HOT : ADAM ADLI TERKEJUT DAN TRAUMA SETELAH APA YANG BERLAKU DI KAMPUNG IDAMAN..??


Dewan Kg.Idaman menjadi bukan saja jadi tumpuan penduduk setempat bila insiden tanpa diduga malah ianya telah menjadi perhatian seluruh rakyat Malaysia yang bencikan Adam Adli..Insiden ini telah berlaku seawal jam 8:00 malam. Pada ketika itu dalam dewan belum ada hadirin kecuali seorang petugas yang menyelia alat siar raya.

Manakala kaki jilat yang ingin merosakkan minda mahasiswa seperti Syukri Razak, Adam Adli, Dr Ahmad dan beberapa orang lagi yang menjadi tetamu dalam majlis yang dianjur oleh PKR ini belum sampai lagi semasa kejadian berlaku sebaliknya muncul selepas polis tiba..

Ini petikan dari Harakah penipu :-

“Program Jelajah Mahasiswa di sebuah dewan orang ramai di Kampung Idaman, Pandamaran malam tadi diserang sekumpulan samseng yang membuat kecoh dan memecahkan meja dan kerusi.

Difahamkan lebih 50 orang samseng tersebut menyerbu dewan itu dengan mensasarkan pemimpin pelajar Adam Adli.

Tengok gambar dibawah ini..perasat tak kenapa EP cakap Harakah penipu..


Mana meja yang pecah seperti yang dilaporkan oleh Harakah...Apa yang EP nampak hanya kerusi..tiada pun meja..

Nasib baik Adam Adli dan rakan-rakan sampai lambat...Kalau betul la 50 orang samseng nak pukul Adam Adli seperti cerita yang dilaporkan oleh Harakah penipu..EP rasa dah patah riuk adam adli sekarang...silap-silap dah KO..melainkan Adam Adli ada ilmu...warna apa tak tahulah...


Lagi petikan dari Harakah penipu yang mensensasikan cerita...
Insiden itu bagaimanapun tidak berakhir di situ apabila kumpulan samseng tersebut bertindak mengepung sekali lagi mahasiswa-mahasiswa tersebut di hadapan balai polis tersebut.

Keadaan tegang itu memaksa pihak polis membawa mahasiswa tersebut ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang bagi tujuan mendapatkan perlindungan
Cuba lihat gambar dibawah...yang memenuhkan ruang di kawasan Balai Polis Pandamaran ialah rakan-rakan Adam-Adli dan bukannya samseng seperti yang dilaporkan oleh Harakah...


Sama juga apa yang berlaku di IPK Klang..Bodohnya samseng-samseng yang nak pukul Adam Adli jika memulakan ketegangan di hadapan balai polis..


Sedar-sedarlah sikit Adam Adli and the gang...Rakyat dah meluat dengan lu orang..jadi tak payah lah sibuk-sibuk nak buat road tour dan buat kacau di tempat orang. Nasihat EP lebih baik berhenti sebelum perkara yang tidak di ingini berlaku kerana keadaan sekarang agak tegang bila melibatkan nama pengkhianat seperti Adam Adli ...
HOT : ADAM ADLI TERKEJUT DAN TRAUMA SETELAH APA YANG BERLAKU DI KAMPUNG IDAMAN..?? HOT : ADAM ADLI TERKEJUT DAN TRAUMA SETELAH APA YANG BERLAKU DI KAMPUNG IDAMAN..?? Reviewed by Empayar Pemuda on 10:25 PM Rating: 5

6 comments:

  1. harakah bangang..........buat damages .....korang punya berita tak usahler nak sensasikan si adam penyangak tu

    ReplyDelete
  2. Salam. Saya setuju sangat dengan pendapat EP bahawa orang ramai sekarang meluat tengok perangai si Adam Adli saekor ni. Saya percaya disatu hari nanti dia pasti akan menerima padahnya. Oleh itu eloklah dia balik ke pangkal jalan dengan bermuhasabah diri, banyakkan solat, berzikir dan ingatkan Allah mudah mudahan dia akan berjaya didalam pengajiannya dan menjadi seorang anak yang baik agar dapat membantu ibu bapanya, masyarakat dikampongnya serta negara amnya. Wallahualam.

    ReplyDelete
  3. Laporan HARAKAH ni jangan dipercayai sangat. Banyak beritanya lebih disensasikan dari fakta sebenar. Membacanya adalah sekadar berhibur sahaja. Lagi banyak kita bacanya lagilah menyakitkan hati kita. Walaupun telah diharamkan penerbitannya ianya masih dikeluarkan secara haram. Benda yang haram biasanya tak baik. Fikir fikirkan lah.....

    ReplyDelete
  4. ermm.....

    http://alziyadnews.com/
    http://direktoribloggermalaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Adam Adli ..nasihat saya berhentilah dari membuat kerosakan yang sia-sia tanpa sebab musabab . jgn jadi komunis dalam negara yg aman damai ni . kalau ditakdirkan awak mati, mati awak mati yang terlaknat...lainla kalau kerajaan ni zalim, tidak adil ..maka awak ada la sebab kenapa nak tentang!

    ReplyDelete
  6. apa buktinya kt depan tu rakan2 adam..? stakat tnjuk gmbr2 yg x jelas baek x pyah laa.. inilah yg dikatakan empayar penipu...

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.