Monday, January 16, 2012


Hebat...macam sesumpah..boleh menyesuaikan diri dengan keadaan sekeliling..Kejap boleh buka..dan kejap lagi boleh tutup...** Kalau betul-betul berubah, Alhamdulillah.. Tapi kalau semua ini dilakukan hanya untuk berlakon dan menjaga nama baik bapanya yang bakal menjadi PM ( masa tu tak tahu lagi Anwar nak bebas)..tak tahulah EP nak cakap apa...




11 comments:

Anonymous said...

contoh-contoh manusia munafiik... demi duniawi sanggup berlakon jadi baiik.

Anonymous said...

Bapak diorang dah tak sabar nk jadi PM, arap2 bukan sekadar lakonan depan rakyat je la....

Kepala hotak ko Assmin....

JB Aliffmy said...

anak sapa ni? hodoh bukan main... arrr jangan finah arr?

Anonymous said...

Bila di luar orang tak tau, balik Malaysia buat-buat alim la.

Dorky Guy said...

fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said...

MUKA TAK MACAM AZMIN BONGKAK PUN, MACAM SAPA YE?????

Anonymous said...

Orang kata anak Azmin tapi muka Anwar...confuse aku. Tapi kalau tengok gaya...ada betul jugak. Ntah....pada aku yang penting anak orang PKR atau PAS. Bukan anak orang UMNO.

Anonymous said...

inilah indahnya Islam di negara ini, di timur dan di barat.......

Anonymous said...

blogger pro BN ni semua guna isu lucah... u xde idea lain ke... ke mmg otak u ni ingat lucah jerrr...eeeee

Anonymous said...

meh... bila PR guna isu lucah xda pulak korang marah? hipokrit...

Anonymous said...

perghhh.. nie blom tengok anak najis ngan mamak madet lagi nie... confirm 2 X 5 jer nie..

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.