TERKINI : ANWAR DIBEBASKAN..??!

Khabar terbaru yang EP baru terima mengatakan Anwar dibebaskan...keadaan dimahkamah pada ketika ini agak huru hara dan bising dengan jeritan reformasi...mungkin ini berita palsu...EP masih tak pasti kesahihan berita ini...dengar khabar mahkamah menolak keputusan DNA...ini masih belum membuktikan Anwar tidak meliwat Saiful....tunggu update seterusnya daripada EP...

**line internet di mahkamah agak perlahan..EP akan cuba updatekan berita terkini....

TERKINI : ANWAR DIBEBASKAN..??! TERKINI : ANWAR DIBEBASKAN..??! Reviewed by Empayar Pemuda on 9:40 AM Rating: 5

6 comments:

  1. EP jangan bikin aku heart attack!!!!!

    ReplyDelete
  2. woi!!! org semua dah tahu la kaki liwat dibebaskan

    ReplyDelete
  3. ak pagi2 ni tekejot berok bro!! ingt da tneteram m'sia lpas ni, mkin jahanam la lps ni.kecewa!!

    ReplyDelete
  4. BEBASSS...... ARGhhhhhhh Makin naik minyaklah golongan GAY di Malaysia.Dunia dah nak kiamat...akhir zaman, tertegak kepalsuan dan tersungkur kebenaran.

    ReplyDelete
  5. politik semua tu,saja sebenarnya bagi anwar bebas,nak tunjukkan yg kerajaan x ada kena mengena dgn kes liwat tu....esok lusa kena tangkap lagi,kes lain pulak.....macam-macam hal.....

    ReplyDelete
  6. kenapa saiful yg dulu nya penyokong kuat umno masa kat u,tetiba jer boleh berkerja dengan anwar....peliknya...........jeng.jeng.jeng

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.