupun kerajaan sudah menyediakan pendidikan agama yang secukupnya di sekolah kebangsaan, sekolah agama tetapi perkara ini masih lagi sukar dibendung..Cuba bayangkan jika Pakatan Haram dikepalai oleh Anwar Ibrahim memerintah Malaysia..pendekatan pluralisme, kebebasan beragama, hak asasi manusia, LGBT yang diperjuangkan mereka...adakah kelakuan seperti gambar ini boleh selesai?? atau bertambah buruk??fikir-fikirkanlah...








13 comments:

anwar said...

sama saja ya di malaysia dengan indonesia *sedih*, pengaruh perkembangan zaman yg tak terbendung.

Anonymous said...

ini yg puak2 yg menggunakan maqasid syariah dlm perjuangan menghadapi tsunami yg ingin memusnahkan
akhlak ummah, mampukah mereka bila sanggup bekerjasama dgn pendokong liberalisasi, sexual merdeka,lgbt atas nama moderate islamist??

Dalam kita nak tunjukkan sifat gerakan islam mesti berubah atas tuntutan maqasid dgn bersekongkol bersama anti islam, anti keEsaan Allah mampukah mereka mengubat kemusnahan ummah?

Dr maszlee yg memberi surat terbuka kpd Hassan Ali, menggambarkan segalanya pendirian mereka, tapi mampukah mereka dlm berhadapan/berkerjasama dgn puak pendukong anti Islam sedangkan hari valentine pun kita masih berlembut apatah lagi dgn pencandu2 seks bebas yg menghinggap pada umat islam sekarang?

shakieshawn said...

ni seme jenis dok dalam hutan.. kurang serba serbi,, memalukan bangsa dan agama je

Anonymous said...

dalam kumpulan haiwan mana ada manusia tapi dalam kelompok manusia terlalu banyak haiwan(perangai) apa nak diherankan.....

Anonymous said...

dunia dunia.....adakah ini saat saat akhir zaman mu dunia....kau turunkanlah bala si pelaku itu....dan selamatkan anak2 adam yg masih beriman dengan mu.....

Anonymous said...

lahirnya insan durjana..........

pendidikan agama/Islam disekolah kerajaan & sistem pendidikan nasional ala-kadar saja... ada pada nama , tapi tiada 'roh Islamnya'..... umno bangga dgn sistem pendidikannya... tapi hasil pendidikan sekular berteraskan "pencapaian kebendaan saja" inilah menyebabkan umat melayu semakin sesat, kebuasan nafsu dan derhaka kepada Allah....

APA GUNA "NEGARA & BANGSA MAJU" JIKA TIDAK MAMPU SUJUD KEPADA ALLAH DAN BERSYUKUR ATAS NIKMATNYA ITU?

Allah telah nyatakan dlm al Quran: Dia akan ganti umat yg derhaka ini dengan bangsa lain akan menguasai keatas mereka yg sesat ini....

Anonymous said...

pihak PIBG sekolah sila ambil serius hal ni..

Anonymous said...

kenapa mereka sesat ,,islam itu penyatuan ,kerjasama ,kemajuan kesedaran ,dengan menjaga keselamatan berpesan2 , islam itu indah ...siapa yg buat islam x indah ...ada org diluar sana yg cuba memecahbelahkan org islam dalam semua aspek , buktinya hari ini ...tgk jer paper hari2 ...tangungjawab kami semua ....? membuat suruhannya dengan memberi penyedaran ,dengan mengigatkan tentang ilmu alquran yg sanagt tinngi ... bebas dari tekanan kehidupan , .........bangun lah semua satukan kaum manusia... agar sejahtera semua ....

Anonymous said...

surah al alaq 96:6-7

manusia itu melampui batas kerana merasa diri serba cukup,

manusia itu dijadikan ,tapi lupa dulu mereka dijadikan dari benda yg keji segumpal darah dan air mani , dan biberi akal untuk menjadi makhluk yg yg terbaik.... dan khalifah di muka bumi....

apakah sifat2 melampui batas ...
antaranya ... memecahbelahkan manusia
mengundi nasib dengan anak panah ....ini semua petunjuk dari dulu ....pemimpin kerajaan rakyat umat yg bagus ...ialah umat yg faham kata2 allah
iaitu alquran ..kalau mereka x faham maka ...sila lah baca 7;179.... surah apa yer ,,, kalau org yg ngaku islam wajib tahu

Anonymous said...

tak guna betullah

Anonymous said...

syok tu...

Anonymous said...

OBAT KUAT KOSMETIK DAN ALAT BANTU SEKS hp.082271714242.

CHONG HUA(obat kuat) rp.150rb.
Pembesar Alat Vital Pria rp.150rb.
Vacum Pembesar penis+oil rp.325rb.
Viagra USA isi 30pil rp.1jt.
Cialis England rp.250rb.
Nangen/Luquan rp.75rb
rocomil Spray Jerman rp.150rb.
Perangsang Pria/Wanita rp.125rb.
Pelangsing/Fatloss rp.150rb
Penggemuk/Kianpi Pill rp.135rb.
Peninggi Badan/Grow Up USA rp.190rb.
Pemutih Wajah/Tensung rp.150rb.
Cream Perontok Bulu/Hair Removal Cream rp.135rb.
Cream Penghilang Bekas Luka rp.135rb.
Cream Pembesar Payudara+vakum payudara rp.325rb.
Penumbuh Rambut/Hair Tonicum Cair rp.150rb.
Obat Mata/Gleaming Eyes Pill rp.125rb.
Pil Perapat Vagina rp.125rb.
Vagina Getar Ato Elektrik rp.325rb.
Vagina Bulu Getar Elektrik rp.350rb.
Vagina Getar Goyang Suara Rintih rp.400rb.
Penis Mutiara Getar Goyang rp.400rb.
Penis Getar Goyang Maju Mundur rp.400rb.
Penis Getar Goyang Berotot rp.325rb.
Penis Tekuk Manual rp.250rb.

KONSULTASI ONLINE 24 JAM HP. 0822.7171.4242 (HARGA PROMOSI!)
A-SIONG Jogja Center.
Jl. Magelang Km. 5 No. 119 (utara TVRI)Tlp. (0274) 6906633
Jl. Kebun raya No. 17 (depan bonbin gembiraloka)Tlp. (0274) 6500063

atau kunjungi webset kami.
http://www.vimaximport.com/

FikirDuluBaruCakap said...

Kalau saya kata aksi di atas terjadi disebabkan PUKAU,apa pendapat anda? Pelajar sekolah tersebut menjadi mangsa seks seorang lelaki ketika pelajar tersebut melalui jalan itu untuk ke sekolah namun telah menjadi mangsa PUKAU & ROGOL. Renung-renungkanlah.

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.