LIVE : MAHKAMAH PUTUSKAN ANWAR TAK BERSALAH..SAIFUL REDHA DENGAN KEPUTUSAN


Confirm Anwar dibebaskan...EP tak pasti bagaimana keputusan boleh dicapai...hakim lebih mengetahui..EP harap Saiful dapat kuatkan semangat menghadapi ujian ini...
LIVE : MAHKAMAH PUTUSKAN ANWAR TAK BERSALAH..SAIFUL REDHA DENGAN KEPUTUSAN LIVE : MAHKAMAH PUTUSKAN ANWAR TAK BERSALAH..SAIFUL REDHA DENGAN KEPUTUSAN Reviewed by Empayar Pemuda on 10:01 AM Rating: 5

13 comments:

  1. Sabar banyak-banyak En Saiful. Takpelah.. hukuman dunia...

    ReplyDelete
  2. sabar saiful. walau dia bebas, tidak bermakna dia bersih dari segi moral. dosa itu akan mengejar dia hingga ke lubang kubur. Allah akan membalas dosa dia dengan pelbagai cara. tidak semestinya di hukum tidak bersalah, dia bersih. ada ramai di luar sana buat dosa, tapi tak masuk mahkamah. Allah maha mengetahui.

    ReplyDelete
  3. ???????????????????????????? macam tak caya

    ReplyDelete
  4. Kita tengok apa yang terjadi dengan Anwar lepas ni. Adakah perasaannya tenang, rumah tangga akan bahagia, akan langkah panjang cari China Doll, bebas untuk suntut? Kita tengok riak dan takburnya.
    Allah maha mengetahui.

    ReplyDelete
  5. Ini mahkamah dunia,hakim,pendakwa dam pembela manusia biasa.
    Didalam mahkamah dunia jika kita bawa kitab suci Alquran sama tinggi berdiri atau satu kontena untuk bersumpah belum tentu kita menang.
    Di mahkamah dunia sesiapa yang banyak wang,berkuasa dan bijak bermain putar belit masa perbicaraan akan didapati tidak bersalah.
    Jika kita dipihak benar jangan kita berputus asa,didunia kebenaran bukan untuk kita txapi kita masih ada mahkamah Akhirat.
    ALLAH maha pengasih dan penyayang,berserahlah kepada Nya...
    INSYAALAH!!!!balasan akan tiba pada siapa saja yg munafik.

    ReplyDelete
  6. berbanyakkan bersabar saiful...ini hanyalah ujian dunia...sesungguhnya bantuan Allah semakin hampir...meskipun jiwa kita menangis dengan keputusan begini...

    ReplyDelete
  7. TAK PAHAM LER.............
    MACAM NI BOLEH.....

    ReplyDelete
  8. sabar kawan2, biar dia bebas. musnahkan dia & PKR sekaligus time PRU13 nanti. biar dulu dia buat dosa agar lama sikit jadi bahan bakar api neraka nanti

    ReplyDelete
  9. Nak lihat juga komen anaknya Nurul Izzah yang selama mengatakan sistem perundangan di Malaysia semua tak betul....

    ReplyDelete
  10. ko nk redha buat aper Saifool oii??? dh mmg DSAI tak bersalah, ko tu yg esok2 kna charge atas kesalahan qazaf kt mahkamah syariah!!! Padan muka1 Kt dunia ko kena, kt akhirat pon ko kena sbb fitnah DSAI! Ko menjawab la dalam kubur sok!

    ReplyDelete
  11. Ahh... Banyak la hukuman dunia... Org yg tuduh org membuat zina dan liwat lg berdosa.. Kalu anwar x buat mcm maner? Terima je lah.. Mainan politik je semua nie.. Najib tuduh anwar.. Pastu anwar tuduh najib.. Segalanya hanya yg maha esa sahaja tahu.. Siful tu kambing hitam je.. Tak payah la nak jatuhkan maruah kerana duit nie semua....

    ReplyDelete
  12. Kesilapan teknik je. DNA tidak diterima 100% samada tercemar atau tidak. Tapi yang nyata nya, memang ada la air mani Anuar kat situ. Yang anuwar ni pun satu. Kalau betul2 tak bersalah, kenapa takut nak bersumpah dan lewat2kan kes mahkamah. Apa punya manusia?

    ReplyDelete
  13. memang teruk2 da cukup bukti cuma tak pasti dna tercemar ke tidak balik nanti ko dpt la mimpi ko

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.