GEMPAR : VIDEO MUSLIMAH PAS DIRASUK SYAITAN?



Video diatas menunjukkan sekumpulan muslimah-muslimah Pas yang turut disertai oleh Ketua Muslimah Pas Pusat,Siti Zailah sedang ‘berhibur’ di sekitar Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur semalam semasa menunggu keputusan perbicaraan Anwar.


Suatu masa dulu Pas mengharamkan wanita menyertai tilawah Al Quran kerana kata mereka suara wanita adalah aurat.

Di Kelantan sehingga ke hari ini jika ada artis wanita hendak mengadakan konsert, ianya perlu diadakan secara tertutup dan penontonnya hanya wanita sahaja.

Jika dulu Pas sering mengutuk Wanita serta Puteri Umno kerana tidak berakhlak dan bebas bersalam dengan bukan muhrim.

Perhatikan pada minit 0.50 dalam video diatas bagaimana muslimah Pas menyanyi “Umno mampus”.

Adakah itu berakhlak ?

Perhatikan juga pada minit 2.00 seorang muslimah Pas bersalaman dengan anggota-anggota polis lelaki.

Walaupun Ketua Muslimah Pas berada disitu tetapi tiada langsung usaha-usaha untuk menghalang ahli-ahlinya dari menghentikan perbuatan tidak berakhlak ahli-ahlinya. Malah beliau pula yang turut sama bergembira.

Kami tidak berhasrat untuk menulis lebih panjang lagi. Kami pulangkan kepada rakyat untuk menilai akhlak sebenar muslimah-muslimah Pas yang selama ini memperjuangkan islam melebihi dari orang lain. -Sel13.com
GEMPAR : VIDEO MUSLIMAH PAS DIRASUK SYAITAN? GEMPAR : VIDEO MUSLIMAH PAS DIRASUK SYAITAN? Reviewed by Empayar Pemuda on 11:59 AM Rating: 5

11 comments:

  1. Manusia tu UMANG2, sarungnya Tudung Labuh dan Purdah.

    Yg lelakinya pun sama, sarungnya Jubah dgn Serban.

    'Pembawak' semuanya ni ....

    ReplyDelete
  2. Standard la.. orang lain buat semua salah.. bila kena batang hidung sendiri.. halal belaka.. cam nilah orang alim akhir zaman...

    ReplyDelete
  3. Haihhhh jangan nak buat bidaah. "Ini semua orang UMNO ni yang menyamar sebagai muslimah PAS." Itulah jawapan standard yang akan keluar dari tukang karut mereka nanti.

    ReplyDelete
  4. Mmm, betul tu anon atas, mereka2 ni telah dibayar UMNO RM 25000 sorang untuk joget lambak camtu. Siap ikut irama gospel kristian lagi. Kelasss gitu!

    ReplyDelete
  5. dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    dah la muka pun buruk perangai lagi buruk ni yang dikatakan BERSELINDUNG DISEBALIK KAABAH ....

    ReplyDelete
  6. yang depa duk pekik2 nak putrajaya tu pasai apa...
    sapa bina putrajaya tu yerk....depa ka...aku pelik betoi la dengan depa nie...kalao depa dapat menang PRU(tu pun kalao dapat)soh depa roboh putrajaya buat bangunan sendiri tuko la nama apepun buh la nama anuar celaka tu,baru xmakan hasil kerja puak2 umno...putrajaya kan kerajaan umno yang buat...hahaha cian depa ni dah la zalim dengan diri sendiri...akai xdak ka...

    ReplyDelete
  7. dulu kutuk abis putrajaya..membazirlah entah apa2 lagi..skg gila meroyan nk putrajaya...dulu muslimah pas tak mcm ni..paling2 pon berdiri pegang bendera pas berselawat aje..skg dah mula mcm org gila je ropenyer..aku pernah ikut pas sebelum ni..so aku tau mcmana muslimah pas punya akhlak..bkn mcm ni...

    ReplyDelete
  8. betina ni muka dah lah buruk, perangai lagi buruk..tu belum bab masuk tengok apa dalam kain dia lagi tu...teramatlah buruk...ptuiih..

    ReplyDelete
  9. Amatlah memalukan. Beginikah moral muslimah Islam yang berperangai Yahudi di Malaysia?????
    Bertaubatlah wahai muslimah. Masih ada ruang bagimu untuk kembali ke pangkal jalan.

    ReplyDelete
  10. baik atau buruk , beriman atau lemah iman , berakhlak atau kurang akhlak itu bukan terletak pada rudung , bukan terletak pada berapa panjang janggut atau berapa labuh jubah !

    tudung , janggut , jubah atau serban bukan ukuran total pada kualiti diri seorang muslim , iman itu bukan terletak pada berapa panjannya janggut , atau berapa labuhnya tudung , atau berapa tebalnya serban , setan jugak boleh pakai serban , iblis juga ada janggut ! kalau janggut dijadikan ukuran keimanan , kambing lagi panjang janggut !
    kalau serban dijadikan ukuran konon keimanan seorang muslim , tu ...abang singh lagi beriman , serban 24 jam siang malam !

    sebab tu aku tak hairan sikit pun tengok gelagat muslimat musibat pas ni melalak melolong tengah jalan , aku anggap mereka rusa terlepas kandang ! aku anggap mereka bini-bini orang pas yang melepaskan rasa terkongkong dan tersembunyi selama ini , aku anggap mereka tiada beza dengan perempuan lain yang selama ini mereka kutuk dan fitnah macam2 , sama saja ....gedik , gatal dan miang !

    ReplyDelete
  11. usah berselindung disebalik kaabah kerana DIA lebih mengetahui apa yang tidak kita kita ketahui.Ukuran keimanan adalah ikhlas kah dia beramal.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.