HOT : TOK GURU KECEWA ANWAR DI ARAK BAGAI PENGANTIN INDIA??


Padayappa yang selama ini menjadi branding anwar semasa berucap di ceramah kini dalam proses TRANSFORMASI dirinya untuk menjadi “PADAYAPPA” dalam dunia realiti. Aneh bin ajaib , pelik bin pening , kini Anwar suka mencari kaedah – kaedah baru untuk mendekati kaum lain supaya dapat menarik sokongan undi kepada Pakatan Rakyat. Antara yang terbaru ialah :

Sekitar sambutan Pesta Ponggal di Lembah Kinta atau Kinta Valley di Perak

Anwar disambut ala hero cerita tamil dengan menggunakan kereta lembu anjuran kunco kunco PKR dan DAP.

Anwar yang bagaikan “mappilai” siap dengan “thalapa” di kepala dikalungkan bunga malai.

Penulis nak bertanya sikit dengan puak sundal PKR semua, “hang pa semua tahu ke tidak kenapa lelaki lain yang memakai pakaian tradisional tidak memakai “Thalapa” dalam gambar itu? THALAPA dipakai oleh pengantin lelaki dalam upcara perkhawinan dan ia hanya akan dipakai oleh pengantin lelaki. THALAPA yang Anwar pakai itu hanya untuk perkhawinan. Tidak tahu adat istiadat tapi boleh pula turun bagai pengantin lelaki. seterusnya..
HOT : TOK GURU KECEWA ANWAR DI ARAK BAGAI PENGANTIN INDIA?? HOT : TOK GURU KECEWA ANWAR DI ARAK BAGAI PENGANTIN INDIA?? Reviewed by Empayar Pemuda on 4:02 PM Rating: 5

11 comments:

  1. jgn risau bro...

    penganut pas akan bertakbir nanti...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  2. PAS TOLONG LAH TAKBIR..TOLONGLAH KATA SESUATU..PAS TOLONGLAH KATA DI BENARKAN DALAM AKIDAH..PAS TOLONGLAH KATA ANWAR IS OUR HERO PAKATAN RAKYAT. MALAM RAYA HAJI LAGI SAKAN NOO..ORANG TAKBIR MEMBESARKAN ALLAH DIA PERGI MENARI DIATAS PENTAS DENGAN KAUM INDIA..DATO NAJIB BERADA DI TANAH SUCI..PAS KATAKAN YANG MANA BETUL??

    ReplyDelete
  3. bro lepas ini adegan apa pulak akan dia buat?? kah..kah..kah... tunggu dan lihat...anwar oo anwar..

    ReplyDelete
  4. Hensemnya sayangku.Patutnya dia jadi pengantin lelaki homo cun ni.

    ReplyDelete
  5. Pas Pis Pus...si parasit. Kadang2 online harakah 'dei tambi' just nk tengok perkara-perkara ini ada ke tidak :
    1). Fitnah2 baru
    2). Tohmahan2 baru
    3). Modal2 basi
    4). Cara2 menjawab balik soalan politik
    (jawapan bodoh dari pas yang dikeluarkan)
    5). Cari salah orang aje tau...

    Nampak semuanya fitnah bodoh & bodoh. Harakah 'dei tambi' adalah satu paper yang penuh dengan fitnah, jawapan bodoh, cakap tak serupa bikin, nak jadi juara tapi kena pijak, nak nafi tapi hakikatnya tak ternafi. Last2 dah tak ada modal senang aje jawab...'tak ada kaitan/buang masa nak layan'...BANGANG BETULLLL.

    ReplyDelete
  6. Kome Duta Plastin pasal anwar pemimpin orang islam nak pertahankan keselamatan israel, aku kat anwar tu bukan orang islam. dia bolih ikut semua cara agama yang ada. sebenarnya anwar tu ialah pemimpin agong LGBT sedunia. Kalau pemimpin agama, mana ada agama sokong LGBT. Anwar bolih masuk semua agama yahudi ke, hindu ke, kristian ke...atau apa saja agama.

    ReplyDelete
  7. Alamak.. apsai tak letak pottu sekali kat kepala.. ni dah dekat thaipusam ni.. anwar dah start puasa kot... lepas ni bleh cucuk tang sini sana pastu berjalan atas bara untuk hapus dosa.. kah kah kah..


    Aryan Brotherhood

    ReplyDelete
  8. Jangan fikir kaum lain dan penganut ugama lain itu bodoh. Mereka layan saja sebab nak bodohkan orang islam. Diatas tu adalah satu contoh kejayaan mereka. Mereka juga tahu orang melayu memang senang makan puji dan tiada kekuatan pendirian. Maka padan muka lah kamu semua, undi lah lagi PKR. Tapi jika anda semua undi PAS aku no komen, itu pun kalau calon nya berakhlak mulia dan tidak munafik.

    ReplyDelete
  9. Anwar mmg suka Pesta Punggong....

    ReplyDelete
  10. Kalau sesiapa yang berfikiran waras cuba lah amati ia membawa beberapa mesej yang PR [ parasit rakyat ] telah melalut dan merapu dan kalau begini gaya nya habislah orang melayu. Nik aziz kata berarak sempena mauludil rasul seperti meniru budaya KRISTIAN , bagaimana pula dengan perangai si IMAM MAHDI PR ni, boelh ta tuan guru nik aziz memberi fatwa nya.
    Pada orang orang melayu cuba fikirkan siapa si ANWAR IBRAHIM dia dari keturunan apa dan begitu juga siapa DR WAN AZIZAH WAN ISMAIL keturunan apa? memadai lah PM kita yg terdahulu berketurnan Mamak tapi alhamdulillah semangat KEMELAYUAN nya tegap utuh dan melakukan hanya soft damage pada institusi melayu, Dapat kah kita bergantung harap pada si keling ini [ aku rasa berketurunan si KITOL ] kut. Aku rasa dia lagi teruk dengan semangat kekelingan nya kerana dia berdamping rapat dengan si bai kapral singh, si ambiga lidah biawak dan HINDRAF yang ta tahu beruntung merempat negeri tanah melayu ini. Sementara si Isteri nya pulak pernah berkata akan kessama ratan bagi semua kaum bila memerintah m'sia kelak. Wahai saudara saudara renung renungkan lah bahawa kita selama ini di tipu oleh si keling dan si china bertopengkan melayu [ anawar keturunan keling dan wan azizah keturunan china].
    Kadang kadang aku merasa pelik dengan generasi sekarang belajo sampai ada Phd dan apa lancau lagi tinggi tapi IQ very low begitu juga orang yang berpendidikan Ugama baru setakat khatam Al Quran dua tiga kali mahu di gelar uztaz tapi hati menjadi kecut bila di sergah kafir laknatul, Kamu semua ingat siapa Kamal Arturtuk yang menjahnamkan Turki, ha sekarang ini di M'sia kita akan bakal menerima Kamal Artuturk yang bahru [ kebetulan di selalu ke Turki - na belajar macam mana cara na menjahnamkan bangsa melayu ]

    ReplyDelete
  11. PAS bukan kisah semua ni. Maklumlah, perjuangan Negara Islam kan dah digugurkan demi mencari undi bukan Islam!!

    NURUL IZZAH TAK BERANI ANGKAT MUKA DEPAN PENDUDUK PPR!! Baca di sini!!

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.