Sunday, January 22, 2012


Inilah rupa perjuangan anak muda berbangsa Melayu yang dan bergelar mahasiswa yang dibanggakan oleh Anwar dan puak-puak pembangkang. Dengan rasa bangga mereka ini memperbodohkan diri untuk menjadi alat politik pembangkang bagi mencapai agennda politik Anwar yang mereka sendiri tadak tahu hujung pangkalnya. Apa yang mereka tahu ialah mereka menjadi hero kepada mahasiswa kerana sanggup mempertaruhkan masa depan mereka melawan arus menentang kerajaan bagi membela nasib rakan-rakan mereka.

Cuba lihat gambar-gambar dibawah ini. Adakah seorang mahasiswa layak untk menghina mempersendakan wajah dan nama pendidik yang memberi ilmu pada mereka hanya kerana pendidik-pendidik ini tidak bersependapat dengan mereka? Sebagai seorang mahasiswa yang mempunyai otak, mana adab dan rasa hormat mereka pada orang yang lebih tua daripada mereka tambah-tambah lagi pada orang yang memberi ilmu pada mereka? Adakah ibu bapa mereka berbangga dengan tindakan mahasiswa ini... Tepuk dada tanyalah selera.


  




Mahasiswa ini perlu sedar bahawa bukan mereka  saja yang ada hak dan tuntutan hak mereka perlu dipenuhi. Orang lain pun ada hak juga..

7 comments:

Anonymous said...

kasi penampar saja next time mereka berdemonstrasi. PEMUDA UMNO PUN CAKAP DALAM VIDEO SAJA BERDEGAR222

Anonymous said...

tampaq sekali dengan mak bapak dia yang bodoh tu

Anonymous said...

pemuda takut. takut reputasi.

Anonymous said...

fuck u adam

Anonymous said...

tala bontot kt anwar la

Anonymous said...

spesis sotong gak ni. tengok muka pun tau.

Anonymous said...

Setuju dengan analisa bentuk muka si Adli tu...wa mahu tambah sikit dari analisa wa plak...mamat tu jenis kuat membuta dan selalu bangun lewat, ni disebabkan waktu malam dia berjaga dengan aktiviti2 yang sudah tentunya bukan qiamulai. Lu tengoklah bijik mata bengkak dia tu. Dia juga seorang yang membutuhkan wang yang banyak, so untuk wang apa pun sanggup buat. So, inilah sekor beruk gila seks bakal mengucar kacirkan negara dalam masa 15 tahun lagi. Masa tu kalau hang pa tak caya hang pa tengoklah si Aljuburi GBT masa dia student U dulu

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.