LIVE HIMPUN : 10 RIBU RAKYAT PULAU PINANG SERBU HIMPUN...





EP sekarang berada di HIMPUN, Kepala Batas..Kehadiran disini amat luar biasa..penuh sesak sehingga ke luar dewan walaupun terdapat cubaan untuk mengagalkan perhimpunan ini oleh kuli DAP. Tahniah HIMPUN kerana berjaya menyatupadukan umat Islam dibawah satu bumbung tanpa mengira parti politik..

Nantikan update seterusnya daripada EP.

Published with Blogger-droid v2.0.3
LIVE HIMPUN : 10 RIBU RAKYAT PULAU PINANG SERBU HIMPUN... LIVE HIMPUN : 10 RIBU RAKYAT PULAU PINANG SERBU HIMPUN... Reviewed by Empayar Pemuda on 11:01 AM Rating: 5

11 comments:

  1. tengok kalau banyak ni pun puak umno kata dah 10,000..maknanya BERSIH 3.0 tempoh hari 100,000..

    ada ke logik kata 10k...2k pun belum sampai beb..

    ReplyDelete
  2. cepat sgt melatah tu kawan...bila pulak ada BERSIH 3.0...HEHEHE...gelak aku sbb tgk komen mamat di atas...nak kutuk pun kena banyak kan bersabar...org yg bg komen ni sepatutnya hadir untuk memBERSIHkan diri dari anasir2 pemurtadan dan faham apa yg diperkatakan kerana ianya melibatkan semua org islam yg bertanggungjwb pada agamanya...ini yg disanjung adalah AMBIGA yg terang dan nyata bukan org islam....semata-mata sbb pilihanraya kononnya x adil...x adil bila pembangkang kalah...adil bila pembangkang menang...itulah modal lapuk pembangkang....

    ReplyDelete
  3. Itu baru di dalam dewan , belum kira di luar lagi

    ReplyDelete
  4. Bro itu baru dalam dewan.belum lagi umat yang berkumpul diluar dewan..apasal yang dengki sangat dengan HIMPUN ni..?bukankah perhimpunan ini diadakan untuk menyelamatkan akidah dan perjuangan umat Islam...jadi kita sebagai umat Islam sepatutnya menyokong bukannya mempertikaikan...

    ReplyDelete
  5. Anjakan Paradigma umat Islam.. Tahniah kpd penganjur..celakalah pd yg menghalang Jemaah Himpun.. Allahhuakbar!

    ReplyDelete
  6. Himpun adalah wadah perjuangan Islam yg di anjurkan untuk mempertahankan Agama Islam dr di nodai oleh pejuang politik yg gila kuasa..Allahu Akbar...

    ReplyDelete
  7. Jangan samakan Bersih dan Himpun..Himpun dianjurkan demi Islam dan Bersih di anjurkan demi politik.. Ya Allah hancurkan musuh2 Islam laknattullah..amin

    ReplyDelete
  8. Kepada umat Islam yg menyokong dan menyertai Bersih tetapi tidak menyokong dan menyertai HIMPUN sila muhasabah diri!!! Semoga ALLAH memberi petunjuk yg mana pekara yg HAQ..

    ReplyDelete
  9. oiii dak mamat 11:12 ko baru beranak ke mana ada lg Berseh 3.0 .tu la pasal org kt bangang.

    ReplyDelete
  10. mana ada sepuluh ribu org ??? penipu betul depa ni...kalau anuar ibrahim dtg harus 100ribu org mai..sbb depa nak tengok imam mahadi yg baru di turunkan oleh tuhan....ditambah manusia anugerah tuhan ...yg mempunyai kelebihan2 tertentu.. bintang filem pulak lagi ...filem cikaro...martul macam John Home atau sama standard Wanl Jeremai orng israel....wanita2 PAS terkedu tengok pak anuar baik punya layout....depa pun kalau boleh nak rasa jugak....panjanggggg..jaga bini hanpa...terutama org pas.....

    ReplyDelete
  11. yg duk hentam ttg HIMPUN ni bodoh n tak da pelajaran,point dan tujuan HIMPUN di adakan utk mnyatu padukan suara umat islam.klu tak brapa cewrdik tu jgn duk komen.sy sendiri tak seai mana2 pati politik,tp sertai HIMPUN atas tujuan perpaduan

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.