GEMPAR : ADUN PAS DAN VIDEO AHLI PARLIMEN PKR KANTOI KHALWAT..??


Hmmm..ini pakatan rakyat ke atau pakatan kena tangkap khalwat?? Tengok saja perangai pemimpin-pemimpinnya..tak sudah-sudah dengan cerita maksiat mereka..lepas tu ada hati nak kata blogger pro UMNO lucah..macam mana tak keluar topik yang lucah-lucah kalau pemimpin ko orang asyik kantoi melakukan perkara lucah je...


gambar dicilok dari blog pro pakatan

Tengok saja pemimpin paling suci pakatan haram pun tak habis habis kantoi dengan aksi seksnya tak kira jantan atau betina..itu paling suci, macam mana agaknya yang tak berapa nak suci tu??



Jom layan cerita ADUN PAS pula kena tangkap khalwat...


Apa yang menarik yang ingin dikongsikan Tukang Screw tentang kisah khalwat melibatkan salah seorang ADUN di KELANTAN yang diceritakan oleh rakan-rakan Tukang Screw yang hidup dan matinya di dalam PAS. Sempat juga beliau mengajak Tukang Screw kembali berjuang bersama PAS tetapi ditolak secara baik.


Ceritanya berlaku sekitar bulan Jun 2011 di kawasan rekreasi Lata Kertas Stong apabila seorang ADUN PAS ditangkap khalwat kerana berdua-duaan di dalam kenderaan Pajero oleh penduduk kampung yang amat mencurigai tingkah laku mereka. Berita penangkapan ADUN dan pasangannya itu sampai ke pengetahuan pakcik kepada pasangan ADUN tersebut yang juga ibu tunggal yang telah berjumpa dan mendesak ADUN tersebut mengahwini wanita tersebut. Wanita tersebut yang juga ahli PAS tempatan dikatakan telah lama mengenali ADUN tersebut.

Pada sekitar penghujung Julai 2011, isteri kepada ADUN tersebut telah pergi ke rumah wanita tersebut di Kg Kuala Geris, Dabong untuk berbincang dengan wanita tersebut di mana beberapa syarat telah ditetapkan oleh bapa wanita tersebut. Antara syarat yang ditetapkan ialah:

A. Menanggung kos malu yang bakal dihadapi keluarga wanita tersebut yang telah menjalankan   hubungan sulit dengan ADUN berkenaan sejak awal tahun 2011

B. Menanggung nafkah wanita tersebut dan 4 orang anaknya yang masih bersekolah

C. Mengahwini wanita tersebut secara sah di luar kawasan tanpa pengetahuan umum

Selepas perbincangan tersebut, wanita itu telah pergi ke Kuala Lumpur bagi menutup isu tersebut selain mengelakkan daripada isu ini terus diperkatakan orang.

Kedua-dua pasangan tersebut telah selamat diijabkabulkan di luar kawasan pada bulan Oktober 2011 dengan diwalikan ayah wanita itu sendiri. Bagaimanapun mereka tidak hidup sebumbung dan hanya berjumpa di luar kawasan seperti di Gua Musang dan berhubung melalui telefon bimbit sahaja. 

ADUN tersebut sehingga sekarang masih menafikan cerita tersebut walaupun telah disiarkan dalam beberapa blog. ADUN tersebut juga pernah ditanyakan tentang isu tersebut oleh akhbar Sinar Harian pada bulan November lepas dan terus menafikannya.

Mungkin kisah yang disampaikan ini berunsur fitnah untuk menjatuhkan imej ADUN tersebut, maklumlah PRU pun hampir dekat. Rakan-rakan Tukang Screw di sekitar Dabong telah diminta Tukang Screw untuk mengesahkan cerita tersebut.  

Tanpa sebarang penafian mereka telah membawa Tukang Screw berjumpa bapa kepada wanita tersebut yang tinggal di Kuala Geris, Dabong untuk penjelasan lanjut. Ya, memang beliau mengakuinya dan berasa amat kecewa dengan sikap dan contoh yang telah ditunjukkan oleh ADUN tersebut. 

Kebelakangan ini banyak aktiviti parti yang diadakan di sana kurang mendapat sambutan dan ADUN tersebut juga makin jarang turun padang kerana malu dengan tingkah lakunya sendiri. Moral daripada kisah ini, manusia tidak sempurna dan punyai nafsu. Hanya akal dan iman yang mampu mencegah kita daripada melakukan maksiat ini. seterusnya di SKREWKUAT69
GEMPAR : ADUN PAS DAN VIDEO AHLI PARLIMEN PKR KANTOI KHALWAT..?? GEMPAR : ADUN PAS DAN  VIDEO AHLI PARLIMEN PKR KANTOI KHALWAT..?? Reviewed by Empayar Pemuda on 1:57 PM Rating: 5

16 comments:

  1. bodoh punya blogger umporno, itu semua fitnah konspirasi untuk memburukkan reputasi Datuk Sri Anwar Ibrahim. Kalu berani sahutla cabaran Ketua Pembangkan untuk berdebat.

    ReplyDelete
  2. Konspirasi abah kau...tu kan siap ada bukti tu...bahalol betul la kau ni..kalu asyik nak berdebat je bila masa negara ni nak maju...PM buat keje berlandaskan fakta,buakan macam nuar yg asyik dgn teori bangang dia tu..asyik nak popular je..

    ReplyDelete
  3. DEBAT BOLEH TAPI KITA DEBAT ISU VIDEO ANU WAR!
    ☺ ☺ ☺

    ReplyDelete
  4. Ada berani ke debat pasal video dngan DSN,Aduh sakit kepala la jwbnya.

    ReplyDelete
  5. debat? suruh bersumpah, takut...suruh tunjuk jam omega, banyak dalih...tak pyh ler buang masa...settlekan dulu masalah moral tu dulu

    ReplyDelete
  6. KALAU BETUL KONSPIRASI WAHAI PENCACAI PAKATAN, TUNJUKKANLAH BUKTI PENAFIAN. INI ASYIK2 NAFI GUNA AIR LIUR JE APEHAL? PIHAK LAWAN DAH BAGI VIDEO, KORANG COUNTERLAH BALIK DGN PENAFIAN YANG JITU..KALAU SETAKAT AIR LIUR JE, ANJING LAGI BANYAK AIR LIUR...BANGANG PUNYA PENCACAI PAKATAN!!!

    ReplyDelete
  7. Buktinya Anwar tidak bersalah dalam kes fitnah liwat saifool. Jika benar Anwar meliwat, mengapa hakim bebaskan Anwar

    ReplyDelete
  8. EH? ORANG DISCUSS PASAL KHALWAT DAN VIDEO, KO SPIN CERITA LIWAT APEHAL?
    LAGIPUN ISU LIWAT BELUM SELESAI. MAHKAMAH TAK CAKAP PUN LIWAT TAK BERLAKU, CUMA TAK CUKUP BUKTI UNTUK MENJATUHKAN HUKUMAN. ITU PUN TAK FAHAM KE?
    ADUHAI...PENCACAI PEMBANGKANG..YOU ALL SOOOOOO IDIOT LAAAAA

    ReplyDelete
  9. hehehehhe org pakatan ni buta hati buta mata sb mrk ni asyik baca berita dorang aje, berita lain semua pembohong...bila dah di sogokkan dgn berita dorang aje mana nak percaya cerita luar..mcm katak di bawah tempurung lah...kes anu war tu tak semesti nya x ada liwat...baca betul2...tu lah fikiran dan hati dah tertutup...korang sokong lah korang pun sama dpt dosa...bodoh bahalul taksub sgt...muka pun dah x ada seri langsung tgk anu war tu pun dah meluat...baik aku tgk muka Tun tu lagi sekurang2 nya hati aku tenang...ada juga seri cahaya..

    ReplyDelete
  10. thambiiii itu olang sulah tunjuk video maaa..apa macam lu oalng mau cakap lagi itu benda besi kah??hahahahaa..lu olang talak ikut itu teknologi kah? hayyaaaa..manyak senang puna benda talak nampak , amacam lu oalng mau perintah ini negara???? yayoyoy..vel vel vel vel kah..kah ..kah..apa puna boloh punya olang maaaa.

    ReplyDelete
  11. bdak2 pas ni buat2 buta, dah ada video pun buat2 buta. tak pa, bior satu hari nanti Allah swt ambil betul2 biji mata dia baru tau....

    spatial analyse
    KLIA

    ReplyDelete
  12. takpa.. yang ni pun tok guru nik aziz dah ampunkan dosanya...


    Aryan Brotherhood

    ReplyDelete
  13. 2.19......mmg bangang...

    ReplyDelete
  14. bukti x cukup la bangang...anwar mmg membontot la bodoh.....baik ko bunuh diri je dr jd bebal mcm ni....
    3.46.....

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.