HOT : AKAK NI TANYA USTAZ BAD ADA DI HOTEL MANA MALAM NI??..NAK JUMPA BOLEH??


Stop! Sudah-sudahlah duk buat cerita yang tak betul. Sekejap kata jam 3 pagi, sekejap 3.10 pagi dan pastu kata 2.30 pagi pulak. Mana satu ni? Hangpa tak kesian ke kat ustaz tu? Dia tolong orang tahu? Orang pompuan macam akakni berbesar hati sangat bila ada uztaz yang budiman nak dengar masalah kita orang jam 2, 3 pagi. Mana ada sorang ustaz nak buat cam gitu?

Korangni kalau tak tahu jangan duk main hentam je. Kesian ustaz yang sanggup meluangkan masanya yang berharga untuk tolong carikan bilik, untuk tolong dengar cerita sedih kami kaum pompuan ni. Bukan siang, tapi malam2 buta. Memang ustaz tu tahap2 wali. Kebaikan dan keprihatinan dia begitu menyentuh perasaan akak. Kalaulah Nik Aziz macamtu kan bagus. Kalau mufti perlis atau bekas mufti perlis yang buat kat orang pompuan macamtu lagi baik...muda lagi tuuuu...

Sampai sekarang akak masih tak dapat nak faham kenapa blogger umno duk mengata ustaz BAD tue. Sampai hati korang...huhuhu

Kul 3 pagi nanti ustaz ada kt hotel mana eh? Sajalah nak tahu. Kot2 ada kengkawan nak mengadu masalah rtangga, boleh gak akak tolong hantar ke bilik ustaz. Hehehe

Lupa plak nak pesan kat korang, kalau wife korang duk cari ustaz jam dua tiga pagi, jangan marah. Izinkan je. Ustaz nak bagi tazkirah tu. Nak nasihat wife u all suh balik kat u all. So janganla duk hantar samseng plak..akak@nilai

Dalam satu kenyataan dikeluarkan, Badrul Amin berkata, beliau beranggapan bahawa kejadian terbaru ini satu tindakan terancang untuk "memerangkap dan mengaibkan saya."

Badrul Amin berkata, wanita berkenaan telah menghubunginya kelmarin dengan nada cemas dan menyatakan hasrat untuk melarikan diri dari rumah kerana bimbangkan keselamatan diri.

Bagaimanapun, menurut Badrul Amin, beliau telah menasihatkan agar wanita berkenaan tidak berbuat demikian.

"Saya dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian. 

"Walau bagaimanapun pada jam 2 pagi 25 Februari (semalam), beliau telah menghubungi saya memaklumkan bahawa dia sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin PKR (di sebuah hotel di Kuantan)," katanya dalam satu kenyataan dikeluarkan semalam.

HOT : AKAK NI TANYA USTAZ BAD ADA DI HOTEL MANA MALAM NI??..NAK JUMPA BOLEH?? HOT : AKAK NI TANYA USTAZ BAD ADA DI HOTEL MANA MALAM NI??..NAK JUMPA BOLEH?? Reviewed by Empayar Pemuda on 4:25 PM Rating: 5

17 comments:

  1. jgn stress2 tau

    http://stresssik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. biasak larr...mane ade org nk ngaku terpijak TAIKKKKK wakaka :D

    ReplyDelete
  3. awek kt atas law ustaz nk,kasi la abg mie main dlu ,lpstu abg bg ustaz plak.oh yeh oh fuck yes oh fuck

    ReplyDelete
  4. Ustad tu ajak minah tu buat qiamulaill.... tu pun ngkorang nak marah dia.... kesian la sikit ustad tu baru nak sedap....

    ReplyDelete
  5. Ustad tu ajak minah tu buat qiamulaill.... tu pun ngkorang nak marah dia.... kesian la sikit ustad tu baru nak sedap....

    ReplyDelete
  6. Ustad tu ajak minah tu buat qiamulaill.... tu pun ngkorang nak marah dia.... kesian la sikit ustad tu baru nak sedap....

    ReplyDelete
  7. Ustad tu ajak minah tu buat qiamulaill.... tu pun ngkorang nak marah dia.... kesian la sikit ustad tu baru nak sedap....

    ReplyDelete
  8. Ostad nih terkena radiasi kat lynas.. tu pasai nak buang balik radiasi tu.. jgn marah2 dia.. nnt Imam Mahdi PKR marah..

    zoRRo...

    ReplyDelete
  9. Memang satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan kamu TAPI bukan UMNO. Sebenarnya Allah swt. Faham Badigol.

    ReplyDelete
  10. jiwa sebar gosip & sex orang umno sudah semakin KRONIK............... rakyat dah semakin mual dan jijik ........ semakin lama ajal umno ni... semakin rosak pemikiran rakyat... hari2 melayu umno dibuai dgn cakap2 sex... hak & khazanah negara semakin lesap! melayu longlai dalam pemilikan TANAH, EQUITY, HARTANAH, INDUSTRI, ... akhirnya melepas.. BANK BUMIPUTERA, GLC, MAS, .... sekarang ni tanah2/aset2 FELDA pulak dibursa jual?

    ReplyDelete
  11. osstaaaaaaaad tolong angkat kain hujan nak turun kain kat ampai je tau bukan kain lain

    ReplyDelete
  12. jiwa sebar gosip & sex orang umno sudah semakin KRONIK............... rakyat dah semakin mual dan jijik ........ semakin lama ajal umno ni... semakin rosak pemikiran rakyat... hari2 melayu umno dibuai dgn cakap2 sex... hak & khazanah negara semakin lesap! melayu longlai dalam pemilikan TANAH, EQUITY, HARTANAH, INDUSTRI, ... akhirnya melepas.. BANK BUMIPUTERA, GLC, MAS, .... sekarang ni tanah2/aset2 FELDA pulak dibursa jual?

    ReplyDelete
  13. 6.05...siapa yang muak?, aku rakyat.. tak muak pun.Pakatan Kongkek Rakyat yang muak sebab terkena pemimpin hang pa.CHEH LOSER...Ustaz Bad,Eli kang kang,Sabu 121 dan yang TERHEBAT...ANUAR SI PELIWAT.

    Khalid Tak Gagap

    ReplyDelete
  14. Nyawa dalam bahaya lebih baik pegi jumpe dan buat laporan polis terdekat.Duduk kat balai dan tunggu sedara mara datang.Budak pompuan tu macam kurang baligh je kene travel sampai ke Kuantan nak menita nasihat.Sekarang boleh sms dan tepon pakai tepon mudah alih.Budak umur 6 tahun pun tahu nak tepon 999 jika dalam bahaya.

    ReplyDelete
  15. Apa laa korang ni..ustaz bahalol ni kan terkena perangkap UMNO tu...kepala hotak dia ..bsedap2 dok mengusap bini orang bila terkono..salahkan orang lain pulak..kalau betul bini orang tu nak berbincang pun kat lobi laa..ngape sampai bawa kebilik..bini orang tu yang ustaz bahalol ni pandai ngurut kut....sebab tu dia nak rasa kelembutan urutan ustaz PKR ni...

    ReplyDelete
  16. zaman skrg fitnah berleluasa..itu tanda akhir zaman..pasti..tp zaman skrg pn org dh susah nak percaya pd org lain, wpun org tu npak alim n baik..dunia oh dunia..

    ReplyDelete
  17. sesungguh nya ustad badrul itu seorang berhati mulia...layak lah ustat jadi wali kutub, layak lah jadi penasihat agama pula di Parti Untuk Keadilan INsan(PUKI)

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.