Saturday, January 14, 2012



Muslimah PAS mempertahankan tindakan ahli dan penyokongnya ketika menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim di perkarangan mahkamah tinggi Kuala Lumpur, Isnin lalu.
Timbalan ketuanya, Dr Mariah Mahmud berkata, tidak ada apa salahnya bernyanyi beramai-ramai dengan bersemangat.
Beliau berkata, amalan ini berlaku di negara-negara Islam lain termasuk di Timur Tengah dan Indonesia.
Menurutnya, Muslimah yakin yang apa yang berlaku bukan satu kesalahan dan dosa dan bukan kayu ukur akhlak dan moral muslimat.
Dr Mariah berkata, tidak ada percampuran dengan lelaki dan perempuan, tidak ada pendedahan aurat, tidak ada lenggang lengguk yang mengiurkan, intonasi suara bukan intonasi yang jatuh kepada haram dan perkataan yang digunakan tidaklah lucah.
**Kalau ketua dah kata elok..kira elok la tu..Dia orangkan parti Islam..jadi mana ada orang yang lebih layak untuk menegur perbuatan mereka melainkan tok guru mereka sahaja..Orang lain semua kafir...tak reti pasal Islam

7 comments:

Anonymous said...

MEMANG LA TAK SALAH IKUT SUKA KAU ORANG LA NAK TEPEKIK TERLALAKA PAGI SAMPAI KEMALAM KE ADA AKU KESAH ...TAPI JANGAN LA PULAK BILA BAB ORANG LAIN (NAK ORANG UMNO) BUKAN MAIN LAGI MULUT KAU ORANG,SEMUANYA SALAH SEMUA HARAM...

Anonymous said...

sian minah2 ni trperangkap nak ke putrajaya sangat2 smpai sanggup diri diliwat mcmtu sekali..dari segi fizikal tak diliwat tttpi tengok tingkahlaku memang sah akal & fikiran mereka dah diliwat dgn teruk sekali..kalau org lain buat harammmmmmmmm....minah2 ni buat halalllllllllllllllll...kan gitu..duduk rumah jaga anak2 lg baik drp jd penyokong peliwat tegar..woiii kena ingat..mahkamah cuma lpskan dia ttpi siBABI tu liwat suka sama suka kata kapal poosing...minahh ni pun liwat suka sama suka gamaknya lah..mcm gay tua tu..malulah u semua org tengok muka terpekik trlalak ni kat internet...apa hukumnya tu..aurat u kat mana?

Anonymous said...

sian plak aku terlolong terlalak muslimah tapi bila dapat Putrajaya. Anwar plak yg jadi PM bukan Hj Hadi muahahahahah bangang

Anonymous said...

Rata rata muka "pecah rumah" tak selera aku...

Anonymous said...

Nak ddk putrajaya? Ish, nk jd penjawat awam perangai cenggini? Abislah opis gomen tutup setiap kali ada perhimpunan sbb kaum wanitanya terlibat sbg pom pom girl....

Anonymous said...

Laaa...ada bakat menulis lirik dan berkaraoke rupanya muslimat2 ni...kalau tau mcm ni dr dulu sahlah ustaz bob lokman ambik menyanyi. Tapi apsal masa mahathir nk bina putrajaya dulu kecoh kata bazir? Skrg sibuk nk rampas plk dah? Aiii...kan ke haram ddk putrajaya tu makcik2 oiii...kota yg dibina dr pembaziran tuh!! Tu la...baling taik ke langit kene muka sendiri daa...!

Neilkie69 said...

Dr Mariah Timb Ketua Muslimah PAS kata tidak Haram, kerana dibuat di Indonesi, Timur Tengah maka hukum dia tidak Haram. Cuba Dr Mariah tenguk clip tu betul-betul. Adakah abang Polis tu merupakan muhrim mulimah yang duk p dengan penuh nafsu untuk bersalaman, adakah abang polis tu tidak halal nikah?adakah abang polis tu tidak batal wuduk? Kalau PAS buat semua Halal.Kalau PAS buat semua boleh. Hukun hakam mana Dr Mariah pakai? Janganlah terlalu sangat berpegang pada FALSAFAH MATLAMT MENGHALALKAN CARA yang diamalkan dalam REVOLUSI Perancis tu...Itu sudah jelas KAFIRRR yang NYATA. DAP KAFIRRR YANG JELAS, sedarlah, bertaubatlah...

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.