Monday, January 9, 2012

TERKINI : ANWAR DIBEBASKAN..??!

Khabar terbaru yang EP baru terima mengatakan Anwar dibebaskan...keadaan dimahkamah pada ketika ini agak huru hara dan bising dengan jeritan reformasi...mungkin ini berita palsu...EP masih tak pasti kesahihan berita ini...dengar khabar mahkamah menolak keputusan DNA...ini masih belum membuktikan Anwar tidak meliwat Saiful....tunggu update seterusnya daripada EP...

**line internet di mahkamah agak perlahan..EP akan cuba updatekan berita terkini....

6 comments:

Anonymous said...

EP jangan bikin aku heart attack!!!!!

Anonymous said...

woi!!! org semua dah tahu la kaki liwat dibebaskan

Anonymous said...

ak pagi2 ni tekejot berok bro!! ingt da tneteram m'sia lpas ni, mkin jahanam la lps ni.kecewa!!

Anonymous said...

BEBASSS...... ARGhhhhhhh Makin naik minyaklah golongan GAY di Malaysia.Dunia dah nak kiamat...akhir zaman, tertegak kepalsuan dan tersungkur kebenaran.

Anonymous said...

politik semua tu,saja sebenarnya bagi anwar bebas,nak tunjukkan yg kerajaan x ada kena mengena dgn kes liwat tu....esok lusa kena tangkap lagi,kes lain pulak.....macam-macam hal.....

Anonymous said...

kenapa saiful yg dulu nya penyokong kuat umno masa kat u,tetiba jer boleh berkerja dengan anwar....peliknya...........jeng.jeng.jeng

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.