HOT : MELAYU GADAUH SESAMA SENDIRI DI MASJID..DAP TEPUK TANGAN SAMBIL KETAWA..



Pernah tak kita tengok dalam mana-mana demonstrasi yang dianjurkan oleh pakatan haram cina bergaduh sesama mereka. Jika demonstrasi di jalanan pun mereka tidak bergaduh inikan pula dirumah ibadat mereka..tetapi malangnya orang Melayu masih tidak nampak akan perkara itu..Sampai kat Masjid pun nak gaduh. Tak habis-habis nak bergaduh..Kalau bergaduh menang dapat hadiah tak pe juga..ini maruah bangsa dan negara tergadai kerana perpecahan.. 

Pastinya puak-puak DAP bertepuk tangan melihat insiden ini berlaku kerana matlamat mereka bagi memastikan orang Melayu bergaduh sesama sendiri tercapai. Tambah-tambah lagi bergaduh dalam Masjid..ini yang dimahukan oleh mereka..

Dah banyak pengajaran berlaku depan mata tapi orang Melayu tak reti-reti nak bersatu macam orang cina..EP harap perkara ini dapat diselesaikan sebelum PRU13 bagi memastikan kuasa orang Melayu dan Islam dapat dikekalkan..

**EP agak pelik, Demo AUKU dibuat di dalam Masjid..tak de tempat lain ke nak buat demo. Masjid ialah tempat untuk melakukan ibadat dan bersatu padu sesama umat bukannya tempat untuk menggalakkan perpecahan dan membuat bantahan..


HOT : MELAYU GADAUH SESAMA SENDIRI DI MASJID..DAP TEPUK TANGAN SAMBIL KETAWA.. HOT : MELAYU GADAUH SESAMA SENDIRI DI MASJID..DAP TEPUK TANGAN SAMBIL KETAWA.. Reviewed by Empayar Pemuda on 11:27 AM Rating: 5

6 comments:

  1. Inilah akibat mainan politik pemimpin harami yg melacurkan agama utk sedikit keuntungan duniawi.. Muliakanlah Islam wahai saudaraku!

    ReplyDelete
  2. Salam bro! maner satu dalam ini gambar pencacai Dato SMS ni, kasi bulatkan dia punya muka!

    ReplyDelete
  3. aku xsetuju sgt dengan statemen diatas, seolah DAP menjadi batu api dlam pergaduhan melayu. jahat sgt ke DAP atau yg membuat tuduhan ini jahat?
    kalau kita lihat pergaduhan ini dimana dan bangsa apa sekali pun sama.

    ReplyDelete
  4. mengapa demo dimasjid..kena check siapa di belakang provokasi ini.

    ReplyDelete
  5. anon 4.25 ni memang bahalol tahap gaban..takpun balaci DAPigs...mata ko buta ke masih tak nampak permainan halus cina2 pukimak ni? kalau mak kau berzina dgn diaorng pun mesti kau kata semua bangsa pun berzina...bahalol betol..

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.