Saturday, January 21, 2012


Mungkin ada di antara kita yg masih belum mengetahui mengenai berita ini . Iaitu mengenai twitter Azwan Ali yang telah pun digodam seorang penggodam yg menggelarkan dirinya sebagai Jack Sparrow dari RileksCrew. 


Sebelum itu Azwan Ali ada menyatakan hajatnya untuk menutup akaun twitternya kerana banyak menimbulkan kontroversi disebabkan keceluparannya..Belum sempat dia nak tutup akaun twitter tersebut, ada orang sudah hack@godam twitter dia der..

Link ke account twitter Azwan Ali . Dan beberapa minit selepas menggodam twitter Azwan, RileksCrew dilaporkan turut menggodam juga blog Azwan Ali. http://silaserazwanali.blogspot.com.

Kemungkinan kerja-kerja menghack ini dilakukan disebabkan hecker tersebut ‘meluat’ dengan kontroversi yang dilakukan Azwan Ali yang sering sahaja mencetuskan Isu hangat tanpa sebarang sebab. Dalam masa yang sama ianya dapat membantu Azwan Ali  kurangkan kontroversi... Tingkatkan Prestasi... 

**EP harap Azwan betul betul insaf kali ini...


0 comments:

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.