Wednesday, January 18, 2012

Fuyoo..Perdana Menteri restui tu kiranya setuju la tu Ambiga diancam...Hebat gila Ambiga ni..Tapi peliknya kenapa selepas perhimpunan haram bersih tahun lalu Ambiga masih sihat tanpa sebarang kecederaan untuk meneruskan agendanya menghasut orang dan merosakkan negara...siap nak buat bersih 3 pulak tu.. 

Ancaman apa macam tu? Kalau ancaman mesti paling kurang pun patah riuk..tak pun jadi macam Kapal Singh..OKU. Kiranya pesilat-pesilat Lincah tu tak cukup hebat la ye..Lepas tu yang bestnya petik laporan Malaysia Insider..rasanya semua orang dah tahu yang Malaysian Insider ni kaki putar belit fakta..jadi macam mana nak ercaya dengan laporan Malaysia Insider??

Sudah-sudah la nak bohong rakyat...Tidak dinafikan sememangnya Ambiga ni merupakan ancaman kepada umat Islam..Tengok saja kes Lina Joy, lepas tu seksualiti merdeka .. Semua yang diperjuangkan oleh Ambiga bertentangan dengan ajaran Islam..Jadi tak payah la nak berlakon jadi baik..bukannya orang suka pun..bertambah meluat ada laaa...


Pengerusi BERSIH 2.0 Datuk Ambiga Sreenevasan menuduh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak "merestui" ancaman yang dibuat ke atas dirinya menjelang perhimpunan awam menuntut reformasi pilihan raya pada 9 Julai tahun lalu.


Sambil menceritakan pengalaman yang "mengerikan" itu kepada siasatan awam Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam) hari ini, Ambiga berkata keselamatan peribadi dipertaruhkan.



Memetik laporan portal berita The Malaysian Insider, yang melaporkan Najib menyokong Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia, sebuah organisasi kumpulan-kumpulan silat yang memberi amaran bahawa mereka akan berdepan dengan BERSIH 2.0 jika perhimpunan itu tidak dibatalkan.



"Saya percaya, jika ada musuh-musuh jahat yang mahu menyerang negara ini baik dari luar mahupun dari dalam, 'anak-anak lincah' akan bangkit melawan mereka," Najib dipetik berkata dua hari sebelum perhimpunan itu.



Pada 2 Julai tahun lalu, Ambiga berkata Najib juga melabel dirinya sebagai "ancaman kepada Islam" apabila beliau berkata: "Siapa yang tidak kenal Ambiga? Beliau adalah pengancam Islam. Dan di bawah beliau ialah Mat Sabu."

7 comments:

Anonymous said...

Lagi dulu kalau ambil tindakkan atas betina sial ni cerita berpanjangan. Bodoh punya Hishamuddin menteri pondan.

Anonymous said...

kalau membuat negara huru hara tentulah merupakan ancaman kepada negara, jadi beliau perlulah menerima akibat dari tindakannya. Lagipun sikelentit panjang ni sengaja mncetuskan provokasi terhadap keselamatn negara dengan tindakan yang tiada bersebab ataupun sebab yang kabur untuk difahami oleh rakyat biasa.

Anonymous said...

babiga punya paria.balik india la woi

Anonymous said...

Kata pepatah Cina

Kalau nampak ular dan keling , mana satu satu harus dibunuh dulu ?
Jawapan ; Keling

Anonymous said...

Paria betina ni jd naik lemak sbb ade bang Nuar.
Paria ni dia mahukan kebebasan membuat huru hara, rakyat mesti sokong huru hara dan demo, itu barulah dikira kebebasan..

tp kalau rakyat tidak suka, lapor pada Polis suruh tangkap dia..dia akan ckp Polis Ganas...
kesimpulanya paria belaan kafir ini hanya membodohkan kita dgn banner Bar Council, dimana agenda mera ialah utk tubuhkan negara kafir spt yg di idam2kan..

org Melayu celiklah mata..sokong lagi kepala paria!

Anonymous said...

Confirm inilah calon2 kayu arang dlm neraka jahannam...kat dunia pon dh patut sgt jd bahan bakar....

Anonymous said...

Macam SIAL..JAHANAM

Post a Comment

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.