Sunday, February 26, 2012


Stop! Sudah-sudahlah duk buat cerita yang tak betul. Sekejap kata jam 3 pagi, sekejap 3.10 pagi dan pastu kata 2.30 pagi pulak. Mana satu ni? Hangpa tak kesian ke kat ustaz tu? Dia tolong orang tahu? Orang pompuan macam akakni berbesar hati sangat bila ada uztaz yang budiman nak dengar masalah kita orang jam 2, 3 pagi. Mana ada sorang ustaz nak buat cam gitu?

Korangni kalau tak tahu jangan duk main hentam je. Kesian ustaz yang sanggup meluangkan masanya yang berharga untuk tolong carikan bilik, untuk tolong dengar cerita sedih kami kaum pompuan ni. Bukan siang, tapi malam2 buta. Memang ustaz tu tahap2 wali. Kebaikan dan keprihatinan dia begitu menyentuh perasaan akak. Kalaulah Nik Aziz macamtu kan bagus. Kalau mufti perlis atau bekas mufti perlis yang buat kat orang pompuan macamtu lagi baik...muda lagi tuuuu...

Sampai sekarang akak masih tak dapat nak faham kenapa blogger umno duk mengata ustaz BAD tue. Sampai hati korang...huhuhu

Kul 3 pagi nanti ustaz ada kt hotel mana eh? Sajalah nak tahu. Kot2 ada kengkawan nak mengadu masalah rtangga, boleh gak akak tolong hantar ke bilik ustaz. Hehehe

Lupa plak nak pesan kat korang, kalau wife korang duk cari ustaz jam dua tiga pagi, jangan marah. Izinkan je. Ustaz nak bagi tazkirah tu. Nak nasihat wife u all suh balik kat u all. So janganla duk hantar samseng plak..akak@nilai

Dalam satu kenyataan dikeluarkan, Badrul Amin berkata, beliau beranggapan bahawa kejadian terbaru ini satu tindakan terancang untuk "memerangkap dan mengaibkan saya."

Badrul Amin berkata, wanita berkenaan telah menghubunginya kelmarin dengan nada cemas dan menyatakan hasrat untuk melarikan diri dari rumah kerana bimbangkan keselamatan diri.

Bagaimanapun, menurut Badrul Amin, beliau telah menasihatkan agar wanita berkenaan tidak berbuat demikian.

"Saya dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian. 

"Walau bagaimanapun pada jam 2 pagi 25 Februari (semalam), beliau telah menghubungi saya memaklumkan bahawa dia sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin PKR (di sebuah hotel di Kuantan)," katanya dalam satu kenyataan dikeluarkan semalam.

17 comments:

stresssik said...

jgn stress2 tau

http://stresssik.blogspot.com/

Anonymous said...

biasak larr...mane ade org nk ngaku terpijak TAIKKKKK wakaka :D

Anonymous said...

awek kt atas law ustaz nk,kasi la abg mie main dlu ,lpstu abg bg ustaz plak.oh yeh oh fuck yes oh fuck

Cherok To' Kun said...

Ustad tu ajak minah tu buat qiamulaill.... tu pun ngkorang nak marah dia.... kesian la sikit ustad tu baru nak sedap....

Cherok To' Kun said...

Ustad tu ajak minah tu buat qiamulaill.... tu pun ngkorang nak marah dia.... kesian la sikit ustad tu baru nak sedap....

Cherok To' Kun said...

Ustad tu ajak minah tu buat qiamulaill.... tu pun ngkorang nak marah dia.... kesian la sikit ustad tu baru nak sedap....

Cherok To' Kun said...

Ustad tu ajak minah tu buat qiamulaill.... tu pun ngkorang nak marah dia.... kesian la sikit ustad tu baru nak sedap....

Anonymous said...

Ostad nih terkena radiasi kat lynas.. tu pasai nak buang balik radiasi tu.. jgn marah2 dia.. nnt Imam Mahdi PKR marah..

zoRRo...

Anonymous said...

Memang satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan kamu TAPI bukan UMNO. Sebenarnya Allah swt. Faham Badigol.

Anonymous said...

jiwa sebar gosip & sex orang umno sudah semakin KRONIK............... rakyat dah semakin mual dan jijik ........ semakin lama ajal umno ni... semakin rosak pemikiran rakyat... hari2 melayu umno dibuai dgn cakap2 sex... hak & khazanah negara semakin lesap! melayu longlai dalam pemilikan TANAH, EQUITY, HARTANAH, INDUSTRI, ... akhirnya melepas.. BANK BUMIPUTERA, GLC, MAS, .... sekarang ni tanah2/aset2 FELDA pulak dibursa jual?

Anonymous said...

osstaaaaaaaad tolong angkat kain hujan nak turun kain kat ampai je tau bukan kain lain

Anonymous said...

jiwa sebar gosip & sex orang umno sudah semakin KRONIK............... rakyat dah semakin mual dan jijik ........ semakin lama ajal umno ni... semakin rosak pemikiran rakyat... hari2 melayu umno dibuai dgn cakap2 sex... hak & khazanah negara semakin lesap! melayu longlai dalam pemilikan TANAH, EQUITY, HARTANAH, INDUSTRI, ... akhirnya melepas.. BANK BUMIPUTERA, GLC, MAS, .... sekarang ni tanah2/aset2 FELDA pulak dibursa jual?

Anonymous said...

6.05...siapa yang muak?, aku rakyat.. tak muak pun.Pakatan Kongkek Rakyat yang muak sebab terkena pemimpin hang pa.CHEH LOSER...Ustaz Bad,Eli kang kang,Sabu 121 dan yang TERHEBAT...ANUAR SI PELIWAT.

Khalid Tak Gagap

Anonymous said...

Nyawa dalam bahaya lebih baik pegi jumpe dan buat laporan polis terdekat.Duduk kat balai dan tunggu sedara mara datang.Budak pompuan tu macam kurang baligh je kene travel sampai ke Kuantan nak menita nasihat.Sekarang boleh sms dan tepon pakai tepon mudah alih.Budak umur 6 tahun pun tahu nak tepon 999 jika dalam bahaya.

Anak Lenggong said...

Apa laa korang ni..ustaz bahalol ni kan terkena perangkap UMNO tu...kepala hotak dia ..bsedap2 dok mengusap bini orang bila terkono..salahkan orang lain pulak..kalau betul bini orang tu nak berbincang pun kat lobi laa..ngape sampai bawa kebilik..bini orang tu yang ustaz bahalol ni pandai ngurut kut....sebab tu dia nak rasa kelembutan urutan ustaz PKR ni...

Anonymous said...

zaman skrg fitnah berleluasa..itu tanda akhir zaman..pasti..tp zaman skrg pn org dh susah nak percaya pd org lain, wpun org tu npak alim n baik..dunia oh dunia..

ada di KK said...

sesungguh nya ustad badrul itu seorang berhati mulia...layak lah ustat jadi wali kutub, layak lah jadi penasihat agama pula di Parti Untuk Keadilan INsan(PUKI)

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.