GEMPAR : 100 RIBU ORANG AKAN MENJADI SAKSI ANWAR DIJATUHKAN HUKUMAN KERANA MELIWAT SAIFUL....??

100 ribu ke, 1 juta ke ianya sedikit pun tidak akan mengubah keputusan yang akan dibuat oleh hakim pada 9 Januari. Sekiranya Anwar didapati bersalah, walaupun 100 ribu orang yang dibayar untuk berkumpul dihadapan mahkamah bagi menyokong kempen Bebas Anwar, ianya tidak mampu untuk membebaskan Anwar.

Buat apa buang masa, datang jauh-jauh hanya untuk mendengar keputusan..Kalau kita ada disitu pun bukannya kita boleh ubah keputusan hakim. Bukankah lebih mudah jika kita mengikuti perkembangannya di internet..Tak perlu berpanas dan bersesak..


Pakatan Rakyat (PR) dijangka menggerakkan 100,000 ahlinya bagi menyokong kempen Bebas Anwar 901 di pekarangan kompleks mahkamah Jalan Duta di sini Isnin depan.


Pesuruhjaya Pas Selangor, Dr Abd Rani Osman berkata, sokongan padu terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim itu akan diterjemahkan dalam pehimpunan besar-besaran itu nanti.



"Kita tidak takut untuk menggerakkan perhimpunan ini kerana ada peruntukan dalam Perlembagaan yang membenarkan kita berhimpun secara aman.



"Pada perhimpunan itu nanti, kita sediakan garis panduan kepada nereka supaya mematuhi peraturan dengan tidak membawa senjata tajam dan seumpamanya," katanya pada sidang media di sini hari ini.



Beliau berkata, perhimpunan itu akan tetap diteruskan walaupun berisiko berhadapan dengan tindakan undang-undang dan dihalang pihak berkuasa.



"Kita sudah lali dengan kenyataan berbentuk ancaman dari pihak berkuasa ini. Kenyataan polis begini sudah banyak kali kita dengar.



"Di mana-mana negara pun, kita diingatkan supaya berfikir di luar kotak pemikiran. Gaji mereka (polis) pun rakyat yang bayar," katanya.
GEMPAR : 100 RIBU ORANG AKAN MENJADI SAKSI ANWAR DIJATUHKAN HUKUMAN KERANA MELIWAT SAIFUL....?? GEMPAR : 100 RIBU ORANG AKAN MENJADI SAKSI ANWAR DIJATUHKAN HUKUMAN KERANA MELIWAT SAIFUL....?? Reviewed by Empayar Pemuda on 4:04 PM Rating: 5

10 comments:

  1. Pembuat onar paling giler dalam sejarah negara..!

    ReplyDelete
  2. Saya mencadangkan kepada semua peniaga2 dari setiap pelosok menghala ke Dataran Mahkamah buat report polis , buat kain banner bermula dari SOGO dll. jalan masuk kessana jgn biarkan mereka masuk. BERSIH punya pasal aku rugi berniaga dan ini hak kita. rugi x ganti...nak rugikan kami lagi...jahanam kau org..BERSIT PELESIT901. Aku nmpk kau org baruah anuarjuburi lalu kedai aku..aku simbah dgn serbuk cili...kau jagaaa...

    ReplyDelete
  3. Klau kau org baruah anuarjuburi..lalu jugak aku dah kerahkan...najis-najis manusia/babi/haiwan2 lain di blender dan aku akan memandikan kau org semua....Bangkit peniaga2...TAR..bawa minyak panas goreng tu sekali....kali ni jgn bagi peluang....kita tgk sapa yg kenaaaa....

    ReplyDelete
  4. Time tu la haprak rani kata gaji polis rakyat bayar..memang la..rakyat bayar polis utk jaga keamanan negara..bukannya nak buat perhimpunan nak benas al jubur kunyit anwar tu..mintak polis jgn campurtangan..apa daa bengap punya doctor..tak reti ke baca undang2?

    Nama je belajar tinggi..sekolah tinggi 6 tingkat kot..

    ReplyDelete
  5. aduhai kelakarnya geli telor aku masa pemilihan dulu pun tak sampai 100 ribu maner nak cari neh 100 k ... mesti pengundi hantu neh muahahahah

    ReplyDelete
  6. Jangkaan saya sambutan pasti sehangat bersih 2.0. Tapi nak kata 100 ribu itu melampau namanya memandang 10 ribu bersih 2.0 adalah campuran Pakatan Rakyat dan NGO hehehe..

    ReplyDelete
  7. http://www.lotsofjokes.com/could_be_worse-picture-694.asp

    jom layan..hahahah

    ReplyDelete
  8. RAKYAT BAYAR GAJI POLIS UNTUK JAGA KEAMANAN DAN KETENTERAMAN AWAM..RAKYAT BAYAR GAJI POLIS UNTUK PELANGKUNG DAJJAL2 PENYOKONG PAKATAN YANG SELALU BUAT KACAU. ADA FAHAM???

    ReplyDelete
  9. kami dari grup sexuality merdeka akan sama-sama berhimpun untuk beri support kepada godfather kami. kepada semua nyah & grup lesbian, jangan takut datang sebab pas ada belakang kita semua grup gays kita dijangka melebihi 10k akan datang.

    ReplyDelete
  10. kalau anwar tak bersalah..kita ahli lbgt ada can dpt pengiktirafan...kalau salah kita pakat ludah kat kotey bengkok dia

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.