GEMPAR : KENAPA ANWAR ASYIK MARAH-MARAH SEJAK KEBELAKANGAN INI?

 
Di kalangan pimpinan tertinggi PKR sendiri tak faham dengan sikap Anwar kebekalangan ini. Naik darah tak tentu pasal. Khabarnya, Anwar memang terganggu dengan keputusan AG untuk appeal keputusan kes liwat. Anwar mudah naik angin; dan merasakan dia masih lagi terperangkap dengan permainan politik dan konspirasi. Jujur, ramai juga di kalangan pimpinan tertinggi PKR yang merasakan Anwar tidak realistik.
 
Anwar tidak realistik kerana seolah-olah kes itu boleh tertutup macam itu sahaja. Dia bebas dan kembali semula bergerak dalam keadaan yang bersih seperti bayi yang baru lahir. Malahan Karpal sendiri sudah mengingatkan bahawa kes ini masih belum berakhir.

Anwar was just trying his luck. International pressure? Maximum. Media antarabangsa juga berpihak kepada Anwar. Kepada media antarabangsa, mengamalkan homoseksualiti bukan dosa besar. Pada mereka ini dosa kecil. Yang boleh dimaafkan.

Sebab itu, khabarnya Anwar mahukan aktivis 901 meningkatkan pressure bagi mendapat endorsement antarabangsa bahawa ini adalah satu perbicaraan ‘politik’. Berbanding dengan aktivis reformasi; budak-budak 901 lebih savvy dan bijak menggunakan media baru.

International Response Filters in, Condemning Najib’s U-turn on Anwar Acquittal

  • Phil Robertson, Deputy Director of the Asia Division, Human Rights Watch was among the early bird to condemn the Najib administration for its latest flip-flop.
  • Meanwhile, Anwar’s lawyer Sankara Nair said he has yet to be notified of the decision. He slammed the move as an obvious case of “political persecution” and not prosecution. “I have not been formally notified by the prosecution. However if it is true, then it is most regrettable and atrocious- given that the trial judge has stated succinctly, in his verdict that the crucial evidence was “tampered”,” said Sankara.
Anwar sedang berdepan dengan ‘krisis kepercayaan’ kecil di kalangan pimpinan tertinggi PKR. Hanya Azmin yang masih melihat Anwar sebagai jantan suci. Sedang di kalangan pimpinan yang lain, Anwar adalah sudah tainted dengan masalah yang sangat besar.

Anwar kecewa dengan keputusan ‘U-turn’ kes liwat. Jalan mudah – kaitkan lagi dengan konspirasi. GA
GEMPAR : KENAPA ANWAR ASYIK MARAH-MARAH SEJAK KEBELAKANGAN INI? GEMPAR : KENAPA ANWAR ASYIK MARAH-MARAH SEJAK KEBELAKANGAN INI? Reviewed by Empayar Pemuda on 5:08 PM Rating: 5

10 comments:

  1. dia naik angin sebab "puasa" tu pasal laa.Cuba letak sorang dua ..dah buka puasa dia, eheheheh

    ReplyDelete
  2. betul betul.. cuba kasi 2-3 ekor tonggeng.. ko tgk mood dia tukar hahahaha... dah biasa dapat.. ni eskay, nalla supplier dah pencen... meroyan la tote bengkok dia tu hahahaha..

    ReplyDelete
  3. Air dia dah naik kat kepala la tu ..sebab tak boleh nak menyondol..bini dan penyokong pulak asyik dok ikut je kamana dia pergi..so dia nak menyundal lagi tak selamat buat masa ni..

    ReplyDelete
  4. Tu laa... Dia nak 'berselingkoh' secara prebet pun tak bole...

    Apa laa u all ni..? Tak kasi can langsung kat si belalai gajah ni..!!

    ReplyDelete
  5. macamana tak marah2.... dah lama tak dapat bontot la tu....

    ReplyDelete
  6. WAKAKAH.... nasib ngkolah 'bang non', pandai-pandailah ko pujuk jijah tu bagi kat ngko plak.... at least di halal tu!

    ReplyDelete
  7. setan yang bergayut kat kote nya da mula mendesak

    ReplyDelete
  8. Org Beriman...susah mcm mana sekalipun...diharungi dengan tenang malah redho diatas ketentuan ilahi...

    Mereka yg jauh dari nur allah...mudah berasa resah gelisah....

    Bertaubatlah...sesungguhnya pintu taubat masih terbuka

    ReplyDelete
  9. Ayaq dah naik ke kepala.

    ReplyDelete
  10. Cikgu"S"

    Orang tua tu dah 65 tahun.Dah tua renta.Ertinya semua kemampuan dak jauh merudum.Dalam istilah"Helth Sience" Hormon Testosteron dia dah tinggal sekitar 49% aje.Sintomnya ,muka kusam.cepat marah,kulit berkedut,selalu rasa kepanasan,hilang tumpuan,kecergesan mentel menurun,sukar tidur,lemah tenaga batin (Tapi benda tu boleh keras lagi dengan bantuan ubat kuat he.he.he)
    Alahai biasalah tu.Jadi kita cari aje orang lain yang masih hebat dan bersih(Terbukti bersih) Macam Dato Najib itu lah.Apa tunggu lagi jom kita ramai-ramai SOKONG NAJIB pangkah BN dalam PRU13 nanti.Yahooooo.

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.