PANAS : SLAMBA JE HASAN ALI SINDIR NIK AZIZ...MESTI BERNANAH TELINGA MENDENGARNYA...??

Fuh..musti Nik Aziz bernanah telinga bila mendengar sidang media yang dibuat oleh Hasan Ali petang tadi dirumahnya..Nik Aziz pandai mengarah orang tutup mulut tapi dia sendiri tak reti nak tutup mulut..Cuma dia seorang saja yang boleh bercakap pada media UMNO untuk mempertahankan diri dan membersihkan namanya sedangkan orang lain kalau buat dipanggil bodoh...eh silap..tak cerdik.



Menurutnya, segala nasihat yang diberikan oleh Nik Aziz akan menjadi panduan utama dalam perjuangan beliau pada masa hadapan.

"Saya hormati Nik Aziz sebagai tok guru, beliau suruh tutup mulut, semua orang perlu tutup mulut, termasuk orang yang bercakap itu sendiri," katanya pada sidang media di kediamannya, hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai gesaan Nik Aziz agar beliau tidak mengeluarkan sebarang kenyataan mengkritik dasar parti.

Kelmarin, Nik Aziz menegaskan tindakan Hasan terus membuka mulut dan bercakap secara terbuka, menunjukkan seolah-oleh beliau tidak cerdik dalam membuat keputusan.
PANAS : SLAMBA JE HASAN ALI SINDIR NIK AZIZ...MESTI BERNANAH TELINGA MENDENGARNYA...?? PANAS : SLAMBA JE HASAN ALI SINDIR NIK AZIZ...MESTI BERNANAH TELINGA MENDENGARNYA...?? Reviewed by Empayar Pemuda on 11:47 PM Rating: 5

10 comments:

  1. he he he kena batang idung sendiri, cian, tur lah jangan ingat diri itu selalu betul, kan kena tegur ngan pak hassan

    ReplyDelete
  2. malunya jadi Nik Aziz, cakap tak serupa bikin

    ReplyDelete
  3. Kami Benci Hasan AliJanuary 17, 2012 at 12:28 AM

    tuiiith tuuith tuiith hasan ali ahli tak kenang budi.jangan harap ko bau syurga kerna kurang ajar pada Tok Guru

    ReplyDelete
  4. Tu Hassan Ali, sape suruh hang jadi ah-LiPAS, dulu ko bukan main di sanjung mereka... lani hang paham2 sendiri la.

    Demi pakcik PELIWAT, Nabi palsu N.Ajis sanggup lakukan ape je... kecuali nk benteras arak, maksiat dan murtad je. Tu sebab kat Kelantan arak pun blh jual kat sesiapa, maksiat hang paham2 sendiri la, rekod dah ade di Kelantan penyumbang anak luar nikah tertinggi di Malaysia, kalau murtad pun N.Ajis bukan kisah sangat, guru agama siap isytihar nk kuar Islam... kat mane tu?? Di Kelantan la.. ade N.Ajis peduli???

    Yang dia peduli sekarang, pakcik PELIWAT Nuar boleh jadikan dia PM angan2 ke Putrajaya, jadi dia jaga bontot Peliwat je la.....

    ReplyDelete
  5. @KBHA-12:28 AM abih ko ingat tok guru ko kenang budi jasa kerajaan pusat bagi duit kat kelantan? taksub membuta nya pengikut.

    ReplyDelete
  6. pakar fatwa tu mesti melenting esok lusa ada ler fatwa baru dikuarkan nnti,tunggu jer la..ntah2 "COP" masuk neraka sbb derhaka pada tok guru nyanyuk

    ReplyDelete
  7. wuyooo..... tak cium bau syorga sbb kurang ajar pd Tok guru

    apa laa nak jadi dgn pecacai ni makin terpesong jauh dah juak2 ni....

    dalam soal mempertahankan islam, bangsa dan negara...aku lebih hormat ustaz hassan ali dari tok guru

    ReplyDelete
  8. Pok Nik mana boleh silap. Semua yang silap tu orang lain. Orang lain bodoh, celaka dan segala macam.

    ReplyDelete
  9. Tutup mulut ! kah..kah.kahh.. konon kebebasan bersuara dalam Puckatan Rakyat tapi ...lu pikirlah sendiri....

    ReplyDelete
  10. Semua Ah-LiPAS mesti tutup mulut. Jangan bagi komen langsung. Pok Nik kata tutup mulut. Mung paham dok???

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.